تاکتیک های پیشرفته برای بهینه سازی برچسب عنوان SEO

thumbnail

برای بسیاری از بازاریابان جستجو ، برچسب عنوان ها یکی از اولین عناصر آموخته شده ابزار ابزار جستجوگرها است. متأسفانه ، این امر موجب می شود که بسیاری از افراد به عنوان تاکتیک مبتدی ، بهینه سازی برچسب عنوان را حذف کنند.

در طی ارائه سخنرانی در مورد بهینه سازی برچسب عنوان پیشرفته در SMX ماه گذشته ، مشاور Moz SEO سیروس شپرد توضیح داد که چرا برچسب های عنصر یک مؤلفه مهم سئو است – و چگونه با استفاده صحیح انجام می شود ، می تواند ارزش عظیمی را برای جستجوگران و مشاغل فراهم کند.

در دوره خرابی در مورد بهینه سازی برچسب عنوان ، Shepard بحث می کند که چرا برچسب ها فقط برای مبتدیان نیستند و تکنیک های عملی – و چه باید از آن جلوگیری کنند – به منظور افزایش نرخ کلیک (CTR) و کسب درآمد بیشتر.

چرا تگ های عنوان مهم هستند؟

برچسب های عنوان عنوانی قابل کلیک است که در SERP نشان داده می شود. این برچسب ها توسط یک عنصر HTML که نشان دهنده عنوان یک صفحه وب است ، طراحی شده اند تا به موتورهای جستجوگر کمک کنند تا محتوای صفحه را درک کنند. شپارد تأکید کرد که دلایل اصلی وجود تگ های عنوان مهم است.

  1. این اولین چیزی است که شخص هنگام انجام جستجو می بیند. مردم ممکن است محتوای شما را نادیده بگیرند ، ممکن است از آن استفاده کنند ، ممکن است توضیحات متا ، خرده های نان شما را نادیده بگیرند. اما همه ، وقتی گوگل را انجام می دهند ، برچسب عنوان شما را به عنوان تصمیم شماره یک می دانند. “
  2. برچسب های عنوان عامل رتبه بندی هستند. شپارد توضیح داد كه موز در سالهای متمادی “همبستگی سیگنال های برچسب عنوان با رتبه ها را بررسی کرده است” و علیرغم کاهش سرعت در همبستگی ها ، برچسب های عنوان هنوز هم بر میزان کلیک کلیک می کنند. “مهم نیست که چه کاری انجام می دهید ، برچسب عنوان بیش از هر عنصر دیگری که در SERP نمایش داده می شود ، تأثیر دارد که آیا افراد می خواهند روی نتیجه شما کلیک کنند یا خیر.”
  3. ترکیبی از علم و روانشناسی. حتی اگر یک برچسب عنوان به شما در رتبه بندی کمک نمی کند ، باز هم می تواند یک نکته مهم و مهم برای جذب افراد به کلیک باشد. با زبان صحیح و پیام رسانی ، برچسب های عنوان می توانند در کنجکاوی جستجوگر بازی کنند و به این سوال پاسخ دهند
  4. برچسب های عنوان برای تست آسان است. Shepard گفت: “شما می توانید برچسب عنوان خود را تغییر دهید ، به کنسول جستجوی Google بروید ، دوباره بازیابی کنید ، مجدداً URL را تغییر دهید و تغییرات در نتایج جستجوی Google را گاهی اوقات در عرض چند دقیقه مشاهده کنید.” از آنجا ، SEO می تواند عملکرد را طی چند روز آینده مورد بررسی قرار دهد تا تأثیر آن را بگذارد. وی افزود: “و همچنین ، اگر کارها به نتیجه نرسند ، می توانید برچسب عنوان خود را به راحتی تغییر دهید.”
منبع: سیروس شپرد ، SMX بعدی

فراتر از اصول اولیه برچسب عنوان

برای مبتدیان در جستجوگرها ، چند قاعده عمومی وجود دارد که وقتی تازه با برچسب عنوان شروع می کنید. Shepard گفت ، به عنوان مثال ، “ما می دانیم كه فقط در هر صفحه فقط یك عنوان می خواهیم ، كه عنوان باید نسبتاً كوتاه باشد – 50 تا 60 نویسه – عنوان باید بی نظیر باشد ، به این معنی كه نباید نسخه ای دیگر از عناوین موجود در صفحه شما باشد. سایت.”

مطالب مرتبط  درآمد آگهی آنلاین در سال 2019 تقریبا 125 میلیارد دلار بود اما رشد رو به آهستگی است

سایر ملاحظات مهم: از کلمات کلیدی مورد نظر خود استفاده کنید (اما از پر کردن آنها پرهیز کنید) و کپی قانع کننده بنویسید که به سؤال کاربر پاسخ دهد و آنها را برای کلیک بر روی آنها جذاب کند.

