تقریباً دو سوم ناشران آنلاین در اوایل ماه مه CPM های کمتری را دیدند

thumbnail

شرکت ها و آژانس های فناوری گزارش داده اند که CPM ها برای دو ماه گذشته کاهش یافته است ، اگرچه اکنون در حال پشتیبان گیری هستند. IAB با داده های نظرسنجی در صدد تعیین میزان كاهش قیمت از دید ناشر است.

62٪ شاهد کاهش است. با استفاده از یک نمونه از 173 ناشر و “متخصصان برنامه نویسی” (SSP ، Ad Exchanges ، Ad Networks) ، سازمان تجارت گزارش می دهد که 62٪ از ناشران در مواجهه با کاهش بودجه آگهی و کاهش رقابت تبلیغ کننده ، CPM های قابل توجهی و یا تا حدودی کاهش یافته اند.

این نظرسنجی بین 29 آوریل و 11 مه انجام شده است.

منبع: بررسی IAB ، n = 173

برنامه نویسی کمتر تحت تأثیر قرار می گیرد. ارائه دهندگان برنامه نویسی به طور کلی کمتر تحت تأثیر قرار گرفته اند ، در حالی که اندکی افزایش نرخ حتی در مقایسه با ناشران که فروش مستقیم تبلیغ دارند ، کمتر دیده می شوند. ناشران برای تلاش برای رقابت و حفظ درآمد ، نرخ CPM را کاهش داده اند. ناشران خبر خبر آنلاین ممکن است در میان سخت ترین ضربه باشد.

مطالب مرتبط  مشتریان شما دیگر به پیام COVID شما علاقه ندارند ، اکنون چه؟

بیشترین افت قیمت CPM در رده تبلیغات “صفحه نمایش باز” و به دنبال آن تبلیغات وب موبایل انجام شده است که به ترتیب 34٪ و 33٪ تخفیف دارند. در مقایسه ، تبلیغات در رسانه های اجتماعی 18 درصد کاهش یافته است. قیمت CPM در دسکتاپ به طور کلی 27 درصد کاهش یافته است. آنها 28٪ تخفیف در تلفن های همراه دارند. مطابق این نظرسنجی ، کانالی که در برابر کاهش قیمت (یا تاب آور) مقاوم بوده است ، تلویزیون متصل است.

منبع: بررسی IAB ، n = 173

این پاسخ دهندگان ناشر پیش بینی می کنند متوسط ​​درآمد CPM 16٪ برای کل سال ، در مقایسه با پیش بینی های اولیه سال 2020 ، باشد. اگرچه نمونه كوچك است ، بدون تردید از نظر جهت دقیق است و نشان می دهد اگر رشد درآمد آگهی در سال 2020 وجود داشته باشد ، در رقم های مجرد بسیار كم خواهد بود.

مطالب مرتبط  تأثیر COVID-19 در بازاریابی و سئو

چرا اهمیت می دهیم این را حس می کند که شبکه های برنامه ریزی شده را دیده اند، کاهش کمتر، به عنوان بسیاری از تبلیغ کنندگان اساسا سخت تر به اندازه نام تجاری و یا آگاهی تبلیغات را رها کرده و به دقت بیشتر در مورد عملکرد و استراتژی های قیف پایین متمرکز شده است. این CPM های کاهش یافته – که در حال افزایش است – فرصتی برای بازاریاب ها و مارک های تجاری است که اکنون به دنبال فعال شدن مجدد یا دوباره همکاری با مشتریان و چشم انداز هستند.

از آنجا که بودجه ها در اوایل Q3 شروع به بازگشت می کنند ، تخفیف ها ممکن است خیلی بیشتر طول نکشند.

The post تقریباً دو سوم ناشران آنلاین در اوایل ماه مه CPM های پایین تری را دیدند برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر می شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top