بینشها را جستجو کنید و رفتارها و روندهای مصرف کننده را در طول COVID-19 جستجو کنید

thumbnail

به عنوان افرادی که درخواست های ماندن در خانه را دنبال می کنند ، ما شاهد افزایش جستجوها هستیم. ما می خواهیم بینش ها و روندهای خاص و منظم مخصوص عمودی های مختلف را مرتباً به روز کنیم تا به شما در درک روند جستجو و تغییر رفتارهای مصرف کننده در حال حاضر ، کمک کنیم.

تغییر رانندگی در عمودی خودکار چیست؟

منابع: COVID Insights: Autos Consumer Sentiment – جستجوی جدید و استفاده شده و بینش COVID: روندهای کلیک بر روی خودرو

برای بسیاری از ما ، فکر رفت و آمد روزانه ما به آرامی از بین می رود زیرا همچنان به خانه خود در طول پناهگاه اجباری در محل خود ادامه می دهیم. با توجه به اینکه اکثر اتومبیل ها اکنون در گاراژ یا کنار جاده خود بیکار هستند ، ما زیر این کلاه خواهیم دید تا چه چیزی بزرگترین تغییر در روند جستجوی مصرف کننده را برای اتومبیل عمودی ایجاد کند. از سال گذشته تاکنون این بار بازار شاهد کاهش 19 درصدی جستجوی خودروهای جدید و استفاده از خودروهای 8٪ بوده است. این مسئله چندان تعجب آور نخواهد بود زیرا مردم در خرید و فروش بلیط های بزرگ در مواقع عدم اطمینان بیشتر مراقب هستند. این رفتارهای مصرف کننده وقتی ظاهر می شود که به افرادی که در جستجوی لوکس هستند در مقایسه با وسایل نقلیه غیر لوکس نگاه کنید. کسانی که توانایی پرداخت اتومبیل های لوکس را دارند احتمالاً نگران مشکلات مالی پیش رو نیستند ، به همین دلیل ما شاهد افزایش 18 درصدی سال گذشته در این زیر عمودی در مقایسه با -29٪ کاهش نسبت به سال گذشته در جستجوی وسایل نقلیه غیر لوکس هستیم. .

به عنوان یک کل مردم در حال حاضر کمتر علاقه مند به خرید اتومبیل هستند ، اما این بدان معنی نیست که آنها احتمالاً کمتر از ماشین فعلی خود مراقبت می کنند. در حقیقت ، از ابتدای ماه آوریل افزایش قابل توجهی در جستجوهای مربوط به تعمیر و نگهداری خودرو و پیشرفتها مشاهده شده است. میزان کلیک بر روی تجهیزات صوتی 49٪ افزایش یافته است و کلیک های ترمیم بدن نسبت به هفته قبل در اواخر ماه مارس 29٪ افزایش یافته است. در حالی که بخشی و خدمات کمی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است ، واضح است که مردم از این وقت آزاد تازه استفاده می کنند تا کار خود را روی خودروهای خود انجام دهند.

برای افرادی که در قسمتهای زیر و عمودی خدمات قرار دارند ، مهم است که حضور خود را آنلاین حفظ کنید زیرا هنوز مردم تمایل زیادی برای حفظ خودروهای خود در میان COVID-19 نشان می دهند. اکنون چرخ دنده ها را به خرده فروشان وسایل نقلیه تغییر دهید. درست است که روندهای سال در نرمش جستجوهای خودکار نشان می دهد ، اما با چنین چرخه خرید طولانی می تواند زمان خوبی برای ورود به مجموعه توجه مشتری آینده شما باشد. در حال حاضر یک راه خوب برای دیدن دید بیشتر با تبلیغات بومی مبتنی بر تصویر خواهد بود ، به خصوص که ما می دانیم که مردم اکنون بیشتر از قبل از عروق کرونال آنلاین هستند.

