به یاد ماندنی ترین به روزرسانی های الگوریتم گوگل در همه زمان ها

thumbnail

Google تمام مدت به روزرسانی ها و تغییرات را در نتایج جستجوی خود منتشر می کند ، بسیاری از این به روز رسانی ها مستقیماً به الگوریتم های رتبه بندی جستجوی Google مربوط می شوند. موضوع سرگرم کننده سئوالی است که به روزرسانی الگوریتم گوگل برای آنها بیشترین مشاغل SEO را احساس می کند.

ماه گذشته ، من در 20 سال گذشته به روزرسانی های الگوریتم گوگل و آنچه در آینده نیاز به تمرکز SEO است ، پوشش دادم. بعداً میزبان تابلویی با چند جستجوگر جانباز برای بحث در مورد الگوریتم های Google از جمله به یاد ماندنی ترین آنها در مورد Google بود.

به روز رسانی پاندا در مقابل فلوریدا

دو به روزرسانی الگوریتم گوگل که واقعاً از نظر پنل متمایز بودند ، به روزرسانی گوگل پاندا از سال 2011 و به روزرسانی گوگل فلوریدا از سال 2003 بود. هر دوی این به روزرسانی ها ، واقعاً فضای سئو را به هم ریختند و آینده نحوه عملکرد SEO را شکل دادند.

در حالی که به روزرسانی فلوریدا اولین بروزرسانی بزرگ الگوریتم گوگل بود که باعث شد بسیاری از وب سایت ها شکم خود را بالا بکشند ، آخرین مورد نخواهد بود. فلوریدا پیام واضحی از گوگل مبنی بر استفاده از تکنیک های سئو برای دستکاری در نتایج جستجوی خود می تواند پیامدهایی به همراه داشته باشد. از آن زمان گوگل از هر روز با تاکتیک های دستکاری آشکار مبارزه کرده است.

تاد فریسن ، مدیر استراتژی دیجیتال و سئو در Salesforce گفت: “فلوریدا یکی از به روزرسانی هایی بود که فقط به عنوان یکی از مواردی که شروع به تغییر چهره سئو می کند ، برای همیشه کاهش می یابد.” تاد افزود قبل از این “هیچ چیز در چنین مقیاس ای اتفاق نیفتاده است” با گوگل. تاد آن را برابر دانست با “مرگ ستاره” آلدرا را منفجر كرد ، و می دانید كه تمام صدای سئو های سؤالی كه فریاد می زدند خاموش شدند. ” “این فلوریدا بود.”

بروزرسانی پاندا چیزهای دیگری را نشان داد. SEO می تواند کلمات کلیدی با دم بلند را با تغییرات زیادی در صفحات محتوا هدف قرار دهد. بعد از پاندا ، Google نشان داد که نمی خواهد صفحات محتوای منحصر به فرد با کیفیت پایین با تفاوت های ظریف بین یک ویجت به اندازه متوسط ​​آبی و یک ویجت با اندازه متوسط ​​قرمز.

مطالب مرتبط  چشم انداز کنفرانس های حضوری برای سال 2020 محو می شود

سئو های استراتژی های محتوا که سالها قبل ابداع شده بودند ، از پنجره بیرون رفتند. کارولین شلبی ، مدیر SEO در ESPN گفت: “فکر می کنم این یک چیز خوب برای جهان بود ، وانمود می کنم که اینگونه نبوده است.” او گفت احتمالاً به اندازه فلوریدا نیز بزرگ بوده است.

اریک وو ، VP از رشد محصول در علم عسل ، می گوید پاندا برای او به یاد ماندنی ترین بود. او در آن زمان در Demand Media مشغول کار بود و گفت: “فکر می کنم ما از کلاه بازار یک میلیارد دلاری رفتیم و به کلاه های ششصد میلیون دلاری شبانه رسیدیم.”

پنگوئن را فراموش نکنید

اگرچه در گفتگو به پنگوئن اشاره ای نشده بود ، من فکر می کنم بیشتر در صنعت جستجوگرها پنگوئن را از نظر به روزرسانی های جستجوی گوگل که تأثیر گسترده ای داشت ، درست در همان جا قرار می دهد.

ایجاد لینک ، تا پنگوئن ، یک تاکتیک بسیار پرخاشگرانه بود که برخی از شرکتهای سئو از آن استفاده می کردند. پنگوئن برخی از شرکتهای سئو را که تقریباً کاملاً به ساختمان پیوند در مقیاس و اغلب با تمرکز کمی روی کیفیت اختصاص داده شده اند ، خارج از مشاغل قرار داده است.

ممکن است پنگوئن تأثیر نسبتاً کمی در درصد نتایج جستجوی تغییر یافته داشته باشد – در حدود 3٪ از نتایج ، در مقایسه با تأثیر پاندا در تقریبا 12٪ از نتایج تغییر یافته است – اما از طریق صنعت جستجوگرها موجبات ارسال را داشت.

تکرارها و درسهای تاریخ

پاندا ، پنگوئن و بسیاری از به روزرسانی های هسته دارای تکرارهای متعدد بوده اند. اکنون به روزرسانی های اصلی هر چند ماه با ترفندهایی در بین اتفاق می افتد.

مطالب مرتبط  5 دلیل عدم موفقیت تبلیغات تبلیغات فیس بوک شما

دشوار است که بگوییم خاطره انگیزترین به روزرسانی کدام یک بود ، اما من فکر می کنم بیشتر SEO هایی که مدتی است که SEO کار می کنند ، هرگز به روزرسانی های فلوریدا ، پاندا یا پنگوئن را فراموش نخواهند کرد. آیا به روزرسانی های اصلی یا به روزرسانی نشده “فانتوم” تأیید نشده است؟ این بستگی به این دارد که آنچه شما در آن زمان کار می کردید تحت تأثیر آن باشد.

ما هنوز تازه شروع به دیدن و درک پیامدهای گسترده ای از Rank Brain ، تطابق عصبی و یادگیری زبان طبیعی در نتایج جستجو و SEO می کنیم.

ما می توانیم با نگاهی به تاریخچه به روزرسانی SEO و الگوریتم گوگل چیزهای زیادی بیاموزیم. مطمئن شوید که تمام تخم مرغهای خود را همانطور که می گویند در یک سبد قرار نداده اید. این بدان معناست که ، فقط ساختن پیوند را انجام نمی دهید یا فقط توسعه محتوا را انجام می دهید یا فقط در تاکتیک های سئو SEO خود تکنیکی را انجام می دهید. همچنین این بدان معنی است که فقط به جستجوی Google اعتماد نکنید تا بتوانید ترافیکی برای شما ارسال کند ، به دنبال متنوع شدن باشید.

و همانطور که بارها گفتم ، شما می توانید دو قدم جلوتر از به روزرسانی های الگوریتم Google با فهمیدن آنچه که ارزش دارد و نمی کند ، بمانید. اطمینان حاصل کنید که سایت شما همان چیزی است که به روزرسانی های الگوریتم آینده گوگل برای کاربران خود می توانند رتبه بندی کنند.

اطلاعات بیشتر از SMX Next

  • ثبت نام کنید تا تمام جلسات را به صورت تقاضا مشاهده کنید!
  • چگونه فناوری در حال تغییر معنای بازاریابی مؤثر (جستجو) است
  • تعهد به تنوع در یک سازمان چگونه به نظر می رسد؟
  • نحوه تنظیم یک چارچوب آزمایش ساده Google Ads برای بهینه سازی مداوم کمپین

The post به یاد ماندنی ترین به روزرسانی های الگوریتم گوگل در همه زمان ها ، برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top