تبلیغات مایکروسافت گزینه های تبدیل به نمای را از طریق “شامل در تبدیل” اضافه می کند

thumbnail

تبلیغات مایکروسافت به گزینه های جدید هدف تبدیل برای کمپین های جستجوی شبکه و مخاطبان تبدیل شده است. قبل از شروع ، باید اطمینان حاصل کنید که Universal Tracking Event (UET) را بدرستی تنظیم کرده اید تا بتوانید از هر گزینه استفاده کنید.

در “تبدیل” گنجانید. با استفاده از این گزینه ، می توانید به مایکروسافت بگویید که اهداف تبدیل شامل چه معیارهای تبدیل شما می باشد. برای مثال ، شما می توانید ثبت نام های خبرنامه را ردیابی کنید ، اما فقط می خواهید کمپین های خود را برای بارگیری در لیست های سفید و درخواست های نمایشی اولویت بندی و بهینه کنید.

هر استراتژی پیشنهادی خودکار مبتنی بر تبدیل (تبدیل حداکثری و هدف اصلی CPA) که در کمپین های خود استفاده می کنید ، برای اهدافی که در تنظیمات “شامل” با “تبدیل” به کار می گیرید ، بهینه می شود.

اهداف تبدیل جدید و موجود به طور پیش فرض علامت گذاری می شوند تا با “تبدیل” درج شوند. اگر تصمیم دارید اهداف تبدیل را حذف کنید ، همچنان می توانید عملکرد جمع شده با “همه محکوم” را مشاهده کنید. گزینه های ستون

می توانید با رفتن به کتابخانه مشترک> اهداف تبدیل ، تنظیمات اهداف تبدیل خود را مشاهده کنید.

تبدیل از طریق مشاهده این گزینه جدید مخصوص شبکه Microsoft Audience Network است. آگهی های مخاطبان مایکروسافت به صورت موجودی بصورت MSN.com ، Microsoft Outlook و مرورگر Microsoft Edge و همچنین سایت های شریک سندیکایی سرو می شوند. کمپین های جستجو همچنین می توانند تنظیم شوند تا به شبکه مخاطبان مایکروسافت گسترش دهند.

مطالب مرتبط  SEL 20200416

هرچند تبدیل ها مبتنی بر تأثیر هستند و نه مبتنی بر کلیک. وقتی یک تبلیغ به کاربر نشان داده می شود ، آنها را ضبط می کنند ، کلیک نمی کنند ، اما در نهایت بعداً به سایت شما تبدیل می شوند.

مانند تبلیغات نمایشگر استاندارد ، نرخ کلیک بر روی تبلیغات مخاطبان Microsoft پایین تر از تبلیغات جستجوی قصد بالا است. از عکسهای تبدیل شده از طریق مشاهده برای گرفتن عکسهای کمکی از این تبلیغات بومی ، برای یک تصویر کامل تر از نقشی که در سفر مشتری بازی می کنند ، استفاده کنید.

نحوه تنظیم ردیابی تبدیل از طریق مشاهده. تنظیمات جدید پنجره تبدیل از طریق مشاهده برای همه اهداف تبدیل مبتنی بر UET در دسترس خواهد بود. به کتابخانه مشترک> اهداف تبدیل بروید و هدف تبدیل مورد نظر برای ویرایش را انتخاب کنید.

پنجره های تبدیل از طریق مشاهده در قسمت جزئیات اهداف ، تنظیمات تبدیل جایی است که شما پنجره تبدیل از طریق مشاهده را تعیین می کنید. این مدت زمان پس از ارائه یک تبلیغ است که می خواهید بتوانید تبدیل را به آن برداشت نسبت دهید.

وقتی به فکر تنظیم پنجره تبدیل خود از طریق نمای خود هستید ، هدف از کمپین و همچنین طول معمولی چرخه فروش خود و مرحله ای که مخاطبان هدف شما در هنگام دیدن تبلیغات شما مشاهده می کنند را در نظر بگیرید. هرچه چرخه تبدیل کوتاه تر باشد و قیف مخاطبان شما پایین تر باشد ، نگاه شما به پنجره عقب کوتاهتر است.

مطالب مرتبط  بازاریابی در جهانی کاملاً دیجیتال: 5 نکته برای اطمینان از آماده بودن MarTech شما

چگونه تبدیل از طریق مشاهده محاسبه می شود. تبدیل از طریق مشاهده بصورت پیش فرض در یک روز تنظیم می شود. با استفاده از این تنظیمات ، کاربران باید در طی یک روز پس از ارائه تبلیغات برای تبدیل یک نمای از طریق تبدیل ، تبدیل شوند.

  • توجه داشته باشید که کاربرانی که روی هر یک از تبلیغات تبلیغات مایکروسافت شما کلیک می کنند – مخاطب یا یک تبلیغ جستجو – در تعداد تبدیل از طریق نمای گنجانده نمی شوند. این به جلوگیری از شمارش دو برابر کمک می کند ، اما همچنین به این معنی است که اگر کاربر آگهی مخاطبان را دید ، سپس روی یک تبلیغ جستجو دید و کلیک کرد ، تبلیغات جستجو (از جمله تبلیغات تبلیغات انتخاباتی مارک) از اعتبار تبدیل برخوردار می شود.
  • تبدیل از طریق مشاهده در محکومین گنجانده شده است. ستون

چرا اهمیت می دهیم این گزینه ها برای اندازه گیری و بهینه سازی کمپین های شما انعطاف پذیری بیشتری به شما می دهند. آنها همچنین مقایسه عملکرد کمپین را در برابر سایر کانالها ، به ویژه Google Ads ، که شامل تنظیمات “Conversions” و اندازه گیری تبدیل بازدید برای کمپین های Display (و Video) است ، آسانتر می کنند.

پست مایکروسافت تبلیغات “اضافه کردن در تبدیل” ، گزینه های تبدیل از طریق مشاهده برای اولین بار در زمین موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top