تبلیغات نمایش اسپانسر آمازون قابل تنظیم در سطح جهانی پخش می شود

thumbnail

آمازون توانایی تبلیغات واجد شرایط را برای افزودن آرم تجاری خود و سفارشی کردن عنوان در تبلیغات Display Sponsored فراهم کرده است.

واحدهای Display Sponsored سفارشی می توانند در صفحات توضیحات محصول ، بررسی مشتری ، صفحات نتایج خرید و تحت پیشنهاد ویژه ارائه شوند. این تبلیغات به گونه ای پاسخگو ارائه می شود که متناسب با واحدهای موجودی در وب ، تلفن همراه و درون برنامه باشد.

تبلیغ کنندگان می توانند سفارشی سازی را به تبلیغات Display Sponsored اضافه کنند.

تبلیغات نمایش حمایت شده می تواند براساس بازدیدها ، محصول یا علاقه شما هدف قرار گیرد. با این حال ، هنگامی که از آرم و عنوان استفاده می شود ، فقط هدف قرار دادن محصول در دسترس است.

مطالب مرتبط  رقابت جستجو: شما واقعاً با چه کسی رقابت می کنید؟

هدف گذاری محصول برای Sponsored Display در آوریل برای فروشندگان ایالات متحده آغاز شد. این محصول به افرادی که در بازار هستند ، به محصولات و / یا محصولات مشابه و دسته بندی محصولات شما نگاه می کنند.

هدف گذاری محصول Display sponsored در اختیار فروشندگان و فروشندگان ثبت نام شده در ثبت نام تجاری است.

چرا اهمیت می دهیم ویژگی های personalizaton درست در آستانه هفته نخست هفته آینده در 13 و 14 اکتبر و تعجیل در خرید تعطیلات در جهان ارائه می شود. آمازون توصیه می کند برای افزایش بازدید از صفحه محصولات جدید یا کمتر در فهرست شما ، از هدفگذاری محصول Sponsored Display استفاده کنید.

مطالب مرتبط  Google پروژه "داستان پردازی اخبار پیشرفته" را با محتوای مجاز شروع به کار می کند

این به ایجاد آگاهی و مخاطبان بازاریابی مجدد بیشتر برای این محصولات کمک می کند (که با استفاده از هدف قرار دادن بازدیدها می توان به آنها دسترسی پیدا کرد) ، افزودن نشان و عنوان اصلی شما در این تبلیغات به منظور بهبود آگاهی ، یادآوری و تعامل طراحی شده است.

پست تبلیغات سفارشی آمازون با صفحه نمایش تبلیغاتی بصورت جهانی پخش می شود اولین بار در موتور جستجوگر سرزمین ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top