تلفن را انتخاب کنید ، نئو. چرا تماس با Analytics یکی از استراتژی های کم ارزش بازاریابی است.

thumbnail

با انفجار بازاریابی دیجیتال و انتساب ، تلفن اغلب به وضعیت کلاس دوم منتقل می شود. اما تحقیقات نشان می دهد كه 60 درصد از مصرف كنندگان آمریكایی ترجیح می دهند پس از پیدا كردن به صورت تلفنی با شغل تلفنی تماس بگیرند – در مقایسه با فقط 16 درصد افرادی كه ایمیل را ترجیح می دهند و 15 درصد افرادی كه ترجیح می دهند از محل كسب و كار بازدید كنند. بدون داشتن بستر تحلیلی تماس ، بهینه سازی کمپین ها در کانال ها ، تخصیص بودجه و درآمد رانندگی دشوار یا غیرممکن است.

و به دلیل انفجار در تلفن همراه (و تماس تلفنی) گرفتن مسئولیت ردیابی ، تجزیه و تحلیل و کسب درآمد از تماس های تلفنی ورودی از ضروریات بازاریابی است که باید جزئی از استراتژی درآمد شما باشد.

مطالب مرتبط  ژنرال Z که کمتر از یک سوم مصرف کنندگان از تحریم تبلیغات فیس بوک آگاه هستند ، مشغول به کار هستند

اگر در حال بررسی یک بستر تجزیه و تحلیل تماس با سازمانی هستید ، این گزارش به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا به یکی از آنها نیاز دارید یا نه. امروز MarTech “بستر های نرم افزاری Analytics Call: راهنمای یک بازاریاب” بازار سیستم عاملهای تحلیلی تماس و ملاحظات موجود در اجرای را بررسی می کند. گزارش 48 صفحه‌ای که بیش از 2000 بار بارگیری شده است ، بازار رو به رشد سکوهای تحلیلی تماس ، به علاوه آخرین روندها ، فرصتها و چالش ها را مرور می کند.

مطالب مرتبط  بینگ افزونه WordPress را منتشر کرد تا بلافاصله محتوای آن را به فهرست جستجوی بینگ ارسال کند

همچنین در این گزارش پروفایل های 13 فروشنده پیشرو در تماس با شرکت های تجزیه و تحلیل ، مقایسه قابلیت ها و مراحل توصیه شده برای ارزیابی و خرید ارائه شده است.

اکنون راهنمای رایگان را بارگیری کنید!

پست تلفن را انتخاب کنید ، Neo. چرا تماس با Analytics یکی از استراتژی های کم ارزش بازاریابی است. برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top