ظهور سرگرمی ها – و منظور آنها تجارت است

منبع: COVID Insights: گرایش سرگرمی

این سؤال که اخیراً بیشتر و بیشتر مطرح می شود ، آیا سرگرمی جدیدی برداشته اید؟ چه به گفتگو با دوستان ، خانواده و چه با همكاران خود ، به نظر می رسد موضوع به طور فزاینده ای محبوب گفتگو باشد زیرا همه ما به دنبال پر كردن اوقات فراغت خود هستیم. چه این هنر و صنایع دستی ، آشپزی و یا نوشیدن آبجو شخصی شما باشد ، از زمانی که ایالات متحده COVID-19 را در 14 مارس اعلام کرد یک اضطراب ملی است ، شاهد افزایش چشمگیر علاقه هستیم. از این نقطه به بعد افزایش جستجوهای مربوط به سرگرمی افزایش یافته است. یک پدیده جهانی بوده است.

ایالات متحده و APAC هر دو شاهد افزایش 16٪ در حجم جستجو نسبت به پیش بینی های پیش از COVID بودند. بازارهای اروپایی شاهد افزایش بالاتری نیز با 23٪ بودیم که به نظر می رسد یک بالابر 27٪ نسبت به سال گذشته باشد.

برای عمودی سرگرمی ، جستجوهای بیشتر لزوماً به معنای کلیک بیشتر نیستند. در چند بخش فرعی ، ما شاهد افزایش جستجوها هستیم ، اما در کلیک کاهش می یابد. به عنوان مثال ، در ایالات متحده تعداد بیشتری از مردم به سمت کوهپیمایی روی می آورند که در سال گذشته شاهد افزایش 54٪ در سالهای جستجو اما کاهش 16٪ در کلیکها هستیم. با پرش در حوضچه به اروپا می بینیم که با یک سال مشابه در جستجوی سالگرد کوهپیمایی و رشد کلیک همبسته ، کوهپیمایی می کنیم. همه این بدان معنی است که به نظر می رسد حجم کلیک زیر بخش کمتر از حجم جستجوی مرتبط با آن بر اساس طبقه بندی قابل پیش بینی است ، که در سراسر صفحه افزایش یافته است.

مطالب مرتبط  گوگل رفع این مشکل را با نمایه سازی نظرات Disqus تأیید کرده است

همه این روندها نشان می دهد که یکبار از بین می رود. کلیک برای افزایش در بازار سرگرمی است. فرصتی بسیار بزرگ برای شما وجود دارد که بتوانید از این علاقه مندان به سرگرمی در منزل استفاده کنید تا روی تبلیغات شما کلیک کنند. گذشته از اینکه اصول جستجوی خود را نادیده بگیرید ، تبلیغات پاسخگو می تواند ابزاری مفید برای اطمینان از این باشد که مشتریان بالقوه شما مناسب ترین و قانع کننده ترین نسخه تبلیغاتی را برای سرگرمی های خود پیدا کنند.

چگونه حیوانات اهلی از طریق کورو ویروس به مردم کمک می کنند.

منبع: COVID Insights: حیوانات اهلی و حیوانات خانگی

نه اینکه باعث شود همه گیر جهانی COVID-19 روشن نشویم ، اما اگر در این همه برنده وجود داشته باشد ، این حیوانات خانگی ما خواهند بود. هیچ اطلاعاتی در مورد این امر وجود ندارد ، اما ما شرط می بندیم که سگ ها اکنون تعداد بی سابقه ای از پیاده روی را دریافت می کنند.

رفتارهای جستجوی حیوانات اهلی و حیوانات از زمان اعلام ایالات متحده COVID-19 در اواسط ماه مارس اضطراری ملی تغییر کرده است. چندین سرویس مرتبط با حیوان خانگی دیگر لازم نیست که بیشتر افراد در خانه بمانند و داده ها از این امر پشتیبانی می کند. ما بزرگترین کاهش در سال را در سال مشاهده کرده ایم که در مورد نشستن حیوانات اهلی و جادوگران حدود 66٪ ، و در نتیجه 34٪ افت در سگ های واکر سگ مشاهده شده است. ما شاهد روند گسترده تری از نرمی کلیک در صفحه برای این دسته به جز مواد غذایی و لوازم حیوان خانگی هستیم که نسبت به سال گذشته 9٪ افزایش یافته است. این آسانسور در اصل توسط جستجوهای خرده فروشی آنلاین که 89٪ افزایش یافته اند هدایت می شود ، به دنبال آن همتایان آجری و ملات آنها که از افزایش 29٪ در عبارات جستجوی مرتبط بهره مند شده اند.

