تحریم ژوئیه: بازاریابی بدون تبلیغات فیس بوک

thumbnail

مارک های برجسته و گروه های مدنی ، مسئولیت تحریم تبلیغات فیس بوک در ژوئیه 2020 را بر عهده دارند. آنها می خواهند تغییراتی را که در سیستم عامل ایجاد شده است ببینند و تحت هشتگ #StopHateForProfit در حال سازماندهی هستند.

نظرات شما در مورد این مسائل هرچه که باشد ، تصمیم گیری آگاهانه در مورد چگونگی برخورد کسب و کار شما به این تحریم مهم است. اگر تصمیم دارید که منابع مالی را از آگهی های فیس بوک منحرف کنید ، الهام می گیرید.

برنامه رسانه های ژوئیه بدون تبلیغات فیس بوک

در اینجا ایده های برنامه ریزی رسانه ای برای کمک به تغییر دلار تبلیغ در حالی که حرکت خود را با تلاش بازاریابی در ماه ژوئیه ادامه می دهد ، آورده شده است. به طور کلی ، در نظر داشته باشید که آزمایش تاکتیک ها و سیستم عامل های جدید می تواند برای ایجاد کشش زمان ببرد – اجازه دهید تا اهداف عملکردی محدود شود. همچنین ، اگر می خواهید به طور کامل در تحریم شرکت کنید ، به یاد داشته باشید اینستاگرام و واتس اپ متعلق به فیس بوک هستند و گزینه های مناسبی نیستند.

برنامه رسانه مثال: مارک زیبایی DTC

نام تجاری فرضی مستقیم به مصرف کننده (DTC) زیر به یک جمعیت جوان زن مراجعه می کند.

چشم انداز / آگاهی

هدف این بخش از برنامه رسانه شما ، دستیابی به مشتریان خالص جدید است.

تاکتیک های آینده نگر / آگاهی را به تاکتیک های تبدیل وصل کنید

قبل از شروع کار ، اطمینان حاصل کنید که تاکتیک های آینده شما مسیر مشخصی برای حمایت از تبدیل های زیر قیف دارند. در اینجا چند روش برای انجام این کار آورده شده است:

  • از یک حرفه ای سئو بخواهید که برای بهینه سازی روابط عمومی و اجتماعی خود به شما کمک کند تا ارزش پایدار را از تلاش های روابط عمومی خود حفظ کنید. آنها همچنین می توانند گزارش میزان حجم جستجوی نام تجاری پایه را ارائه دهند. به این ترتیب ، می توانید میزان جستجوی نام تجاری را به طور حماسه سنجی اندازه گیری کنید – و از این رو آگاهی از برند و قصد تبدیل ناشی از این همه تاکتیک های قیف بالا.
  • با تیم رسانه ای پرداخت شده خود هماهنگ شوید تا از داشتن پیکسل های مناسب در سایت خود برای به دست آوردن مزایای رشد لیست سایت مجدد مخاطبان و کمپین های تبدیل خود اطمینان حاصل کنید.
  • با تیم ایمیل خود همگام شوید تا ثبت نام های ایمیل را از ترافیک سایت ایجاد کنید که توسط تاکتیک های آگاهی انجام می شود. این کار هم به بازاریابی ایمیل شما و هم برای لیست مخاطبان سفارشی دامن می زند تا به رسانه های پرداخت شده با تمرکز تبدیل تبدیل مجدد شود.

روابط عمومی و ارگانیک اجتماعی

به اشتراک بگذارید که شما از جنبش #StopHateForProfit حمایت می کنید و بخشی از یا بودجه تبلیغ خود را برای حمایت از این علت هدایت می کنید. ممکن است فقط با همان (یا بهتر) رسیدن به آنچه در غیر این صورت از تبلیغات فیس بوک استفاده می کنید باد کنید.

