بینگ از معیارهای جذب کاربر برای رتبه بندی وب سایتها در جستجو استفاده می کند

thumbnail

چندی پیش ، بینگ عوامل رتبه بندی جستجوی خود را در سطح بسیار بالایی مستند کرد. یکی از این سیگنال هایی که جالب دیدم ، معیارهای جذب کاربر بود. از جمله استفاده از کلیک ، pogosticking ، کلیک بر روی نتایج مختلف ، تغییر پرس و جو و موارد دیگر.

بنابراین ، وقتی با Christi Olson و Fabrice Canal مایکروسافت مصاحبه کردم ، در لایو با موتور موتور جستجو درباره اینکه چه سئوهایی باید در مورد دستورالعملهای بینگ مستر بینگ بدانند ، مصاحبه کردم ، من به طور خاص در مورد این مجموعه از سیگنال های رتبه بندی سوال کردم. منظور من این است که ما می دانیم گوگل گفت که آنها از این سیگنال ها برای رتبه بندی استفاده نمی کنند ، حتی آن را به راحتی قادر به هرزنامه می نامند.

معیارهای جذب کاربر سیگنالهای مفیدی هستند

Fabrice Canal ، مدیر اصلی برنامه در بینگ ، مایکروسافت ، گفت: “ما بهترین کاری را برای مشتری انجام می دهیم. اگر فهمیدیم که این داده های بسیار مفیدی است و معتقدیم که این اطلاعات برای رتبه بندی مفید است ، چرا از این داده ها استفاده نمی کنیم. چه چیزی مانع این است مردم در حال جستجو هستند و بینشهایی را که می خواستند ارائه می دهند. ما معتقدیم که این داده های مفیدی است که به ما کمک می کند تا آنها را برای بازیابی بهترین مطالب ، رضایت مشتری یا هدایت بهترین محتوا در اینترنت یاری کنیم. “

مطالب مرتبط  Yelp داشبورد تبلیغات را به Yelp برای تجارت وارد می کند ، ویژگی های جدید تبلیغات را آغاز می کند

کریستی اولسون ، رئیس اوانجلیسم در مایکروسافت ، افزود: “و مانند این که باری را مانند آن جستجو کنید ، مثل وقتی که Fabrice و من و فردریک و ما در این باره صحبت می کنیم ، می توانید یک صفحه شگفت انگیز داشته باشید که در رتبه های خوبی قرار دارد اما اگر کاربران یک ثانیه را سپری کنند. در دو صفحه یا دو ثانیه کلیک می کنند که مشکلی در آن وجود دارد. آیا این یک مسئله بار است ، آیا یک شماره 500 وجود دارد ، اتفاقی رخ می دهد ، زیرا اگر مهم نیست محتوای آن شگفت انگیز باشد ، اگر کاربران در آن سایت نمانند شاید آنها یک پاپ آپ را وارد کرده باشند. آنجا اتفاق می افتد ، این سیگنال است که صرف نظر از محتوای موجود در صفحه ، صرف نظر از نشان دادن ، کاربران می گویند که این ارزش به من نمی دهد. “

اما آیا همیشه یک معیار خوب است؟

من طرفدار شیاطین بازی کردم و گفتم ، اگر جستجوگر پاسخ مورد نظر خود را بدست آورد و سریع سایت را ترک کند. سپس پس از دریافت پاسخی که می خواستند ، با جستجوهای جدید ادامه می یابند.

کریستی گفت اینگونه نیست که بینگ بطور جداگانه از این معیارها استفاده کند. بینگ به روشی “جامع” نگاه می کند. “اما ما همچنین می توانیم به این نکته نگاه کنیم که وقتی شما این کار را با آنها گره زدید ، آنها پرس و جو را با چیزی متفاوت متفاوت تنظیم کردند یا اینکه آیا نتیجه دیگری را کلیک کردند. به عقب برمی گردد که همه چیزها با هم گره خورده اند ، بنابراین اگر وقت بسیار کمی را در صفحه می گذرانید ، دوباره کلیک می کنید ، روی یک نتیجه دیگر کلیک می کنید ، به عقب برگردید ، مانند این که چگونه همه آنها واقعاً با هم جمع می شوند ، این بیشتر به تصویر جامع است ، کریستی توضیح داد.

مطالب مرتبط  کمترین نرخ جستجو در بازاریابی جستجو به زودی پایان می یابد

این یک سیگنال مستقیم است اما …

من به طور خاص دوباره تأیید کردم اگر بینگ از این به عنوان یک سیگنال رتبه بندی مستقیم استفاده می کند که مستقیماً به رتبه بندی بینگ منتقل می شود. فابریس گفت: بله ، درست است که این حرف را بزنید. وی درباره دو هشدار هشدار داد كه یادگیری ماشین روزانه در حال تغییر است و قصد بازی در این امر را دارد. بنابراین اگر فیس بوک و معیارهای جذب کاربر برای Facebook.com جستجو نمی کنید عالی نیست ، بینگ هنوز هم به Facebook.com خدمت می کند زیرا این چیزی است که کاربران قصد جستجو در هنگام Facebook را دارند.

این گفتگو بین علامت 29:45 و 33: 32 این ویدیو است:

نوشتار بینگ از معیارهای جذب کاربر برای رتبه بندی وب سایتهای جستجو استفاده می کند برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر می شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top