حتی ممکن است شاهد باشیم که تعداد جستجوهای لوازم حیوانات خانگی بیشتر می شود زیرا بسیاری از افراد در طول قرنطینه به سمت فرزندآوری یا پرورش حیوانات خانگی روی آورده اند. با افزایش 11 درصدی جستجوها ، افراد حداقل به دنبال برخی همراهان خزنده هستند تا بتوانند در این مواقع به شما کمک کنند.

برای تکمیل برخی از توصیه ها به کسانی که در فضای غذا و تأمین حیوان خانگی یا فرزندخواندگی حیوانات خانگی هستند:

  • یکی ، اطمینان حاصل کنید که با پیشنهادات خود به ویژه در مورد رومیزی و جستجوهای مرتبط با مارک که هر دو تغییر جزئی به سمت بالا مشاهده کرده اند ، رقابت می کنید. همچنین ، مطمئن شوید که از قدرت اصلاح کننده های پیشنهاد در مواردی مانند لیست های بازاریابی یا مخاطبان درون بازار خود استفاده می کنید.
  • دو ، کلمه کلیدی منفی برای شیر ، ببر و مار را اضافه کنید ، مگر اینکه مطمئناً پیشنهادهای مرتبط داشته باشید. ما شاهد بودیم که حجم این شرایط افزایش چشمگیری داشته باشد ، احتمالاً با توجه به اینکه سال مار و نمایش Netflix Tiger King روند افزایشی داشته است.
  • سرانجام ، ما به کسانی که گزینه های BOPIS (خرید آنلاین وانت) را خریداری می کنند توصیه می کنیم تا پادکست های BOPIS هفته گذشته را برای گرفتن غذاهای بیشتر در آنجا گوش دهند – از آنجا که این یک تغییر عمده بازار بوده و دارای روند صعودی قابل توجهی است.

ظهور چاپ عکس در حالی که مردم از اوقات خوبی یاد می کنند

منبع: COVID Insights: روند چاپ عکس در ایالات متحده

ما در یک دنیای دیجیتال زندگی می کنیم ، هیچ بحثی در این مورد وجود ندارد. با وجود سیستم عامل هایی مانند اینستاگرام و TikTok که محتوا را پر مصرف تر از همیشه می کنند ، یک تغییر فرهنگی برای مستند سازی لحظات زندگی به صورت روزمره و منظم تر اتفاق افتاده است. در حالی که ظهور و محبوبیت این سیستم عامل ها هیچ نشانه ای از کند شدن را نشان نمی دهد ، همیشه یک عکس نرم در قلب ما برای عکس های فیزیکی وجود خواهد داشت و آخرین روندهای جستجو آن را اثبات می کنند.

حتی قبل از آنکه COVID در 14 مارس اضطراری ملی اعلام شود ، ما شاهد افزایش ناچیزی در چاپ در سال بودیم حجم جستجو از آن زمان روند صعودی در سمت راست و با افزایش 61٪ در جستجوها بالا رفته است. به سختی می توان گفت دقیقاً چه چیزی باعث این علاقه گسترده به چاپ عکس می شود. آخرین اطلاعات نشان می دهد که مصرف کنندگان تقریباً به طور انحصاری روی تبلیغات متنی از رایانه های شخصی خود کلیک می کنند و در مورد اینکه آیا روی تبلیغات تجاری یا نام تجاری کلیک نمی کنند ، تقسیم 50/50 وجود دارد. داده های ترجیحی دستگاه از روشی پشتیبانی می کند که من مطمئن هستم که بسیاری از ما بیشتر از هر زمان دیگری که با اوقات آزاد و یک لپ تاپ در خانه هستیم ، در خانه دست خود را تجربه می کنیم ، بنابراین ما در آنجا به جای تلفن های خود جستجو می کنیم.

