تجارت الکترونیکی ممکن است بیش از تعطیلات سال 2019 باشد و نبرد بازارها را برپا کند

thumbnail

با وجود بازگشایی فروشگاه های خرده فروشی فیزیکی ، سود بازرگانی دو رقمی دائمی به نظر می رسد. آخرین گزارش شاخص اقتصاد دیجیتال Adobe ، که منعکس کننده خرید آنلاین در ماه آوریل و ماه مه است ، نشان می دهد فعالیت خرید دیجیتال از 7٪ از تعطیلات 2019 فراتر رفته است و نسبت به آوریل و مه یک سال پیش 52 میلیارد دلار افزایش داشته است.

در پاسخ به این روند ، بازرگانان کوچک تر بیشتر به تجارت دیجیتال سوق می دهند. و هر دو آمازون و والمارت از آنها دلخور هستند.

اعتبار و توزیع برای فروشندگان SMB. آمازون از طریق همکاری جدید اما هنوز اعلام نشده با گلدمن ساکس ، فروشندگان SMB خود را تا 1 میلیون دلار اعتبار ارائه می دهد. ریوال والمارت از همکاری با Shopify خبر داد ، که دسترسی فروشندگان Shopify SMB را به 120 میلیون بازدید کننده ماهانه Walmart.com از طریق بازار Walmart فراهم می کند. این خرده فروش اعلام کرد که پیش بینی می شود امسال 1200 فروشنده Shopify را اضافه کند.

این حرکات باعث افزایش رقابت بین بازارهای آنلاین ردیف به عنوان تغییر خرده فروشی در اینترنت می شود. علاوه بر آمازون و والمارت ، مبارزان eBay ، Google Shopping ، Facebook Marketplace ، Etsy و بسیاری دیگر هستند. با این حال ، بازارهای برتر جهانی از نظر ارزش ناخالص کالا در چین قرار دارند.

معاملات BOPIS با بازگشایی فروشگاه ها کاهش یافته است

در حال حاضر ، ارزش تجارت الکترونیکی ایالات متحده بین 12 تا 16 درصد از کل هزینه های خرده فروشی (تقریباً 600 میلیارد دلار در سال 2019) بسته به منبع آن بستگی دارد. در حالی که فروشگاه ها باز نشده اند ، درصد در طول قفل شدن بالاتر بوده است. و کاملاً ممکن است که در طول تعطیلات 2020 تجارت دیجیتال بتواند به 20٪ یا بیشتر از کل هزینه های خرده فروشی ایالات متحده برسد. این رشد ممکن است سالها طول بکشد در صورت عدم شیوع کرونا ویروس.

مطالب مرتبط  به روزرسانی دستورالعمل های کیفیت جستجوی Google نتایج فرهنگ لغت و دائرlopالمعارف و موارد دیگر را خراب می کند

صاف شدن BOPIS اما هنوز هم 195٪ است. با وجود بازگشایی فروشگاه ها ، داده های تحلیل مکان نشان می دهد که مصرف کنندگان به آرامی به خرده فروشی کالاهای فیزیکی برمی گردند. ادوبی گزارش داد که خرید آنلاین فروشگاه وانت (BOPIS) شروع به “فلات” کرده است. رشد BOPIS در ماه مه 195 درصد نسبت به سال گذشته بود که از اوج ماه آوریل خود بیش از 200 درصد کاهش یافت. یک نظرسنجی از مصرف کنندگان که توسط Adobe انجام شده است ، نشان داد كه “23٪ از مصرف كنندگان آنلاین ترجیح می دهند از خرید آنلاین ، وانت در فروشگاه یا كنار تحویل استفاده كنند.”

اگرچه بسیاری از خرده فروشان سنتی مشکل نهایتا شکست می خورند ، آن دسته از مارک های خرده فروشی که می توانند داده ها و تجربیات آنلاین و آفلاین را ادغام کنند در مقابل رقبای بازی خالص خود در قوی ترین موقعیت قرار می گیرند (صرفه جویی در آمازون). به عنوان یک مورد در مورد ، تجارت الکترونیکی Walmart برای اولین بار در ماه می eBay را با توجه به داده های eMarketer شکست داد. مورد دوم بازار شماره دو بازار آنلاین بوده است

مطالب مرتبط  چرا اتوماسیون PPC برخی از بازاریاب های جستجو را خراب می کند

سرانجام ، ادوبی دریافت که تلفن های هوشمند سهم خود از فروش آنلاین را در ماه مه افزایش دادند و تقریباً به 40٪ از کل درآمد تجارت الکترونیکی رسیدند. در کمال تعجب ، این شرکت گفت: “مصرف کنندگان جدید که برای اولین بار به صورت آنلاین خرید می کنند ، این کار را از طریق تلفن های هوشمند خود انجام می دهند.”

چرا اهمیت می دهیم مرکز ثقل خرده فروشی بصورت آنلاین در حال تغییر است. حتی اگر فروش آنلاین همچنان تسلط یابد ، تمرکز خرده فروشان – به ویژه خرده فروشان بزرگ – بطور فزاینده ای بصورت آنلاین و در جایی که داستان رشد است صورت می گیرد. مصرف کنندگان در مورد مکان خرید ، مشروط تر می شوند به شرط اطمینان و اطمینان به منبع. و در میان بازارها و فروشندگان آنلاین ، تنها آمازون در خرده فروشی های سنتی نام های برتر را ضرب می کند. اما موجودی واقعی و فروشگاههای محلی در صورت مدیریت و اجرای مناسب ، همچنان یک مزیت رقابتی خواهند بود.

The post تجارت الکترونیکی در ماه مه بیش از تعطیلات سال 2019 است ، و با ایجاد جنگ بازارها برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top