تأثیر COVID-19 در بازاریابی و سئو

thumbnail

CMO ها در تلاشند تا بفهمند چه باید بکنند. آنها باید تصمیم بگیرند که چگونه به این وضعیت بی سابقه ، چگونگی کاهش مناسب بودجه ، چگونه به بهترین وجه کمک به مشتریان در این زمان بحران پاسخ دهند.

در این نظرسنجی آشکار از صدها نفر از مدیران و بازاریان ارشد ، روندها ظاهر می شود:

  • 65٪ از بازاریاب کاهش بودجه بازاریابی سالانه خود را پیش بینی می کنند
  • 86٪ از بازاریابان پیش بینی می کنند که دستیابی به اهداف بازاریابی آنها سخت تر خواهد بود
  • بیش از نیمی از بازاریابان معتقدند که SEO در این مدت اهمیت بیشتری دارد
مطالب مرتبط  چگونه منابع نویسنده محتوا را منبع و دامپزشکی کنیم [Video]

تجارت شما باید چه کاری انجام دهد؟ برای دریافت بینش بیشتر ، از “رسانا دیجیتال” برای بارگیری “تأثیر COVID-19 بر بازاریابی” ، از هادی استفاده کنید.

The post تأثیر COVID-19 بر بازاریابی و برای اولین بار در موتور جستجوگر زمین ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top