تطبیق استراتژی سئو خود برای نرم کردن تأثیر COVID-19 در ترافیک ارگانیک

thumbnail

این دیگر خبری نیست که coronavirus شیوه زندگی روزمره ما را افزایش داده است. نرخ بیکاری بی سابقه ، قفسه های خالی که در آن دستمال توالت و دستمال مرطوب لیسول قبلاً نشسته بودند ، تعداد بیشماری از مردم که از خانه کار می کنند – این به واقعیت جدید ما تبدیل شده است.

ما می دانیم راه هایی که این شخص بر زندگی ما تأثیر گذاشته است ، اما چگونه رفتار مصرف کننده و نحوه جستجوی افراد به عنوان محصول فرعی تغییر کرده است؟ آنچه که ما در 3Q Digital و در صنعت مشاهده کرده ایم ، دو برابر است:

  1. رفتار جستجو به عنوان یک نتیجه از coronavirus به طرز چشمگیری تغییر کرده ، و طی هفته ها و ماه های آینده با اصلاح کنندگان کلید واژه “در خانه” با افزایش مواد ، این کار را ادامه خواهد داد.
  2. مصرف گرایی همچنین شاهد تغییر تقاضای زیاد از خریدهای مبتنی بر میل به افرادی است که آنچه را که برای سلامت و تناسب اندام ضروری می دانند خریداری می کنند.

از آنجا که افراد مجبور به ماندن در خانه هستند ، چگونه می توانید سئو و استراتژی محتوا خود را تغییر دهید تا مخاطب خود را برای حفظ ارتباط بشناسید؟

هر سایت باید صفحه ای درباره COVID-19 داشته باشد

این امر به ویژه در صورتی مهم است که تجارت شما ضروری به نظر برسد یا تحت تأثیر COVD-19 تأثیر چشمگیری داشته باشد. ایجاد یک صفحه اختصاصی برای ضبط کلیه ترافیک های مربوط به coronavirus می تواند به حفظ برخی از دست دادن ترافیک کمک کند. لازم نیست افراد راجع به وقوع coronavirus به روز کنید ، اما آنچه را که شرکت شما انجام می دهد بیشتر است. به عنوان مثال ، FootJoy یک صفحه COVID-19 ایجاد کرد که در آن جزئیات بخشی از فروش آنها به سمت اقدامات امدادی پیش خواهد رفت.

حتی اگر برای شما اینگونه نباشد ، داشتن صفحه ای در مورد آنچه انجام می دهید می تواند به جلب اعتماد به برند کمک کند. اگر رستوران هستید ، برای اطمینان از سلامتی و ایمنی غذاهایی که تهیه می کنید و به مصرف کنندگان می رسانید ، چه نکاتی را انجام می دهید؟ اگر محصولی را بفروشید ، چه میزان از اقدامات ایمنی را در تولید افزایش می دهید؟ برای خرده فروشی ، اگر فروشگاه های شما بسته باشد ، اطلاع رسانی به افراد در مورد بسته بودن فروشگاه ها و جایی که می توانند به جای آن ، کالای شما را بصورت آنلاین خریداری کنند ، همانطور که نایک انجام داد ، همچنین می تواند به بهبود فروش کمک کند.

و آخر اینکه با دانستن اینکه همه در خانه هستند ، محصول یا خدمات شما از چه راه هایی می تواند به کاربران در جهت یابی به این بیماری کمک کند؟

مباحث جدید و نوظهور را برای ایجاد محتوا در اطراف پیدا کنید

همانطور که در بالا ذکر شد ، یافتن موضوعات جدید و نوظهور در جذب ترافیک برای تقاضای جستجوی جدید ضروری است. داشتن مطالب مناسب در زمان مناسب بر اساس آنچه که در حال حاضر افراد جستجو می کنند می تواند تفاوت بین کسی باشد که به سایت شما می آید یا به یک رقیب می رود. اما چگونه موضوعاتی را که افراد در جستجوی آن هستند به سرعت تغییر می دهد و استراتژی محتوا را تعیین می کنید؟

مطالب مرتبط  Yelp ابزارهای بازگشایی COVID را برای مشاغل محلی ، رستوران ها ارائه می دهد

Google Trends

برای ایجاد محتوا ، Google Trends باید اولین جایی باشد که شما می خواهید تغییرات رفتار جستجو را درک کنید. با توجه به اینکه در 30 روز گذشته یک تغییر لرزه ای در تقاضای جستجو مشاهده شده است ، ممکن است برخی از ابزارهای دیگر تحقیق در مورد کلید واژه مانند Keyword Planner آخرین اطلاعات را نداشته باشند زیرا این ابزارها به حجم جستجو ماهانه می پردازند. Trends ، که داده ها را در زمان واقعی جمع آوری می کند ، شما را در صدر تعیین مباحث گرایش قرار می دهد تا برای ایجاد محتوا اهرم کند.

برای شناسایی روندهای نوظهور ، ابتدا باید به تجارت خود بیاندیشید و اینکه چه کلمات کلیدی برای آن ضروری است. با این حساب ، با دانستن اینکه افراد در خانه هستند ، برای افزودن به کلمات کلیدی ، به اصلاح کننده ها فکر کنید. به عنوان مثال ، اگر بستر شما در حال یادگیری آنلاین است ، تغییر دادن عبارت جستجوی با “در خانه” باعث افزایش تقاضای قابل توجهی می شود.

