بیش از 70٪ SEO در ایالات متحده مردان هستند و بیشتر از همکاران زن هستند

thumbnail

هنوز نابرابری جنسیتی قابل توجهی در وجود دارد. طبق نظرسنجی از موز ، در سال 2015 ، زن های زن حدود 30٪ صنعت را نشان می دادند. طبق نظرسنجی جدید جهانی 652 جستجو از نیکول دی لئون ، North Star Inbound ، این درصد در پنج سال سال قبل برنامه ریزی نشده است.

مردان 68.4٪ از پاسخ دهندگان نظرسنجی را تشكیل می دادند ، در حالی كه زنان 3/29٪ بودند. درصد کمی از حالت کاهش یافته یا به عنوان غیر دودویی شناخته شده است.

ایالات متحده کمی بدتر از حد متوسط. با شکستن جغرافیا ، تعداد ایالات متحده آمریکا نسبت به نمونه کلی کمی عجیب تر بود. سئو های نر 70٪ پاسخ دهندگان را تشکیل می دادند. با این وجود ، نسبتهای زن و مرد در آسیا ، ایالات متحده ، استرالیا و آمریکای مرکزی و جنوبی حتی بیشتر است.

یک نکته را باید در نظر داشته باشید: نمونه 652 پاسخ دهنده بدان معنی است که وقتی این بخش بر اساس جغرافیا تقسیم می شود ، ممکن است اعداد برای نمایندگی بودن بسیار کوچک شوند. اما ، داده ها با بررسی های قبلی ، سازگار است.

جغرافیا و تنوع جنسیتی SEO

منبع: North Star Inbound.

شکاف پرداخت همچنان باقی است. یک بررسی اخیر BrightLocal در مورد افرادی که در سئو محلی کار می کنند ، به طور مشخص شکاف بین 14٪ زن و مرد را نشان می دهد. همچنین مردان احتمالاً نقش های ارشد را در آژانس ها ایفا می کردند.

مطالب مرتبط  بازاریابان دیجیتال WFH و کارگران فناوری تولیدی تر هستند - و سوخته اند

نظرسنجی North Star Inbound نشان داد که زنان در سراسر هیئت مدیره کمتر از همتایان مرد خود ، چه در آژانسها و چه به صورت آزاد کارگر ، شارژ می کنند. برای سئو های SEO که از نگهدارنده استفاده می کنند ، “افرادی که به عنوان مرد شناخته می شوند 2250 دلار در ماه نگهبان دارند ، در حالی که آنهایی که به عنوان زن شناخته می شوند ، 1750 دلار متوسط ​​دارند.”

در بین آن صورتحسابهای صورتحساب پروژه ، مردان تقریباً 67٪ بیشتر شارژ می کردند. فریلنسرهای مرد گزارش دادند: “مبلغ 5،000 دلار در مقابل 3000 دلار برای سئوهای شناسایی زن”. این اختلاف برای آژانس هایی که توسط این پروژه شارژ می شوند نیز بیشتر بود: 8،750 دلار در هر پروژه برای آقایان ، 2250 دلار برای خانمها.

داخلی ، سئو فنی و فریلنسرها. یافته های جستجوگرها در داخل خانه در بررسی North Star Inbound تا حدودی دلگرم کننده بود. زنان و مردان به طور مساوی “سطح قدرتمندی از همکاری بین بخشی و پشتیبانی از اولویت های سئو را گزارش کردند”. و به نظر می رسد ، زنان با حمایت از خانه ، کارکنان ، بودجه و ابزارهای کمی رضایت بیشتری دارند.

اما در سئو فنی ، بین زنان و مردان شکاف قابل توجهی وجود دارد. تقریباً 22٪ از پاسخ دهندگان مرد در مقایسه با کمتر از 13٪ از زنان خود را به عنوان کارشناس فنی SEO معرفی کردند.

مطالب مرتبط  آینده CX با لری الیسون

سرانجام ، زنان بیشتر از مردان به فریلنسرهای SEO علاقه داشتند: 17.7٪ برای زنان در مقابل 10.6٪ از مردان. نظرسنجی این نظرسنجی به دلیل نیاز بیشتر به برنامه ریزی انعطاف پذیر در بین زنان است. North Star Inbound توضیح داد: “بخشی از درخواست تجدید نظر ممکن است انعطاف پذیری در مورد مراقبت از کودکان باشد ، اما کنترل بر درآمد نیز عاملی برای برخی از سئو کارهایی است که با آنها مصاحبه کرده ایم.”

چرا اهمیت می دهیم سازمانهایی که دارای تنوع بیشتری در تیمهای رهبری خود هستند ، با رشد مربوط به درآمد ، احتمال ابتکاری بیشتری دارند. در واقع ، تنوع برای خط پایین خوب است. اما ، غلبه بر تعصب نهادی و تبعیض جنسیتی یک مسئله ذاتی و حتی ساختاری است که برای رفع آن در یک دوره سالها تلاش هماهنگ انجام خواهد شد.

در حالی که مناطقی برای خوش بینی در داده های نظرسنجی وجود دارد – و علی رغم برخی از سئو های زن بسیار موفق ، در صنعت – در پنج سال گذشته فقط پیشرفت محدود داشته است. بدیهی است ، ما باید در زمینه آموزش ، مشاوره و تحولات فرهنگی کارهای بیشتری انجام دهیم.

مربوط: 13 داستان از زنانی که در حال شکل دادن به زمینه SEO هستند

The post بیش از 70٪ جستجوگرها در ایالات متحده مردان هستند ، بیشتر از همکاران زن هستند که برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شدند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top