تجزیه و تحلیل تماس: چگونه آنها می توانند هزینه ها را کاهش داده و تبدیل جستجو را بهبود بخشند

thumbnail

با بیش از 80 میلیون تماس مشتری در هر ماه که توسط تبلیغات جستجوی Google هدایت می شوند ، فرصتی عظیم برای استفاده از تجزیه و تحلیل تماس برای حداکثر رساندن این تعامل به تبدیل ها وجود دارد.

این فناوری همچنین می تواند اتلاف وقت ، منابع و پول را از بین ببرد.

بیل هیات ، مدیر ارشد ارائه دهنده تجزیه و تحلیل تماس Invoca ، در SMX بعدی گفت: “ما در مورد حذف کمپین های زیرپائی ، صحبت می کنیم. “ما در مورد سرکوب تبلیغات غیر ضروری صحبت می کنیم تا بودجه بازاریابی خود را هدر ندهیم.”

وی گفت که از بین بردن این کمپین ها می تواند باعث کاهش هزینه در هر تبدیل ، هزینه به ازای هر سرب ، هزینه هر فروش و موارد دیگر شود.

تماشای جلسه SMX Invoca: چگونه ردیابی تماس می تواند ضایعات موجود در کمپین های SEM شما را از بین ببرد

”سپس صفحه را تلنگر می زنیم. چگونه درآمد را افزایش می دهیم؟ ” هیات پرسید. “خوب ، با استفاده از بینش هایی که از آنالیز گفتار دریافت کردیم و آنها را به برنامه بازاریابی دیجیتال خود بازگرداندیم ، می توانیم هزینه بازاریابی را برای بهره‌گیری از تبدیل بیشتر بهینه کنیم. بنابراین ما از طریق کانال تلفن می فهمیم که چه عواملی در حال تبدیل هستند و روی آنها تمرکز می کنید. “

در عمل ، اگر یک بازاریاب می فهمد “چرا تماس تلفنی کسی ، چه چیزی علاقه مند است ، زمینه آن مکالمه تلفنی ، بنابراین من درک خوبی از بهترین پیشنهاد بعدی یا بهترین اقدام بعدی در آن سفر کلی مشتری دارم.” او گفت.

تماس با قابلیت های تجزیه و تحلیل

در یک مثال ، هایات بیان کرد که چگونه تجزیه و تحلیل تماس می تواند با یک کمپین تبلیغاتی در گوگل ادغام شود که افراد را با استفاده از برنامه برای وام مسکن یا وام به سمت یک صفحه فرود هدایت می کند.

“از آنجا که آنها از طریق مجموعه تبلیغات کلیدی کلمات کلیدی به صفحه فرود می آیند ، می توانید برنامه های ارسال شده از طریق آن فرم را ردیابی کنید. و می دانید که از طریق Google Ads ، این مجموعه از کلمات کلیدی برای شما هزینه دارد ، چه تعداد تبدیل [come in] از طریق برنامه … و هزینه شما برای هر تبدیل چقدر است. ”

در آن سناریو ، اگر هزینه کمپین 10،000 دلار باشد و شرکت 50 تبدیل داشته باشد ، در این صورت هزینه هر تبدیل 200 دلار است.

اما ممکن است برخی از مشتریان ترجیح دهند قبل از پر کردن فرم با افسر وام دهنده یا مشاور صحبت کنند. با استفاده از یک بستر تحلیلی تماس ، که می تواند به صورت پویا شماره تلفن های منحصر به فرد را به صفحه اضافه کند ، این تعامل نیز می تواند به عملی که مشتری را به سمت تماس فرا می گیرد ، ردیابی شود.

مطالب مرتبط  امسال به مدرسه بازگشت بسیار متفاوت است

“بنابراین ، همان سناریو ، همان گروه تبلیغاتی کمپین ، همان مجموعه کلمات کلیدی ، جایی که تعداد مشخصی از افراد از طریق یک فرم تبدیل شده ارسال می کنند. دیگران از طریق صفحه وب برای تماس مستقیم از صفحه یا از طریق برنامه افزودنی مکالمه Google برای انتقال از طریق تلفن ، تصمیم گرفتند. ” “بنابراین 50 از فرم به علاوه 50 مورد دیگر از طریق تلفن ارسال می کنند. آنچه که ما شروع به دیدن خواهیم کرد هزینه عادی تر یا واقعی تر برای تبدیل است. ”

در این مورد مثال ، ما کشف کردیم که هزینه ما برای تبدیل ، به جای 200 دلار بودن ، در واقع 100 دلار است. با این اطلاعات ، ما می توانیم کار بیشتری را برای تخصیص دلارهای رسانه ای انجام دهیم.

