تبلیغات Google Discovery اکنون می تواند از دارایی های تصویر اجتماعی 4: 5 شما استفاده کند

thumbnail

گوگل روز سه شنبه به روزرسانی های تبلیغات Discovery را اعلام کرد. اکنون یک طرح نسبت ابعادی 4: 5 وجود دارد که تصاویر آگهی Discovery را به صورت برجسته تری در فیدها به نمایش می گذارد. Google همچنین به روزرسانی هایی را برای گردش کار انتخاب مخاطب برای کمپین های Discovery که در YouTube ، Gmail و Discover Feed اجرا می شوند ، ارائه می دهد.

تصاویر 4: 5. اگر کمپین های اجتماعی را اجرا می کنید ، ممکن است از قبل 4: 5 دارایی برای فید فیس بوک و Instagram و آگهی های Stories داشته باشید. اکنون می توانید از این دارایی ها در کمپین های Discovery استفاده کنید.

مشخصات توصیه شده برای تصاویر پرتره 1200 9 960 با حداقل نیاز 600 4 480 است. توجه داشته باشید که برای تبلیغات Discovery همچنان باید حداقل یک تصویر منظره و یک تصویر مربع در اختیار داشته باشید. Google به طور خودکار قالب تصویر را بر اساس عوامل مختلف انتخاب می کند.

مطالب مرتبط  در صورت تعلیق لیست های محلی ، Google اکنون به صاحبان حساب GMB اطلاع خواهد داد

گردش کار تبلیغات Discovery. هنگامی که “گسترش مخاطب” در هنگام راه اندازی کمپین فعال شود ، Google به زودی تخمین برداشتن حجم تبدیل تخمین زده شده را نشان می دهد. Google می گوید این داده های داخلی نشان دهنده گسترش مخاطب برای تبلیغات Discovery است که به طور متوسط ​​52٪ افزایش در تبدیلات با CPA قابل مقایسه است. این برای جذب مشتری جدید طراحی شده است. توجه داشته باشید ، هیچ گزارش مستقیمی در Google Ads درباره عملکرد گسترش در دسترس نیست.

علاوه بر این ، تبلیغ کنندگان می توانند مخاطبان ، مانند مشتریان موجود را در هنگام تنظیم کمپین به استثنای اینکه پس از ایجاد کمپین ، آنها را استثنا کنند ، استثنا کنند.

تبلیغات کشف شده برای سرب Google در اوت پسوندهای فرم سرب را به کمپین های Discovery و YouTube گسترش داد. در زیر مثالی از تبلیغ Discovery با پسوند فرم سرب در Gmail نشان داده شده است. گوگل می گوید که کمپین BF Goodrich منجر به هدفگذاری مجدد دارایی های کمپین اجتماعی شده و 30X پیش فروش بیشتر با نرخ تبدیل مشابه در مقایسه با کمپین های جستجوی خود داشته است.

مطالب مرتبط  ویدیو: برایان Ussery از Razorfish در سئو برای سایت های تجارت الکترونیکی

نکات مربوط به تبلیغات کشف. تبلیغات Discovery با یادگیری ماشینی ساخته می شود ، به این معنی که برای بهینه سازی عملکرد به زمان و داده نیاز دارند. Google پیشنهاد می دهد بودجه روزانه را “حداقل 10 برابر ارزش پیشنهاد هزینه هزینه شما برای هر اقدام (CPA) تعیین کنید و قبل از انجام تغییرات حداقل 40 منتظر بمانید.” این به طور معمول به معنای انتظار دو تا سه هفته قبل از ایجاد تغییر در کمپین های Discovery است.

پست تبلیغات Google Discovery اکنون می تواند از دارایی های تصویر اجتماعی 4: 5 شما استفاده کند اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top