بینش هایی برای تصور دوباره برنامه ریزی برای تعطیلات 2020 شما

thumbnail

اثر Covid-19 که عادت های روزمره ما را در سال 2020 تغییر داده است ممکن است بیشترین تأثیر را در فصل خرید تعطیلات داشته باشد. س thatالی که در اکثر مشاغل مورد توجه قرار می گیرد: چه چیزی در انتظار فصل خرده فروشی تعطیلات در سال 2020 است؟

برای کمک به شما در پیمایش در این محیط نامشخص ، در اینجا پنج اطلاعات آماری آورده ایم که در Microsoft Advertising برای کمک به برنامه ریزی تعطیلات خود آورده ایم:

خرده فروشی در تعطیلات اغلب حتی وقتی مصرف کنندگان می گویند که در حال کاهش هستند ، قوی باقی می ماند

آنچه مردم می گویند و آنچه انجام می دهند گاهی اوقات با هم توافق ندارند. این چیزی است که ما در انواع تحقیقات اقتصادی رفتاری درست می دانیم. نکته ای که باید به آن توجه شود ، بررسی های بسیاری است که نشان می دهد مردم هزینه های خود را که در عملکردهای زندگی منعکس کننده نیست ، کاهش می دهند. مردم هنوز در هنگام رکود اقتصادی خرید می کنند و جشن می گیرند ، معمولاً بیش از آنچه انتظار دارند. بنابراین ، اگرچه ممکن است هزینه های خرده فروشی در این فصل تعطیلات کاهش یابد ، اما به احتمال زیاد به میزان انتظارات یا پیش بینی مصرف کنندگان کاهش نخواهد یافت.

آیا داده های تاریخی پشتوانه این موضوع است؟ آره. از تجزیه و تحلیل گذشته ، این رفتار را در طول بحران مالی 2008 مشاهده کردیم. مصرف کنندگان گزارش دادند که 29٪ کمتر در تعطیلات در سال 2008 هزینه می کنند ، اگرچه فروش خرده فروشی در مقایسه با 2007 ، سال قبل تنها 4.7٪ کاهش یافته است.

ترجیح مصرف کننده به خرید آنلاین فروش تجارت الکترونیکی را به طرز چشمگیری افزایش می دهد

تغییر جهت خرید آنلاین در طی شیوع بیماری به رشد تجارت الکترونیکی بسیار بالاتر از آنچه در پایان سال 2019 پیش بینی شده بود کمک می کند. در حالی که فروش کلی خرده فروشی در ایالات متحده کاهش می یابد ، فروش آنلاین به طور قابل توجهی در هر گروه افزایش می یابد. انتظار می رود دسته هایی که توسط COVID-19 آسیب دیده اند ، مانند پوشاک ، در سال 2020 رشد تجارت الکترونیکی را نیز ببینند.

مطالب مرتبط  گوگل Prabhakar Rakhavan را برای هدایت جستجو ، جانشین بن گومس می کند

مصرف کنندگان خواستار خرید بدون تماس هستند

تقاضا برای خرید بدون تماس زیاد شده است زیرا مصرف کنندگان ایمنی خود را نسبت به تجربه خرید درون فروشگاهی ترجیح می دهند. چند دسته مختلف وجود دارد که حواس جسمی همیشه در سفر مهم بوده است. با این وجود راحتی خرید بدون لمس است که به عقیده تحلیلگران باعث تغییر دائمی در رفتار مصرف کننده در این تعطیلات می شود. طبق eMarketer ، 52٪ از جمعیت ایالات متحده از “خرید آنلاین ، خرید در فروشگاه” یا آنچه به عنوان BOPIS گزینه ها در سال 2020 ، رشد 60 درصدی سالانه در فروش BOPIS. مصرف کنندگان همچنین انتظارات حمل و نقل خود را در تعطیلات تغییر می دهند ، 81٪ انتظار گزینه های سریع حمل و نقل را دارند. پیش بینی می شود 44 درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده خرید تعطیلات را به دلیل گزینه های سریع حمل و نقل و انتظار رسیدن خریدها قبل از تعطیلات به تعویق بیندازند.

کمپین خود را بر اساس روند خرید تعطیلات برنامه ریزی کنید

به یاد داشته باشید: جستجو جایی است که مصرف کنندگان سفر خرید خود را آغاز می کنند. در حقیقت ، 57٪ از مصرف کنندگان وقتی مارکی در ذهن ندارند ، به جستجو روی می آورند و 91٪ از جستجوها در شبکه جستجوی مایکروسافت در فصل تعطیلات 2019 بدون مارک بوده است. اطمینان حاصل کنید که پیام رسانی شما با مراحل اصلی تعطیلات و نقاط تماس سفر مشتری همسو است. هفته های منتهی به هفته سایبر فروش و تبلیغات جمعه سیاه و دوشنبه سایبری را مشاهده می کنید ، خرده فروشان اغلب قبل از هفته شکرگذاری محصولات را به خوبی تحریک می کنند. و با دلیل خوبی: هفته سایبر بیشترین فروش و مصرف کننده را در فصل تعطیلات به خود اختصاص می دهد. هنوز فرصت در بازارهای جستجو وجود دارد. از آنجایی که همه صنایع بصورت آنلاین بازمی گردند و موجودی زنجیره تامین / تازه سازی می شود ، تقاضای محصول از تعداد محصولات در صنعت پیشی می گیرد. اگر رقبای تجارت موجودی برای فروش نداشته باشند ، مناقصه نخواهند داشت زیرا تا زمانی که موجودی کالا بهتر نشود ، قادر به انجام سفارشات نیستند و نمی خواهند هزینه تبلیغات خود را هدر دهند. این یک فرصت عالی برای هزینه کمتر برای هر کلیک در بسیاری از بازارهای جستجو به طور کلی و به طور خاص در بازارهای ویژه در داخل عمودی های خاص است.

مطالب مرتبط  با جستجوی سرعت انتشار ، بازبینی های Google My Business بیشتر از دست رفته است

مردم می خواهند از مارک های مورد اعتماد خود خرید کنند

مصرف کنندگان مارک هایی می خواهند که بتوانند به آنها اعتماد کنند. این به معنای شفاف بودن ، استفاده از بسترهای نرم افزاری خود برای صحبت در مورد موضوعات مهم و عملکرد منطبق بر ارزشهای مشتریان است. مارک هایی که با مشتری ارتباط عاطفی و ارزشی برقرار می کنند ، باعث ایجاد اعتماد و وفاداری مشتری می شوند. دستیابی به آنها از طریق جستجو به روشی اصیل که ارزش های شما را برجسته کند ، کلیدی در جلب توجه و حفظ توجه آنهاست.

ضمن تمرکز بر چهار حوزه اول ، این ستون مهم پنجم را که می پرسد و پاسخ می دهد: “مارک تجاری ما به چه معنی است؟”

برای دریافت نکات و اطلاعات بیشتر درباره بهبود مشاغل ، در مورد چگونگی پاسخ دادن به سوال شماره پنج برای مشاغل خود ، قسمت 1 بارگیری در حال حاضر را تماشا کنید.

از این بینش لذت می برید و چیزهای بیشتری می خواهید؟ این لینک را ببینید

پست اطلاعات آماری برای تصور مجدد برنامه شما برای تعطیلات 2020 ، اولین بار در Search Engine Land پدیدار شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top