نحوه نوشتن عناوین قانع کننده

شپرد از اصطلاح NPR استفاده می کند (بله ، مانند سازمان اخبار) برای راهنمایی فرایند فکر در پشت نوشتن عناوین قانع کننده.

ن = قابل توجه است

پ = نوید دهنده

ر = مرتبط

قابل توجه در مثال زیر نتیجه جستجوی گوگل برای بهترین زمان برای بازدید از اروپا ، برچسب های عنوان در اصل همه یک چیز را می گویند. شپارد گفت: “باید اعتراف كنم كه آنها کمی ناامید کننده هستند.” “هیچ چیز قابل توجه در مورد این نتایج نیست. آنها فقط از کلمه کلیدی استفاده می کنند اما هیچ چیزی برای کلیک کردن به من وجود ندارد. هیچ چیز برای تمایز یکی از این نتایج از هر نتیجه دیگر وجود ندارد. “

نوید دهنده “وقتی یک عنوان امیدوار کننده است ، به شما می گوید وقتی کلیک می کنید چه انتظاری را داشته باشید. این فراتر از کلمه کلیدی است که به شما قول می دهد چیزی برای برآورده کردن یک نیاز عاطفی. و عناوین خوب به طور معمول این را ارائه می دهند ، “شپارد توضیح داد.

هنگام نوشتن برچسب عنوان ، SEO باید در جستجوی افراد به فکر چگونگی استفاده از زبان امیدوار کننده برای برآوردن این نیازها باشد. او شش راه برای نشان دادن برچسب های عنوان امیدوار کننده تر برای جستجو کنندگان ارائه می دهد:

  • آنها را شگفت زده کنید
  • آنها را هیجان زده کنید
  • تحت تأثیر قرار دادن آنها
  • آنها را آموزش دهید
  • به آنها اطمینان دهید
  • کمکشون کن
مطالب مرتبط  تطبیق استراتژی سئو خود برای نرم کردن تأثیر COVID-19 در ترافیک ارگانیک

“حتی اگر می فروشید ، می دانید مخلوط کن. می توانید سعی کنید مردم را غافلگیر کنید ، آنها را هیجان زده و تحت تأثیر قرار دهید. آنها فقط به دنبال مخلوط کن نیستند. آنها چیزی اضافی می خواهند. به آنها در عنوان بدهید و می توانید کلیک کنید. انجام این کار دشوار است ، اما شما می توانید این کار را انجام دهید. “

ارتباط بدون ارتباط ، عناصر “قابل توجه” و “نوید” می توانند به راحتی رقیق شوند. شپرد توضیح داد كه جستجوگران به دنبال نتایجی هستند كه به قصد آنها مربوط باشد.

در مثال زیر ، وی تفاوت بین برچسب عنوان مربوط و غیر مرتبط را برای جستجوی مربوط به کوپن های Target نشان می دهد. “نتیجه دوم تولیدکننده تبلیغات Target بود. این چیزی نیست که من به دنبال آن هستم. این قولی نیست که من می خواهم. من کدهای تبلیغی و کوپن های هدف را می خواهم. “

دستور العمل موفقیت سیستماتیک

شپارد “قوانین” را برای نحوه نزدیک شدن به ممیزی های برچسب عنوان در پنج مرحله بیان کرد و از آن به عنوان راهنمایی سطح بالا برای “پیروزی در برچسب های عنوان تقریباً هر بار استفاده” استفاده کرد.

  1. فرمول های صفر خنثی وجود دارد. یک فرمول با اندازه کامل وجود ندارد – اما درک SEO اهمیت دارد که آزمایش یک عنصر اصلی برای موفقیت با برچسب عنوان است. شپارد گفت: “این که همه چیزهایی را برای شما و مخاطبانتان پیدا کند ، همه چیز است.”
  2. ایده های خود را آزمایش کنید تا شش مورد از نظر آماری معنی دار کسب کنید. یک فرضیه تدوین کنید ، اهداف و انتظارات را تعیین کنید و از مدل NPR استفاده کنید تا بیشترین تنوع را مشخص کنید. به گفته شپرد ، آزمایش یک استراتژی لازم برای برچسب های عنوان است.
  3. خسارت وثیقه. وی هشدار داد: “پیامدهای ناخواسته به دنبال خواهد بود.” هیچ تضمینی وجود ندارد که اجرای یک تست برچسب عنوان منجر به افزایش سود ترافیکی شود اما مهم است که در ادامه آزمایش ، فضای لازم برای ضررهای احتمالی را فراهم کنید.
  4. برندگان را نگه دارید – و از آنها یاد بگیرید. گفت کافی است
  5. بازنده ها را از دست بده. شپرد گفت ، اگر برچسب عنوان را تغییر دهید و بد شود ، همیشه می توانید به عملکرد اصلی برگردید.

The post تاکتیک های پیشرفته برای بهینه سازی برچسب عنوان SEO برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top