بینگ جستجوی بصری را برای تبلیغات محصول به ارمغان می آورد

thumbnail

این شرکت پنجشنبه اعلام کرد که بینگ ویژگی های جستجوی بصری جدید را به نتایج خرید حمایت مالی خود اضافه کرده است. کاربران می توانند بر روی نماد جستجوی بصری در نوار جستجوی خرید یا در نتیجه محصول کلیک کنند تا مواردی را که از لحاظ بصری مشابه هستند جستجو کنند. این ویژگی برای لباس و کفش با گسترش دکوراسیون منزل که برای آینده نزدیک برنامه ریزی شده است ، راه اندازی شده است.

با کلیک بر روی نماد جستجوی بصری در نتیجه محصول طیف وسیعی از موارد مشابه را به کاربر ارائه می دهیم. منبع: بینگ.

چرا اهمیت می دهیم

برای خرده فروشان که مدیریت کمپین های خرید مایکروسافت را مدیریت می کنند ، این ویژگی ممکن است قابلیت کشف محصول آنها را در پلتفرم بینگ افزایش دهد. از طرف دیگر ، ممکن است خرید مقایسه را نیز تسهیل کرده و محیطی رقابتی تر برای محصولات مشابه ایجاد کند.

مطالب مرتبط  SEL 20200709

اطلاعات بیشتر در مورد آگهی

  • در نتایج خرید حمایت مالی بینگ ، نماد جستجوی بصری در لیست محصولات ظاهر می شود و می تواند برای یافتن محصولاتی که از لحاظ بصری شبیه به این لیست هستند ، استفاده شود.
  • با کلیک روی نماد جستجوی بصری در جعبه جستجوی بینگ ، کاربران می توانند برای جستجوی محصولات مشابه ، تصویری را بارگذاری کنند یا URL تصویری را بچسبانند.
  • در مورد نتایج خاص محصولات ، خرید بینگ همچنین شامل بخش “Goes Well With” می باشد که لوازم جانبی پوشاک را توصیه می کند.
مطالب مرتبط  گزارش ها نشان می دهد SEO های محلی بیشتر در ساخت لینک و توسعه محتوا متمرکز شده اند

The post Bing جستجوی بصری را برای تبلیغات محصول به ارمغان می آورد اولین بار در موتور موتور جستجو.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top