تصویب CDP فقط آغاز کار است: چگونه والدین Fingerhut یک فرایند پردازش موفقیت آمیز را برنامه ریزی کردند

thumbnail

ما در مورد چگونگی انتخاب راه حل برای پشته martech خود چیزهای زیادی می شنویم ، اما کمتر از آنچه که تصمیم می گیرید چه کاری انجام می دهید. در رویداد مجازی اخیر MarTech ، یک جلسه با این موضوع برگزار شد: “بنابراین ، شما CDP جدیدی دارید … حالا چه؟”

بن تامپسون ، مدیر تجزیه و تحلیل تجارت الکترونیکی و مدیریت برچسب برای Bluestem Brands ، والدین Fingerhut ، گفت: “ما یک فروشنده را انتخاب کردیم ، همه چیز عالی خواهد بود.” “اما همیشه همیشه به همین راحتی پیش نمی رود؟”

تامسون حتی پس از تعهد Bluestem به اتخاذ Tealium’s Audience Stream CDP ، شرایطی را توصیف کرد که در آن ذینفعان اصلی نسبت به تحقق این فناوری مشتاقانه نبودند.

تامپسون گفت: “ما در برابر CDP مقاومت داخلی شدیدی داشتیم.” گروه فناوری اطلاعات Bluestem می خواستند کنترل دقیق داده ها و فرآیندهای اطراف آن را حفظ کنند. بخش حقوقی نگران GDPR و CCPA بود. بنابراین تامپسون درمورد چگونگی غلبه بلوستم بر این چالش ها گفت و آنچه را در این راه آموخت توضیح داد.

روند فعلی

قبل از استفاده از یک فناوری ، به احتمال زیاد شخصی در شرکت شما وجود دارد که وظیفه آن انجام فرآیند زشت و ناعادلانه جمع آوری داده ها و ایجاد معنا برای آنها قبل از استفاده در بازاریابی است.

تامپسون وضعیت موجود در Bluestem را اینگونه توصیف می کند: بنابراین کاری که شما می خواهید انجام دهید این است که شما آن را پرس و جو کرده و با استفاده از SAS SQL یا هر ابزار دلخواه خود آن را ترکیب کنید. شما آن را از آنجا صادر خواهید کرد. شما می خواهید فایل را در سایت های FTP و غیره منتقل کنید. می خواهید آن را به سیستم دیگری وارد کنید. ” فقط در این صورت است که می توانید کمپینی را که برنامه ریزی کرده اید فعال و اجرا کنید.

“برای ما ، جمع آوری کمپین هایی از این قبیل به این معنی بود که ما نیاز به صرف زمان و هزینه زیادی صرف ایجاد یک کمپین یکبار مصرف داشتیم که به ما در ساختن یکپارچه کمک نکرد. [customer] تامپسون گفت: “این به رمزگذار ماهر نیاز داشت. و سرانجام ، سرعت آن بسیار ساده بود. ”

در Bluestem ، مسئول رسانه های اجتماعی این فرایند را انجام می داد ، و شما ممکن است فکر کنید که با استفاده از یک فناوری جدید برای تصاحب مسئولیت ، احساس خطر می کند. در عوض ، به تامپسون توصیه شد ، شما باید آن شخص را برای کمک به شناسایی عناصر داده در CDP ثبت نام کنید. این فرد همچنین با توجه به صرفه جویی در وقت ، در اندازه گیری و بشارت دادن به نتایج عالی حاصل شده توسط این فناوری کلیدی بود. تامپسون گفت ، در مورد Bluestem ، آنها هر ساله 40 روز با استفاده از اتوماسیون روند جمع آوری لیست هدف ، آن شخص را پس انداز می کردند. و او مجبور شد وقت خود را صرف کامل کردن حضور در شبکه های اجتماعی کند.

موارد استفاده

دومین عنصر مهمی که تامپسون توصیف کرد مونتاژ موارد استفاده برای اثبات ارزش این فناوری است.

مطالب مرتبط  SEL 20200901

تامپسون گفت: “شخصی در سازمان بازاریابی شما مدتهاست که می خواهد کاری عالی انجام دهد ، اما احتمالاً به دیوارهای فنی برخورد کرده است.” در Bluestem ، آنها می خواستند افرادی را که گاری را رها کرده اند یا فعالیت مشابهی انجام داده اند شناسایی کنند ، سپس 10٪ تخفیف سفارشی برای آنها ارسال می کنند که فقط توسط گیرندگان قابل استفاده است. اما با پشته فناوری موجود آنها امکان پذیر نبود.

تامپسون گفت: “Audince Stream’s Webhook یکپارچه سازی با سرویس تبلیغاتی داخلی ما توانست این هدف را محقق کند.” “بنابراین اکنون ، وقتی مخاطب خود را در Fingerhut.com رها کنید ، مخاطبان جریان را مشاهده می کنند ، به سرویس تبلیغاتی ما می گوید شما را ببندد ، به ESP ما می گوید که آن تبلیغ را برای شما ایمیل کند. و ما مشتری خوشبختی داریم که می تواند برگردد و خرید خود را با تخفیف خوبی که برای اقبال عمومی مناسب نیست ، انجام دهد. “

این مورد یکبار مصرف افراد زیادی را در سازمان بازاریابی Bluestem وارد باند CDP کرد ، زیرا این چیزی بود که آنها می خواستند مدتها به نتیجه برسانند.

تامپسون توصیف کرد که چگونه موفقیتهایی از این دست به تصمیم گیرندگان اصلی که از پیشرفت پروژه جلوگیری می کردند ، جلب شد.

