تحریم تبلیغات فیس بوک: میزان موفقیت چگونه خواهد بود؟

thumbnail

لیست تبلیغ کنندگان در حال رشد است – 500 و شمارش ، با توجه به غول خواب. در مورد اینکه آیا تحریم تبلیغ کننده تبلیغات در فیس بوک که امروز آغاز شده است ، چیزهای زیادی خواهد بود نوشته شده است. این ممکن است به انتظارات شما بستگی داشته باشد.

بیشتر مارک ها می خواهند برای ایجاد محیطی تمیزتر و ایمن تر برای برندهای خود اقدام کنند. برخی می توانند با کمی فداکاری مالی شرکت کنند و PR هزینه مثبت را با هزینه فیسبوک سوار کنند. با این وجود ، مارک های دیگر از این فرصت استفاده می کنند تا فواید واقعی فیس بوک و حتی اکوسیستم رسانه های اجتماعی بزرگ را برای برندهای خود آزمایش کنند.

برای بیشتر کاربران نامرئی است. از دید کاربر ، تحریم اساساً نامرئی است. به عنوان مثال ، برخلاف #BlackOutTuesday ، وقتی فیدهای من پر از میادین سیاه شد ، امروز آنها بدون تغییر به نظر می رسند. تبلیغات بسیاری از مارک های کوچک و بزرگ به طور یکسان وجود دارد. اما ، تعامل با مصرف کننده نکته ای نیست.

هدف “کشتن فیس بوک” نیست.

تأثیر مالی این تحریم ، به سرپرستی گروههای مدنی ، با هدف ضربه زدن به کیف پول ، هدف مدیر عامل مارك زوكربرگ را به خود جلب كرد. در حال حاضر ، خسارت مالی زودگذر است.

پس از افت شدید جمعه ، 26 ژوئن و دوشنبه 29 ژوئن که تقریباً 60 میلیارد دلار ارزش بازار را از بین بردند ، سهام فیس بوک تقریباً در سطح مقدماتی از پیش تحریم قرار گرفته است. علاوه بر این ، در حالی که فیس بوک قصد دارد چند صد میلیون دلار در هزینه تبلیغات از مارک ها از دست بدهد ، ضرر نسبی درآمدهای تبلیغاتی از استارباکس ، ورایزون ، یونیلور ، کلوروکس ، پپسی و دیگران به احتمال زیاد قابل مشاهده نخواهد بود که زمان گزارش درآمد را با داده های اشتباه توسط داده ها منتشر کنیم. پیامد COVID-19.

فیس بوک بیش از 7 میلیون تبلیغ کننده دارد که بیشتر آنها مشاغل کوچک هستند که به دلیل فروش و پیشرو به Facebook و Instagram بسیار وابسته هستند. سال گذشته ، فیس بوک اعلام کرد که 100 تبلیغ کننده برتر آن کمتر از 20٪ از درآمد تبلیغی آن را نشان می دهد.

مطالب مرتبط  ابزار تست نتایج غنی Google اکنون از بتا خارج نشده است

اما نکته دیگر این است که توجه زوکربرگ را جلب کنیم و دست او را وادار کنیم که نسبت به محتوای نفرت و اطلاعات نادرست در سکوهای خود اقدام جدی کند. این توجه او را به خود جلب کرد ، اما حکم هنوز در مورد این عمل است.

پاسخ شرکت تاکنون. روزنامه نیویورک تایمز روز سه شنبه گزارش داد که فیس بوک تماس های روزانه با مدیران تبلیغ را برگزار کرده است. این شرکت در توهین به روابط عمومی است. این حرکات کوچک و کم تحرکی را انجام داده است.

روز جمعه ، زوكربرگ اظهار داشت كه فیسبوك ، همانطور كه ​​توییتر انجام می دهد ، پرچم گذاری پست های “معتبر” از سیاستمداران كه سیاست های آن را نقض می كنند ، آغاز كرد و بعداً اضافه كرد كه وی را به یك ممیزی از كنترل سخنرانی های نفرت خود تسلیم می كند. روز سه شنبه ، فیس بوک اعلام کرد که ممنوعیت شبکه گروهی نفرت در ارتباط با جنبش “بوگالو” را در حالی که تصدیق می کند “از نزدیک دنبال می کند [the movement’s] تحولات از سال 2019 است. ” این شرکت همچنین این هفته گفت که الگوریتم خود را تغییر می دهد تا اولویت بندی گزارش های خبری بصورت خطی و اصلی را در اولویت قرار دهد – کاری که گوگل در ماه سپتامبر انجام داد.