گسترش موارد استفاده

سکوهای تجزیه و تحلیل تماس در چند سال گذشته ویژگیهای دیگری را اضافه کرده اند زیرا بازاریابان بیشتری به آنها اعتماد می کنند تا بینش قابل توجهی را از حجم تماس فزاینده خود جمع کنند. در بسیاری موارد ، پیشرفت ها باعث شده است سرمایه گذاران جدیدی را برای افزودن هوش مصنوعی به سیستم عامل های خود داشته باشند تا بینش های واقعی را به داده های خود هدایت کنند.

مطابق با آخرین گزارش MarTech Today Martech Intelligence، بر روی سیستم عامل های تجزیه و تحلیل تماس ، این سیستم ها به روش های زیر استفاده می شوند:

  • ویژگی بازاریابی: تجزیه و تحلیل تماس ها ویژگی انعطاف پذیر را در کانال های رسانه ای ارائه می دهد ، و به برندها کمک می کند تا درک کنند که رسانه های دیجیتال در حال تماس تلفنی هستند. به ویژه ، بازاریابان PPC برای اتصال تماس گیرندگان به کمپین ها و کلمات کلیدی خاص و پیگیری کلمات کلیدی به رویدادهای تبدیل ، آنالیز تماس را پذیرفته اند. هدف بهینه سازی پیشنهادات برای کلمات کلیدی راننده ترین تماسها است.
  • شخصی: برای بهبود شخصی سازی بازاریابی ، داده های تماس را می توان با سایر داده های سیستم مارتچ ترکیب کرد. با اطلاعات دموگرافیک سطح تجزیه و تحلیل ، علاقه به محصول ، مرحله خرید و نوع مشتری تماس بگیرید. با فشار آوردن مخاطبان تماس گیرنده به PPC ، CRM یا سایر سیستم های اتوماسیون بازاریابی ، بازاریابان می توانند برای اقدام درست بعدی بهینه سازی کنند.
  • ساختمان مخاطبان پرسونا و نگاه بی نظیر: سکوهای تجزیه و تحلیل مکالمه مکالمه را ضبط و رونویسی می کنند ، سپس مدل های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای نتایج به کار می گیرید تا ویژگی های بالاترین عملکرد تماس گیرنده یا پیام را تعیین کنید. سپس بازاریابان می توانند personas یا مخاطبان ظاهری ایجاد کنند تا از آنها در توسعه و اجرای کمپین استفاده کنند.
  • بارگیری مجدد: ضبط تماس ها و رونوشت ها همچنین می توانند برای بازپرداخت چشم اندازها بر اساس محتوا – و بینشهای بدست آمده از تماسهای قبلی آنها استفاده شوند.
  • امکان فروش: بسترهای نرم افزاری تجزیه و تحلیل تماس می توانند بر اساس تجزیه و تحلیل متن ، تماس را به ثمر برسانند تا شناسایی کنند که کدام تماس گیرنده مستحق تماس مجدد هستند ، عملکرد عامل را ارزیابی کرده و یاد بگیرند که کدام اسکریپت یا پیشنهادات بهترین کار را دارند.
مطالب مرتبط  شغل خود را در همه گیر محافظت کنید

بهبود تجربه

در حالی که هایات میزان صرفه جویی در هزینه و رشد بالقوه درآمد را که برای تماس با آنالیز مورد استفاده قرار گرفته است ، برجسته کرد ، همچنین مهم است که روی چگونگی تأثیرگذاری این سیستم عامل ها روی تجربه مشتری تمرکز کنیم.

“اکنون که از مشتری صحبت می کنم ، چگونه می توانم تجربه مشتری آنها را ارتقا دهم ، چگونه می توانم با آنها تجارت با ما راحت تر انجام دهم؟” او درخواست کرد. “خوب ، یک راه ممکن است مسیر هوشمندانه تماس باشد. اگر درک کنم ، از دیدگاه سفر دیجیتال ، از کجا به وب سایت آمده اند ، چه صفحاتی را مشاهده می کنند ، چه محصولات یا خدماتی را که علاقه مند به آنها هستند ، پس شاید بتوانم آنها را در صف مکالمه تلفنی قرار دهم که یک نماینده تخصصی در آنجا باشد. می تواند دقیقاً به آنچه علاقه مند هستند رسیدگی کند. “

اطلاعات بیشتر از SMX Next

  • ثبت نام کنید تا تمام جلسات را به صورت تقاضا مشاهده کنید!
  • چرا بازاریابان باید استراتژی های سئو را به خریدهای قبل و بعد از آن تقسیم کنند
  • چه محتوا از به روزرسانی های الگوریتم Google بازمانده است؟
  • بازپرداخت: چگونه آینده را آماده کنیم و مهارتهای خود را برای پیشرفت حرفه خود در بازاریابی آماده کنید

The post Analytics Call: چگونه می توانند هزینه های خود را کاهش داده و تبدیل های جستجو را بهبود بخشند ، برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top