تجارت الکترونیکی منفجر می شود: 45٪ رشد در Q2

thumbnail

سال های رشد اقتصادی توسط COVID-19 از بین رفته است. با این حال ، داستان تجارت الکترونیک برعکس است: شتاب رشد که در غیر این صورت ممکن است سالها طول بکشد.

نزدیک به 20٪ خرده فروشی. وزارت بازرگانی ایالات متحده در اوایل هفته داده های جدید فروش خرده فروشی (.pdf) را گزارش داد. این افزایش چشمگیر در هزینه های تجارت الکترونیکی در سه ماهه دوم به عنوان درصد کل خرده فروشی ، از 11.8٪ در Q1 به 16.1 in در Q2 در حال رشد است.

برخی از تحلیلگران و رسانه ها دسته بندی هایی مانند رستوران ها ، کافه ها ، فروشندگان خودرو و پمپ بنزین ها را برای گفتن یک داستان رشد قوی تر رد می کنند. تجارت الکترونیکی با استفاده از آن فرمول که کمی تقلب است ، اکنون به 21٪ نزدیک است.

برای قرار دادن همه این موارد در زمینه بزرگتر ، داده های خرده فروشی ژوئیه رشد کلی 1.2٪ را نشان می دهد. این به دنبال افزایش 7.5 درصدی در ماه ژوئن روی کفش های پاشنه 18.2 درصد در ماه مه بود. بنابراین ، از آنجا که فروش خرده فروشی به طور کلی کند شده است ، تجارت الکترونیکی نیز شتاب بیشتری کسب کرده است.

منبع: دفتر سرشماری ایالات متحده

سالهای رشد در یک چهارم. تجارت سالانه تجارت الکترونیکی سالهاست که کمتر از 10٪ از کل خرده فروشی های ایالات متحده را به خود اختصاص داده است – که منجر به خودداری از کنفرانس آشنا می شود: “90٪ فروش خرده فروشی هنوز در فروشگاهها اتفاق می افتد.” در حالی که هنوز دیده می شود که وقتی همه گیر به طور کامل فروکش می کند (هر زمان که باشد) چه اتفاقی می افتد ، شکی نیست که تجارت الکترونیک منفجر می شود.

مطالب مرتبط  جمع آوری داده ها: منابعی که به شما کمک می کنند تا در طول COVID-19 به طور مؤثرتر از بازار استفاده کنید

سال گذشته (YoY) رشد خرید آنلاین در Q1 14.8 درصد و 2.4 درصد متوالی بود. اما در سه ماهه دوم (آوریل-ژوئن) ، هنگامی که بسیاری از تعطیلات دولتی به طور کامل در کار بودند ، تجارت الکترونیکی 44.5٪ افزایش یافت ، در حالی که رشد سه ماهه 31.8٪ بود. این تعداد بسیار زیاد است که به واسطه ضرورت مصرف کننده به آنها بخش عمده ای وارد می شود.

پیروزی جعبه های بزرگ. اگرچه حتی می توانیم آن را صدا کنیم ، اقتصاد خرده فروشی ایالات متحده در حال بهبودی بسیار ناهموار است. اختلافات منطقه ای و نتایج متغیر توسط خرده فروش وجود دارد ، بسیاری از آنها در ورشکستگی. دیگران ، مانند والمارت ، هوم هوم و انبار و هدف ، در حال رونق گرفتن هستند.

درآمد سه ماهه دوم والمارت انتظارات را کاهش می دهد ، از جمله ارسال رشد 97 درصدی رشد فروش تجارت الکترونیکی YoY. این به دنبال 71٪ رشد در Q1 بود. این شرکت در طول سه ماهه وانت کنترلی را معرفی کرد.

تعداد هدفها حتی چشمگیرتر بودند. این شرکت نتایج Q2 امروز را گزارش کرد ، از جمله:

  • 195٪ رشد فروش تجارت الکترونیکی YoY
  • 10 میلیون خریدار آنلاین جدید در نیمه اول سال 2020
  • رشد 700 درصدی در وانت کناری

مدل ترکیبی O2O. تجارت الکترونیکی و خریدهای محلی از یکدیگر متمایز نیستند که فرض عملی بسیاری از بازاریابان در گذشته بوده است. این تفکر در تفکیک تاریخی تیم های تجارت الکترونیکی و فروشگاه ها منعکس شده است. و در حالی که ممکن است در ابتدا حس کرده باشد ، دیگر این کار را نمی کند.

مطالب مرتبط  Amazon Posts: تجربه خرید مبتنی بر خوراک در آمازون

دلیل این که Walmart ، Home Depot و Target ، در میان چند نفر دیگر ، موفقیت زیادی در تجارت الکترونیکی دارند ، دقیقاً به دلیل فروشگاه های آنها و در همان روز “تحویل” است. آنها در حال تسهیل تجربه خرید آنلاین با بلافاصله فروشگاه ها هستند. فروشگاه ها با دانستن اینکه می توانند محصولات را به صورت محلی برگردانند ، به مردم اطمینان می دهند که آنلاین بخرند. اعتماد به برند نیز عاملی است.

چرا اهمیت می دهیم هنوز مشخص است که آیا مصرف کنندگان برای خرید تعطیلات 2020 به تعداد زیادی به فروشگاه ها باز می گردند یا خیر. اما روشن است که Q4 یک چهارم بزرگ دیگر برای تجارت الکترونیکی خواهد بود. خرده فروشان و مارک های تجاری باید در حال آماده سازی باشند و با این فرض که مردم قبل از مراجعه به هر فروشگاهی ابتدا به صورت آنلاین اقدام کنند ، فعالیت کنند.

برای این منظور ، بازاریابان باید صفحات محتوا و زمینی بسازند (در صورت امکان با موجودی محصول) که به آنها کمک می کند در نتایج جستجو برای جستجوی محصولات / خدمات / مارک های بدون مارک در معرض نمایش قرار گیرند. آنها همچنین نیاز به ایجاد و بهینه سازی پروفایل های GMB و صفحات محلی-اجتماعی دارند.

پست تجارت الکترونیک منفجر می شود: 45٪ رشد Q2 برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top