روز چهارشنبه ، رئیس روابط عمومی فیس بوک ، نیک کلگ دفاع از تصمیم این شرکت مبنی بر حفظ پست های التهابی از رئیس جمهور ترامپ را منتشر کرد و گفت “فیسبوک از نفرت سود نمی برد” و ابتکار عمل را برای ثبت 4 میلیون رای دهنده در ایالات متحده اعلام کرد.

گروه های مدنی در زمینه تحریم ، از جمله لیگ ضد افترا ، NAACP و تغییر رنگ ، 10 خواسته فیس بوک ، از جمله بازپرداخت به تبلیغ کنندگان را در هنگام ظاهر شدن تبلیغاتشان در کنار محتوایی که بعداً برای نقض TOS حذف شده اند ، ذکر کرده اند.

تأثیر طولانی مدت در برنامه های رسانه ای؟ بسیاری از مشاغل کوچک منابع و انگیزه ای برای متنوع کردن فراتر از تبلیغات فیس بوک ندارند. تا زمانی که یک راننده درآمدی قابل توجه باقی بماند ، آنها به آن پیوستند. با این حال ، در حالی که ممکن است آسیب فوری مالی مارک های بزرگ به فیس بوک کوتاه مدت باشد ، این شرکت مطمئناً در مورد تأثیر بالقوه طولانی مدت بازاریان نشسته در حاشیه فکر می کند. چه می شود اگر بعد از یک ماه – یا بیشتر – این مارک ها فیس بوک را از دست ندهند؟

مطالب مرتبط  چگونه می توان یک پانل دانش برای نام تجاری خود ، حتی بدون ویکی پدیا دریافت کرد

بسیاری از آنها در این لحظه برای تجدیدنظر در استراتژی های رسانه ای دیجیتال گسترده تر خود ، اقدام می کنند. استارباکس تا پایان سال تبلیغات در تمام رسانه های اجتماعی را متوقف می کند. آیا برنامه های رسانه ای تحت سلطه دوقطبی بعد از این آزمایش متفاوت به نظر می رسند؟

کن هارلان ، بنیانگذار مدیر عامل شرکت تبلیغاتی موبایل MobileFuse گفت: “CMO به روابط آژانس و تیم های خود متکی شده اند تا گزینه های نه فقط از فیس بوک بلکه از همه اجتماعی و حتی Google را پیشنهاد دهند.” وی گفت: “بسیاری از مارک ها متوجه شده اند که باید از آژانس های خود تقاضای بیشتری داشته باشند ، با فروشندگان بیشتری کار کنند و برای دستیابی به مصرف کنندگانشان یک استراتژی متنوع داشته باشند. از نظر تاریخی ، بیشتر استراتژی ها به گوگل و رسانه های اجتماعی اعتماد داشتند. پیش بینی می کنم مارک ها و آژانس ها از بسیاری از راه حل های تبلیغاتی دیجیتال استفاده کنند که هنوز هم دارای مقیاس بزرگ هستند اما در عین حال ایمن هستند ، در حالی که به نتایج خود ادامه می دهند. این راه حلها شامل تبلیغات درون برنامه ها ، DOOH و CTV است. “

هارلان پیش بینی می کند: “حتی پس از ایجاد شبکه های مثبت در شبکه های اجتماعی ، مارک ها هنوز هم می خواهند یک استراتژی متنوع را پیش ببرند.

خواندن مرتبط:

  • تحریم ژوئیه: بازاریابی بدون تبلیغات فیس بوک
  • بروزرسانی شده: مارک ها پاسخ فیس بوک و پاسخ زاکربرگ را تحریم می کنند

The post تحریم تبلیغات فیس بوک: میزان موفقیت در چه اندازه خواهد بود؟ برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top