اصلاح کننده هایی مانند “در خانه” و “سرپوشیده” هم اکنون بسیار محبوب هستند ، همانطور که “آموزش خانه” و “بیکاری”. پایدار ماندن از آنچه اتفاق می افتد می تواند به شناسایی موضوعات مربوطه کمک کند.

اگر بلافاصله نمی توانید به یک موضوع فکر کنید ، صفحه اصلی Google Trends مکان مناسبی برای دیدن افرادی است که به دنبال منطقه و در حال جستجو هستند.

مباحث منفجر شده

یکی دیگر از مکان های عالی برای نگاه ، موضوعات منفجر کننده است. این پلت فرم داده ها را در موتورهای جستجو و مکالمات و ذکر در سراسر وب جمع می کند تا موضوعات جدیدی را تدوین کند. آنها سپس آن فهرست را در رابطی که به راحتی قابل هضم است ، انتخاب می کنند ، که می توانید بر اساس دوره زمانی و صنعت آنرا سوراخ کنید.

بعد از اینکه موضوع خود را مشخص کردید ، می توانید آن را در جستجوی Google مشاهده کنید تا هدف اصلی پرس و جو را ارزیابی کنید و ببینید چه مطالب دیگری در نتایج نشان داده شده است. این به تعیین اینکه محتوای شما ایجاد می کنید در یک نوع محتوای اطلاعاتی ، معامله یا ناوبری قرار می گیرد ، کمک می کند که چگونه باید پیام خود را تنظیم کنید.

روی تبدیل کار کنید

نکته مهم دیگری که می توانید در این مدت انجام دهید آزمون ، تست ، تست است. با ترافیکی که دارید ، می توانید به طور فعال روی توانایی سایت خود برای تبدیل ترافیک به مشتریان کار کنید. حتی اگر میزان ترافیک شما به حدی کاهش یافته باشد که تست A / B یا سایر روشهای آزمایش بهینه سازی نرخ تبدیل کاربرد نداشته باشد ، در عین حال هنوز هم مواردی وجود دارد که می توانید انجام دهید.

مطالب مرتبط  آیا طرح افشای آگهی Google فعال خواهد شد؟

ابتدا مشخص کنید که کلمات کلیدی مردم برای یافتن سایت شما و چه صفحاتی را ارسال می کنید که به آن مراجعه می کنید. با نگاهی به GA و GSC مشخص می کنید که کدام صفحات بیشترین کاهش را مشاهده کرده اند و کدام یک بالاترین میزان گزاف را دارند. آیا پیام موجود در آن صفحه ، ارتباط سایت شما را به مصرف کننده منتقل می کند؟ آیا افراد در حال جستجوی این صفحه هستند؟ در این صورت ، ممکن است شما نیاز به تنظیم استراتژی کلمه کلیدی سئو یا کپی بر روی صفحه خود داشته باشید تا با توجه به صفحه ، اهداف موجود در جستجو را تراز کنید. اگر تنظیمات ردیابی نقشه گرما را داشته باشید ، استفاده از آن بینشها می تواند در شناسایی رفتار مصرف کننده و مسائل مربوط به تجربه بالقوه کاربر بخصوص با معماری اطلاعات شما مفید باشد.

ثانیا ، نقاط اصطکاک را در فرآیند تبدیل شناسایی کرده و در بهبود آنها کار کنید. تعداد فیلدهایی را که از مردم می خواهید برای پر کردن آن امتحان کنید و به دنبال این باشید که تجربه کلی کاربر را ارتقا دهید تا تبدیل مشتریان راحت تر شما آسانتر شود.

سوم ، گزاره ارزش خود را تقویت کنید. ممکن است درک کنید که چرا کسی باید با شما تبدیل کند ، اما آیا آن پیام برای مصرف کنندگان ارسال شده است؟ به پیام های رقبای خود در محل نگاه کنید و ببینید که چرا شاید کسی ترجیح می دهد با شما از شما تبدیل کند. چگونه می توانید نسبت به رقبای خود ارزش بالقوه خود را بهبود و تقویت کنید تا مخاطبان احساس کنند محصول / خدمات شما بهتر از بقیه است؟

و در آخر اینکه ، چیزی که ممکن است در این مدت فقط مرتبط باشد اما می تواند در تأمین امنیت تبدیل مؤثر باشد ، آزمایش کپی و تصاویر مختلف است. از وضعیت فعلی در تصاویر خود آگاه باشید؛ آیا مردم دست می گیرند؟ بیرون در جمع؟ شاید به دنبال تست تصاویر در خانه و / یا تمرین مسافت اجتماعی باشید.

زمانها قبلاً تغییر کرده است ما با یک واقعیت جدید روبرو هستیم. ایجاد محتوا بر اساس روندهایی که افراد در جستجوی این واقعیت جدید هستند ، به کاهش تأثیرات منفی احتمالی در ترافیک ارگانیک شما کمک می کند. ماندن از منحنی جستجوهای جدید و آینده می تواند به شما کمک کند شما را در قسمت بالاتر از بقیه قرار دهید و فقط با در نظر داشتن اهمیتی داشته باشید.

The post تطبیق استراتژی SEO شما برای نرم کردن تأثیر COVID-19 در ترافیک ارگانیک ، برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top