Snapchat و TikTok

از آنجا که این مثال تجاری زیبایی در حال هدف قرار دادن Millennials است و Gen Z ، Snapchat و TikTok گزینه های خوبی هستند. هر دو سیستم عامل سلف سرویس دارند که قابل استفاده برای کسانی است که قبلاً با مدیر تبلیغات فیس بوک آشنا هستند.

کاربران Snapchat در درجه اول Millennials هستند و این تجربه شبیه استوری استوری (Instagram Stories) است. برخی از تبلیغ کنندگان با استفاده از هشتگ های مد روز ، CPM های کارآمد را در تبلیغات Snapchat مشاهده کرده اند. گزینه جدیدتر تبلیغات پویا Snapchat است ، که تبلیغات شخصی سازی شده را برای بازدید کنندگان سایت یا بازدید کنندگان سایت ایجاد می کند که به محصولات خاص در سایت شما علاقه نشان داده اند. این به عنوان یک تاکتیک “پاسخ مستقیم” صورتحساب است ، اما به طور کلی ، ما Snapchat را یک تاکتیک قیف بالا در نظر می گیریم.

TikTok به سمت Gen Z و فیلم های پلتفرم تمایل به ویرایش و همگام سازی لب دارد ، با هدف سرگرمی های سبک. ویژگی های اصلی هر دو برنامه روی محتوای تولید شده توسط کاربر متمرکز است. این مارک ها از طریق چالش های هشتگ در TikTok می توانند موفقیت و آگاهی بیشتری کسب کنند.

مطالب مرتبط  Google یک قدم به تبلیغاتی نزدیک است که می تواند شخصی سازی و حفظ حریم خصوصی را ارائه دهد

برنامه نویسی درون برنامه

در دنیای تبلیغات برنامه نویسی ، تبلیغات درون برنامه ای تلفن همراه به دلیل بالاتر بودن نرخ تعامل و هدف گیری دقیق تر ، به ویژه با افزایش مخاطبان بازی های موبایل در بین زنان ، به سمت کشش و کشش درآمد. برای این مثال تجاری زیبایی ، ما MoPub را با دسترسی به 1.4 میلیارد دستگاه آن ارزیابی کردیم. برای تبلیغ فیلم های ایجاد شده از تأثیرگذار و همچنین افزایش تبلیغات بومی برای آگاهی بیشتر یا حتی چشم انداز به سایت مناسب است.

تبلیغات در جریان YouTube

YouTube با داشتن 2 میلیارد کاربر کانال عالی برای هدایت آگاهی است. تبلیغات در YouTube از طریق بستر Google Ads قابل انجام است. برای این مارک زیبایی ، هدفگذاری میل ، هدف دلخواه ، هدف قرار دادن در بازار ، بازاریابی ویدیویی و مخاطبان مشابه (ظاهراً) را هدف قرار می دهیم. هنگام آزمایش YouTube ، توجه به این نکته ضروری است که تعاریف مربوط به معیارهای ویدئویی مانند نمایش ویدیو و برداشت ها بین یوتیوب و فیس بوک به طرز چشمگیری متفاوت است ، بنابراین نمی توان مقایسه مستقیم را به راحتی انجام داد.

تغذیه

هدف این بخش از برنامه رسانه شما ایجاد هدف در بین کسانی است که با نام تجاری شما آشنا هستند.

ایمیل و اجتماعی ارگانیک

برای انتقال پیام شما از حرکات #StopHateForProfit ، متوقف کردن تبلیغات فیس بوک و در صورت لزوم ، اهداء دلایل مهم یا انجام اقدامات خاص دیگر مانند بهبود تنوع در هیئت مدیره یا تیم رهبری خود ، پیام های اشتراکی را به اشتراک بگذارید.

