تحریم تبلیغات فیس بوک “Stop Hate” هنگام پیوستن به Verizon ، تحریم کننده تبلیغات فیس بوک شد

thumbnail

Verizon ارتباطات به تبلیغ تبلیغاتی معروف برای پیوستن به کمپین “Stop Hate for Profit” تبدیل شده است ، و از شرکت ها می خواهد تا در ماه ژوئیه هزینه های تبلیغ فیسبوک و اینستاگرام خود را متوقف کنند.

این جنبش در اوایل ماه جاری توسط مجموعه ای از سازمان های غیرانتفاعی و حقوق مدنی از جمله NAACP و لیگ ضد بدنام آغاز شد. Stop Hate ادعا می کند که Facebook با انتشار چشم بسته به محتوا و ناشران ترویج گفتار نفرت ، گسترش سخنان نفرت ، سرکوب رای دهندگان و نژاد پرستی را تسهیل کرده است.

شدت فشار داخلی و خارجی. اخیراً ، فیس بوک به دلیل عدم تمایل به حذف اظهار نظر پرزیدنت ترامپ مبنی بر خشونت علیه معترضین Black Lives Matter (“وقتی غارت شروع می شود ، تیراندازی شروع می شود) با واکنش شدید کارمندان و مجازی مواجه شد.” در مقایسه با توییتر ، توییت را به دلیل نقض شرایط خود برای “ستایش خشونت” پنهان کرد.

در پاسخ به این انتقاد ، مدیر عامل فیس بوک مارک زاکربرگ بیانیه ای را صادر کرد و گفت: “ما قصد داریم سیاست های خود را بررسی کنیم که امکان بحث و تهدید به استفاده دولت از زور را داشته باشد. . . [and] سیاست های ما در مورد سرکوب رای دهندگان. ”

علاوه بر ورایزون ، سایر شرکت های شرکت کننده در این تحریم شامل پاتاگونیا ، North Face ، REI ، ادی بائر ، Magnolia پیکچرز و بن و جری از جمله سایرین هستند. براساس گزارش نیویورک تایمز ، برخی آژانس های تبلیغاتی نیز درگیر هستند. مشارکت Verizon باعث می شود که سایر تبلیغ کنندگان عمده بتوانند به این تحریم بپیوندند و بر رقبا نیز فشار بیاورند.

مطالب مرتبط  خرده فروشان می توانند حساب های PayPal و Google Merchant Center خود را پیوند دهند

به نظر می رسد که فعالیت Stop Hate در حال افزایش است و باعث افزایش توجه ملی می شود. شرکت های شرکت کننده میلیون ها دنبال کننده فیس بوک و اینستاگرام دارند که به طور بالقوه به تقویت پیام آن برای مصرف کنندگان کمک می کنند.

تأثیر مالی محدود. اول ژوئیه کمتر از یک هفته باقیمانده است و بسیاری از ناظران صنعت شک و تردید دارند که فیس بوک تحت تأثیر تحریم قرار دارد. در حالی که پوشش PR برای شرکت منفی است ، دلارهای مورد نظر تاکنون نسبتاً اندک هستند.

در سال 2019 ، فیس بوک درآمد آگهی تقریبا 70 میلیارد دلاری و تقریبا 8 میلیون تبلیغ کننده را گزارش کرد – بیشتر آنها مشاغل کوچک هستند. براساس برآوردهای دویچه بانك ، 76٪ از درآمد آگهی فیس بوك از SMBs تأمین می شود. این تاجران کوچک بعید است که به تعداد زیادی به تحریم بپیوندند زیرا فیس بوک یک بستر مهم برای بازاریابی است ، به ویژه در میان همه گیری های COVID-19.

با این حال ، این تحریم توجه فیس بوک را به خود جلب کرده است ، و این شرکت در تلاش است تا از بزرگتر شدن آن جلوگیری کند. در بیانیه صادر شده به نیویورک تایمز ، منسوب به کارولین ایورسون ، معاون رئیس جمهور فیس بوک برای راه حل های بازاریابی جهانی ، گفته است که این شرکت با تبلیغ کنندگان و سازمان های حقوق مدنی در مورد چگونگی تبدیل شدن به “نیرویی برای خیر” صحبت می کند.

مطالب مرتبط  Bing اکنون می تواند به سؤالات ساده با "بله" یا "نه" پاسخ دهد

با این حال این مسأله به شکلی است که شرکت همیشه خودش را دیده است.

چرا اهمیت می دهیم همانطور که گفته شد ، حتی اگر تعداد بیشتری تبلیغ کننده به تحریم بپیوندند ، بعید است فیس بوک دچار آسیب مالی شود. اما در جبهه روابط عمومی رنج می برد.

در دوره قفل شدن ، این شرکت دوباره بخشی از اعتماد عمومی از دست رفته خود را به دست آورد. با این حال ، این مورد از جنجال فعلی و درک برخی از محله ها تهدید می شود که فیس بوک تحمل نژادپرستی و گفتار نفرت است.

جالب خواهد بود که ببینید چه اتفاقی می افتد و آیا عموم مردم به ابتکار عمل Stop Hate علاقه مند هستند. اگر آگاهی بیشتر رشد کند ، تبلیغ کنندگانی که در ماه ژوئیه به ادامه هزینه های خود می پردازند ، می توانند نجوم شوند. این خطر می تواند برخی از آنها را به سمت بیرون کشیدن تبلیغات از بیش از حد احتیاط و ایمنی نام تجاری ترغیب کند – هرچند که هنوز هم دیده می شود.

نوشتار تحریم تبلیغاتی در فیس بوک “Stop Hate” با پیوستن Verizon برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top