آمازون توانایی تبلیغات واجد شرایط را برای افزودن آرم تجاری خود و سفارشی کردن عنوان در تبلیغات Display Sponsored فراهم کرده است.
واحدهای Display Sponsored سفارشی می توانند در صفحات توضیحات محصول ، بررسی مشتری ، صفحات نتایج خرید و تحت پیشنهاد ویژه ارائه شوند. این تبلیغات به گونه ای پاسخگو ارائه می شود که متناسب با واحدهای موجودی در وب ، تلفن همراه و درون برنامه باشد.
تبلیغات نمایش حمایت شده می تواند براساس بازدیدها ، محصول یا علاقه شما هدف قرار گیرد. با این حال ، هنگامی که از آرم و عنوان استفاده می شود ، فقط هدف قرار دادن محصول در دسترس است.
هدف گذاری محصول برای Sponsored Display در آوریل برای فروشندگان ایالات متحده آغاز شد. این محصول به افرادی که در بازار هستند ، به محصولات و / یا محصولات مشابه و دسته بندی محصولات شما نگاه می کنند.
هدف گذاری محصول Display sponsored در اختیار فروشندگان و فروشندگان ثبت نام شده در ثبت نام تجاری است.
چرا اهمیت می دهیم ویژگی های personalizaton درست در آستانه هفته نخست هفته آینده در 13 و 14 اکتبر و تعجیل در خرید تعطیلات در جهان ارائه می شود. آمازون توصیه می کند برای افزایش بازدید از صفحه محصولات جدید یا کمتر در فهرست شما ، از هدفگذاری محصول Sponsored Display استفاده کنید.
این به ایجاد آگاهی و مخاطبان بازاریابی مجدد بیشتر برای این محصولات کمک می کند (که با استفاده از هدف قرار دادن بازدیدها می توان به آنها دسترسی پیدا کرد) ، افزودن نشان و عنوان اصلی شما در این تبلیغات به منظور بهبود آگاهی ، یادآوری و تعامل طراحی شده است.
پست تبلیغات سفارشی آمازون با صفحه نمایش تبلیغاتی بصورت جهانی پخش می شود اولین بار در موتور جستجوگر سرزمین ظاهر شد.