بازاریابی آنفلوانزا

اگر مارک شما با تأثیرگذار کار نکرد ، اکنون ممکن است زمان آن باشد. مطابق گفته اینفلوئنسر بازاریابی هاب ، از 5 مارک مورد بررسی 4 از 5 مورد استفاده شده قصد داریم بودجه خود را برای بازاریابی تأثیرگذار در سال 2020 اختصاص دهیم. برای این مثال از برند زیبایی DTC ، ما توصیه می کنیم با متناسب سازی زیبایی اعم از ریزنمونه تا تأثیرگذار میانه برای متنوع سازی بخش مخاطبان هدف کار کنید. و برای افزایش هدف ، با قالب های مختلف محتوای آزمایش کنید. برای جلوگیری از کلاهبرداری در تأثیرگذار ، گزارش را بررسی کنید.

Pinterest (ارگانیک)

با محتوای الهام بخش و گرایش پینترست ، 73٪ از پینرها می گویند که پس از دیدن آن در Pinterest چیزی خریداری کرده اند. مارک های زیبایی بزرگی مانند L’Oréal Paris از سال 2015 به بعد اهرم پینترست را به خود اختصاص داده اند و ماهانه 10M + پایدار دارند. ما توصیه می کنیم این برند زیبایی به عنوان یک محصول ارگانیک در Pinterest برای افزایش فراخوان برند و قصد رانندگی ایجاد کند.

رسانه مستقیم می خرید

خرید مستقیم با وب سایتهای بسیار مناسب روشی مناسب برای ایجاد یک چهره قوی از برند است. خریدهای مستقیم می توانند جایگاه های تبلیغاتی برتر را تضمین کرده و از نظر قالب های محتوا خلاقیت را ارائه دهند. برای این مثال زیبایی ، ما یک واکنشی را تست خواهیم کرد و محتوای حمایت شده را در HarpersBazaar.com و Elle.com ارسال خواهیم کرد. به یاد داشته باشید که با انتخاب چندین ناشر که متعلق به همان شرکت هلدینگ است با معامله ارزان قیمت و ارزش افزوده مذاکره کنید.

تبدیل / بازپرداخت

هدف این بخش از برنامه رسانه شما هدایت فروش و جذب مجدد مشتریان است.

پست الکترونیک

ابتدا با ایجاد بنیادی قوی و پیامهای اشتراکی در مورد تعهد نام تجاری خود در قبال اقداماتی با دلایلی مانند #BlackLivesMatter و #StopHateForProfit ، ممکن است در مرحله بعدی لایه بندی در کادر پیام رسانی تبلیغاتی مناسب باشد ، به خصوص اگر شما یک فروش یا راه اندازی محصول را برجسته کنید. .

تبلیغات قابل خرید Pinterest

اگر در Pinterest تبلیغاتی انجام می دهید ، Shoppable Pins (فقط در برخی از دسته بندی محصولات موجود) و بازاریابی سایت را امتحان کنید. از توصیه های قیف بالا ، شما باید یک لیست مخاطب جامد برای ترسیم آن ایجاد کرده باشید.

مطالب مرتبط  SEL 20200724

سئو

SEO یک تاکتیک بازی طولانی است و به احتمال زیاد در ماه جولای بازپرداخت فوری نخواهد داشت. اما ، ترکیبی از تاکتیکها ممکن است باعث افزایش در حجم جستجوی نام تجاری شود ، که با گذشت زمان پرداخت می شود. اطمینان حاصل کنید که سایت شما کاملاً بهینه سازی شده است. تقاضای با ارزشی را که با تلاش های قبلی ایجاد کرده اید از دست ندهید. اگر در 6 تا 12 ماه گذشته ممیزی سئو را انجام نداده اید ، اکنون زمان مناسبی برای انجام آن است ، به خصوص اگر بودجه ناخواسته تبلیغات فیس بوک برای سرمایه گذاری دارید.

تبلیغات Google + RLSA / Remarketing

با افزایش اندازه لیست مخاطبان خود از تاکتیک های قیف فوقانی که قبلاً ذکر شد ، به کمپین جستجوی خود قدرت بخشید. تبلیغات جستجوی پویا جفت با RLSA در بالای کمپین های جستجوی منظم شما. کمپین نمایشگر نمایشگر Google را با لیست های بازاریابی مجدد اجرا کنید. مطمئن شوید که از نظر علامت تجاری با حجم جستجوی مارک دیگری که امیدوارانه تولید کرده اید ، پوشش کاملی داشته اید.