تیم راهنما

همانطور که راه حل خود را در سازمان خود راه اندازی می کنید ، تامپسون توصیه کرد که یک تیم راهبری تشکیل دهید که مسئول ارائه به روزرسانی های منظم به سهامداران و رهبری باشد.

تامپسون به این گروه توصیه کرد که چند مرد بازاریابی داشته باشند ، از جمله یک تصمیم گیرنده اصلی. علاوه بر این ، شما می خواهید اعضای تیم را از طریق توسعه وب ، فعالیت های حقوقی و ایمیل ، و همچنین هر کسی که نمایش های تبلیغاتی و کمپین های اجتماعی را اجرا می کند و هر کس که وب سایت را روز به روز اجرا می کند ، بخواهید.

پاکسازی اطلاعات

برای اینکه بتوانید از یک راه حل مانند CDP به طور کامل استفاده کنید ، باید داده های خود را تمیز و مرتب کنید. به طور خاص ، تامپسون توصیه کرد که به جستجوی داده هایی بپردازید که مورد استفاده قرار نمی گیرند یا دقیق نیستند و منابع سرگردان PII را که می توانند مشکلاتی در این خط ایجاد کنند ، حذف کنید.

سپس می خواهید چارچوبی برای وارد کردن داده ها ، از جمله داده های آفلاین ، طراحی کنید. شخصی که قبلاً فرآیندهای دستی را انجام می داد ، منبع خوبی در این مرحله خواهد بود.

وی گفت: “از وسوسه شدن فقط ریختن همه چیز خودداری كنید ، زیرا هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت.” “و شما اطلاعات زیادی خواهید داشت که می توانید از آنها استفاده نکنید.”

نتایج خود را به اشتراک بگذارید

تامپسون گفت: “بنابراین شما کارهای زیادی انجام داده اید تا بتوانید سریع برنده شوید ، یک تیم هدایت قدرتمند بسازید ، در واقع چند مورد استفاده و توسعه را شلیک می کنید.” “اطمینان حاصل کنید که در طول راه ، واقعاً این نتایج را به ذینفعان و شرکای خود نشان می دهید.”

مطالب مرتبط  چگونه می توانید جایگاه خود را در فهرست Google در سال 2020 کسب کنید

تامپسون گفت که بلواستم برخی از گزارش های اصلی را تهیه کرده است که می تواند به طور گسترده برای به دست آوردن حرکت درمورد اجرای CDP به اشتراک گذاشته شود.

تکرار را متوقف نکنید

به محض کسب پیروزی سریع زیر کمربند خود ، مهم است که به نوآوری ادامه دهید.

تامپسون گفت: “آسان است که به پیروزی های اولیه خود دست پیدا کنید.”
اما واقعاً روی حیله و تزویر است که به فکر روش های جدیدی برای پیروزی با CDP خود باشید. ”

تامپسون گفت Bluestem در شخصی سازی صفحه اصلی خود بر اساس رفتارهای قبلی یک خریدار موفق بوده است ، بنابراین به آنها محصولی نشان داده شده است که علاقه خود را به آن نشان داده اند.

تامپسون گفت: “بنابراین ما این بلوک ساختمانی را گرفتیم و اجازه دادیم موارد استفاده جدیدی را شکل دهد.”
“ما آن مخاطبان را گرفتیم و در واقع شروع به شکل دادن به کمپین های پیرامون آنها کردیم. ما برای افرادی که طرفدار کت ، شومینه ، چکمه ، وسایل زمستانی دیگر هستند کمپین های آب و هوای سرد برگزار کردیم. ما همچنین برای هر کسی که به گفته مدل ما می تواند خریدار اسباب بازی باشد یا Audience Stream در گذشته در حال مرور یا خرید آن بوده است ، یک کمپین اسباب بازی ایجاد کرده ایم. و ما یک رویداد پاکسازی را با هدف مشتریانی که در حال مرور ابزار هستند ، ایجاد کردیم. “

تامپسون ادامه داد: “ما همچنان که نرخ های گزاف را بهبود بخشیده ایم ، به اجرای این کمپین ها و شکل دادن به کمپین های جدید ادامه می دهیم.” “ما درآمد خود را در هر بار بازدید یا عمق قیف از همه اینها بهبود بخشیده ایم.”

تامپسون همچنین توصیه کرد تیم مدیریت به مرور زمان ، راه حل کانالهای جدید و معرفی CDP به بخشهای مختلف این شرکت توسعه یابد. در حین انجام این کار ، وی به شما پیشنهاد داد که یک سیستم بلیط فروشی برای رسیدگی به همه درخواست های ورودی ایجاد کنید.

تامپسون توصیه می کند: “اطمینان حاصل کنید ، به خصوص اوایل ، که بنشینید و گام به گام با درخواست کننده راه بروید” ، بنابراین می فهمید که آنها به دنبال رسیدن به چه چیزی هستند. “بسیاری از مردم CDP را جعبه جادویی می دانند زیرا شما با آن کارهای جادویی انجام داده اید. و آنها از اینکه چند گزینه دارند و ممکن است نیاز به درخواست های خاص آنها باشد متعجب می شوند. ”

سرانجام ، تامپسون بازاریابان را تشویق کرد که همچنان به جستجوی عملکردهای CDP بپردازند ، و خاطر نشان کرد که ابزارهایی که در ابتدا حتی از آنها آگاه نبوده است – اندازه مخاطبان و مشاغل – از ویژگی های مورد علاقه وی بوده اند.

پست تصویب CDP فقط آغاز کار است: نحوه تصمیم گیری والدین Fingerhut برای یک پردازش موفقیت آمیز پردازنده اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top