تبلیغ کنندگان مالیات خدمات دیجیتال Google را در انگلستان ، اتریش ، ترکیه جذب می کنند

thumbnail

Google روز سه شنبه به تبلیغ دهندگان هزینه های جدیدی را که برای تبلیغاتی که در انگلیس ، ترکیه یا اتریش اجرا می شود اعلام کرد. این شرکت مالیات جدید خدمات دیجیتال (DST) را در سه کشور دریافت می کند.

چه چیزی تغییر می کند؟ از اول نوامبر ، از تبلیغ کنندگان تبلیغات در این کشورها هزینه اضافی دریافت می شود:

  • 2٪ در انگلیس.
  • 5٪ در اتریش.
  • 5٪ در ترکیه.

علاوه بر این ، “هزینه های جدید مشمول هرگونه مالیاتی مانند مالیات فروش ، مالیات بر ارزش افزوده ، GST یا QST در کشور شما می شود. هر مالیاتی مانند مالیات فروش ، مالیات بر ارزش افزوده ، GST یا QST که در کشور شما اعمال می شود علاوه بر هزینه های جدید از شما کسر می شود. “Google در صفحه راهنمای خود درباره هزینه های خاص کشور یادداشت می کند.

DST انگلیس چند سالی است که کار می کند و در ماه مارس اعلام شد. این مالیات با هدف جمع آوری درآمد شرکتهای دیجیتال با حداقل 500 میلیون پوند درآمد جهانی و 25 میلیون پوند درآمد انگلیس ، مانند ، آمازون ، فیس بوک است.

نه فقط گوگل. در اوایل ماه اوت ، آمازون به فروشندگان هشدار داد كه از اول سپتامبر 2٪ DST انگلیس را به آنها منتقل می كند. این هزینه برای هزینه های ارجاع ، هزینه های آمازون (FBA) ، هزینه های ماهانه ذخیره سازی FBA و هزینه های تحقق چند كانالی (MCF) اعمال می شود ، شرکت گفت.

مطالب مرتبط  Google Podcasts Manager نتایج جستجو و کلیک های جستجوی Google را به شما نشان می دهد

سخنگوی Google به UK A. City A.M گفت: “به طور معمول ، این نوع افزایش هزینه ها به عهده مشتری است و مانند سایر شرکت های متضرر از این مالیات ، از ماه نوامبر هزینه ای به فاکتورهای خود اضافه خواهیم کرد.”

مشخص نیست که آیا فیس بوک قصد دارد این مالیات را به تبلیغ دهندگان نیز بدهد. از اول ژانویه ، مالیات خدمات 6 درصدی آگهی های فروخته شده در مالزی را به فاکتورهای تبلیغاتی اضافه کرد.

چگونه می توان برای این تغییر آماده شد

بودجه بندی. توجه داشته باشید که این هزینه ها “در بالای بودجه حساب شما” اضافه می شود ، بنابراین آماده باشید تا آن را در روند بودجه بندی خود لحاظ کنید.

اگر این هزینه ها را تنظیم کنید ، به بالای بودجه حساب شما نیز اضافه می شود. به عنوان مثال ، اگر 100 یورو بودجه داشته باشید و برای تبلیغات ارائه شده در اتریش ، 5 یورو از هزینه های DST اتریش به آن تعلق بگیرید ، 105 یورو (به علاوه هر گونه مالیات ، مانند مالیات بر ارزش افزوده ، که ممکن است در کشور شما اعمال شود) از شما کسر می شود “. Google در صفحه راهنما می گوید.

علاوه بر این ، “اگر شما از طریق پرداخت های دستی پرداخت می کنید یا پیش پرداخت خود را در حساب پرداخت خودکار انجام می دهید ، ممکن است این هزینه ها پس از هزینه کامل پرداخت شما کسر شود.”

شروع کنید ارزیابی تأثیر اکنون. این همچنین بدان معنی است که مالیات در گزارش معاملات شما در هزینه معیارهای تبدیل نشان داده نمی شود.

مطالب مرتبط  چگونه برنامه حفاظت Paycheck می تواند آژانس و مشتریان شما را نجات دهد

اگر کالاها و خدمات را از طریق Google Ads در انگلیس ، اتریش و / یا ترکیه به بازار عرضه می کنید ، آماده باشید که از ماه نوامبر مالیات مربوطه را در هزینه های خرید (CPA) خود لحاظ کنید. اکنون می توانید شروع به بررسی عملکرد خود کنید تا درک کنید که هزینه خرید جدید شما چگونه به نظر می رسد و تغییراتی را که باید برای ایجاد کارآیی در کارزارهای خود برنامه ریزی کنید ، انجام دهید.

به عنوان مثال فروشندگان تجارت الکترونیکی باید به تأثیر این مالیات بر حاشیه محصولات خود توجه کنند.

تنظیمات هدف گذاری تبلیغ کنندگان باید نگاهی به تنظیمات کمپین خود بیندازند ، گرگ فین، شریک آژانس دیجیتال Cypress North ، در توییتر توصیه می کند. فین خاطرنشان می کند ، با این هزینه اضافی ، تنظیم “افراد در مکانهای هدف شما یا به طور منظم در آنها” خطر جدیدی را به عهده می گیرد. “مطمئن شوید که اگر نمی خواهید در آنجا خدمت کنید ، موارد استثنایی موقعیت مکانی ترکیه ، اتریش و انگلیس را تنظیم کرده اید!” او گفت.

در زیر بخشی از ایمیلی است که Google روز سه شنبه به تبلیغ کنندگان ارسال کرده است.

The post تبلیغ کنندگان برای جذب مالیات خدمات دیجیتال Google در انگلیس ، اتریش ، ترکیه اولین بار در Search Engine Land ظاهر شدند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top