Google Shopping

Google به تازگی لیست بندی محصولات را به صورت رایگان در تب Google Shopping آغاز کرده است که تقریباً 5٪ از ترافیک موجود را بدون هزینه برای هر کلیک باز می کند. اگر حساب Google Merchant Center و یک خوراک محصول را برای فروشگاه آنلاین خود تنظیم نکرده اید ، این زمان بسیار خوبی برای انجام این کار است. اگر به دنبال یک جریان درآمد جایگزین برای جایگزینی فیس بوک هستید ، ممکن است بخواهید به جستجوی تبلیغات خرید پولی Google بپردازید. اگر باید سریع و سریع کار کنید ، یک کمپین خرید هوشمند Google راه اندازی می شود.

برنامه ریزی رسانه ها برای تبلیغ کنندگان B2B

شرکت مارک های B2B ممکن است راحت تر در تحریم شرکت کند ، زیرا آنها معمولاً کمتر به تبلیغات Facebook وابسته هستند.

برای B2B ، LinkedIn انتخاب واضحی برای جابجایی دلار خواهد بود ، به خصوص با عملکرد هدفمند که اخیراً منتشر شده است. برخی از تاکتیک های DTC فوق می تواند با یک برنامه رسانه ای B2B سازگار باشد. سایر سیستم عامل های B2B برای ارزیابی تبلیغات پادکست ، تبلیغات توییتر ، تبلیغات Quora است، محتوای حمایت مالی شده و بسته به اینکه مخاطبان شما چه کسی باشند ، ممکن است بخواهید خریدهای مستقیم را با سیستم عامل های فنی بیشتری مانند Stack Overflow آزمایش کنید.

پشتیبانی از علت بدون تحریم تبلیغات فیس بوک

اگر می خواهید به علت خود کمک کنید ، اما قادر به مکث تبلیغات فیس بوک نیستید ، در اینجا موارد دیگری وجود دارد که می توانید انجام دهید:

  1. خط لوله تنوع را در فناوری و رسانه های دیجیتال بهبود بخشید: برای تیم هایی که دارای دیدگاه های گوناگون هستند ، در وهله اول دشوار است. یک راه آسان برای انجام این کار ، پشتیبانی از سازمان هایی است که خط لوله استعدادی متنوعی مانند COOP Careers را پرورش می دهند ، و این کمک می کند تا فارغ التحصیلان کالج بلک ، لاتین ایکس و نسل اول کالج شغل خود را در بازاریابی دیجیتال و آنالیز راه اندازی کنند. از این لینک استفاده کنید تا اهداء خدمات شغلی COOP توسط آژانس من Apiary Digital (در کل تطبیق 5K $) مطابقت داشته باشد.
  2. استخدام یک تیم اجرایی و رهبری متنوع تر: اقدامات مربوط به تغییرات را انجام دهید و متخصصان سیاه پوست و اقلیت خواهان آن هستند ، که در این نامه توسط 600 & Rising بیان شده است.
  3. به غیرانتفاعی که از ابتکارات مهم #BlackLivesMatter پشتیبانی می کنند اهدا کنید. در نظر بگیرید که هزینه تبلیغات کمی را در فیس بوک کاهش دهید و تفاوت آن را به یک علت مرتبط اهدا کنید.

با تنظیمات تاکتیکی در ماه ژوئیه ، نام تجاری شما می تواند در حمایت از جنبش #StopHateForProfit تغییری ایجاد کند.

با تشکر از مشاور Apiary ، لیلیان بارکلی ، برای کمک های وی در این مقاله.

پست تحریم ژوئیه: بازاریابی بدون تبلیغات فیس بوک برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top