مطالب مرتبط  20200916 SEL مختصر

بنابراین چگونه باید در مورد این گروه رو به رشد جستجوگر چاپ عکس فکر کنیم؟

  • ما می دانیم که این گروه نسبتاً بی تفاوت است ، بنابراین حتما مزایا یا پیشنهادهای ویژه خود را در نسخه تبلیغ خود بنویسید ، زیرا به نظر نمی رسد این مارک وزن زیادی داشته باشد.
  • ما می دانیم که آنها در خانه گیر کرده اند ، بنابراین حتماً کلمه “آنلاین” را هم در کلمه کلیدی و هم در استراتژی کپی کردن تبلیغ خود درج کنید ، زیرا ما این اصطلاح را دیده ایم که مرتباً با اصطلاحات جستجوی بالا ظاهر می شوند.
  • آخر اینکه ، فقط به این دلیل که فقط روی تبلیغات متنی کلیک می کنید ، به این معنی نیست که نباید تبلیغات متنی خود را از هم متمایز کنید. خلاقیت خود را با پسوندهای تبلیغاتی ، از جمله پسوندهای تصویری ، در نظر بگیرید.

چگونه روز مادر مجازی می شود

با عید پاک که اکنون پشت سر ما است ، هر یک درک شخصی بهتر از چگونگی تغییر تعطیلات عمده در بین قرنطینه های کوروی ویروس دارند. اکنون مناظر خود را به روز مادر تنظیم می کنیم ، ما آخرین اطلاعات جستجو را بررسی خواهیم کرد و به شما کمک می کنیم درک کنید که امسال چگونه از گذشته متفاوت خواهد بود.

در این مرحله جای تعجب ندارد که “مجازی” نام بازی است ، به ویژه برای کسانی که به دنبال جشن ویژه ای هستند. ما نمایش داده شد با عبارت افزایش مجازی 25 برابر نسبت به زمان مشابه سال گذشته. این شامل همه چیز از “کارتهای مجازی” عمومی تر تا بازی های مخصوص دوش گرفتن کودک مجازی است. ما حتی “عروسی های مجازی” نیز حجم قابل توجهی دیده ایم ، چیزی که من مطمئنم هیچ کس قبل از ویروس به آن فکر نمی کرده است.

ما می دانیم که روز مادر امسال به صورت مجازی در حال انجام است ، اما این عادت برای خرج مصرف کننده در نحوه ابراز قدردانی از مادر چیست؟ برای پاسخ به این ، ما به داده های ما از سال 2019 نگاه خواهیم کرد و خواهیم دید که چه کسی سهم شیر هدیه روز مادر را خرج کرده است. فقط در ایالات متحده ، مادران به ارزش 5.2 میلیارد دلار جواهرات در روز ویژه خود ، اکنون که این عشق بسیار زیادی است ، باران می شوند. جواهرات نسبتا نزدیک از نمایشگاه های ویژه مانند ناهار یا شام دنبال می شدند که همانطور که حدس می زنید امسال تغییر خواهد کرد. همانطور که همه ما کاملاً آگاه هستیم ، رستورانهای سراسر آمریکا برای نشستن ناهارخوری ها بسته هستند و احتمال باز شدن آنها تا 10 ماه مههفتم در بهترین حالت سوال برانگیز است این سطل عظیم سال 2019 به احتمال زیاد به هدایای ملموس دیگر مانند گل ، لباس یا جواهرات بیشتری نیز منتقل می شود.

اینها موارد مهمی است که باید در هنگام آماده شدن برای روز مادر به خاطر بسپارید.

  • اولین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که 30 روز قبل از روز مادر ترافیک افزایش می یابد ، بنابراین اگر قبلاً آماده سازی را شروع نکرده اید ، زمان آن رسیده است که حرکت خود را ادامه دهید.
  • اکنون برای برخی از توصیه های جستجوی خاص ، و نمی توانم به اندازه کافی مجازی بگویم. اصطلاحات مربوط به پیشنهادهای مجازی را هم در کلمه کلیدی و هم در استراتژی کپی کردن تبلیغ خود درج کنید. همچنین در نظر بگیرید که با تغییر رویه مجازی ، روند واقعی خرید و هدایا امسال چگونه تغییر خواهد کرد. از تبلیغات استفاده کنید تا خریداران بتوانند تمام خریدهای روز مادر خود را از راحتی در خانه انجام دهند ، برای خریداران روشن و آسان شود.
  • در آخر ، فراموش نکنید که مادر خود را صدا کنید.

بینش های پست جستجو و تغییر رفتارها و روندهای مصرف کننده در طول COVID-19 برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top