به گفته SEO SEO ، Google نباید به روز رسانی الگوریتم را در طول همه گیری مکث کند [Video]

thumbnail

دانیل وایزبرگ ، وکیل جستجوگر در گوگل ، در پاسخ به نظرسنجی در توییتر که سردبیر اخبار موتور جستجوگر Land Barry Schwartz ارسال کرده بود ، گفت: “من انتظار داشتم مردم بیشتر دوست داشته باشند ،” نه ، ما به روزرسانی نمی خواهیم “. باید به طور موقت در هنگام شیوع COVID-19 به روزرسانی های الگوریتم را متوقف کند.

اگرچه احساسات شرکت کنندگان در نظرسنجی نسبتاً شکافته بود ، اما فردریک دوبوت بینگ و جان مولر گوگل گفتند که شرکت های مربوطه آنها باید در این مواقع به بهبود الگوریتم ها برای خدمت رسانی به کاربران ادامه دهند – چشم اندازی که در اولین نخستین برنامه های ما توسط همه پنل های سئو مورد تکرار قرار گرفت. با جلسه موتور جستجو زمین.

لیلی ری از Path Interactive گفت: “Google اقدامات زیادی برای مبارزه با اطلاعات غلط انجام می دهد و این اتفاقات همچنان ادامه خواهد یافت ، تصور می کنم طی چند ماه آینده”. اگر Google راه هایی برای بهبود کیفیت نتایج پیدا کند کاهش می یابد. اطلاعات نادرست ، پس از آن آنها باید به روز رسانی آن به روزرسانی ها ادامه دهند. “

“اگر مردم کار را متوقف کنند ، نهایتا سیستم ها در برخی از نقاط شکست خواهند خورد و اگر کسی در آنجا نباشد [make] این پیشرفتها ، بنابراین ما فقط می خواهیم به این نتیجه برسیم. “Pedro Dias از APIs3 گفت ، با اشاره به مشکلات اطلاعاتی که فیس بوک به دلیل اینکه مجبور به ارسال لژیون از بازرسان محتوا به خانه شده است ، گفت: ما نمی خواهیم این کار را انجام دهیم. ما می خواهیم آنچه را که می تواند حفظ کند حفظ کنیم … ما نباید متوقف شویم زیرا سایر قسمت ها نمی توانند جلو روند. “

مطالب مرتبط  با استفاده محدود از داده های فیس بوک برای CCPA اشتباه گرفته اید؟ تو تنها نیستی

چرا اهمیت می دهیم از آنجا که شیوع این بیماری در سراسر ایالات متحده گسترش یافت ، Google نتایج جستجوی مربوط به تاج ویروس را کاملاً در پرتال اطلاعاتی قرار داد که در آن کاربران می توانند اطلاعاتی در مورد علائم ، مکان های آزمایش ، آخرین تحولات و موارد دیگر پیدا کنند. این سازمان همچنین دستورالعملهای ساختاری داده شده را برای اطلاعیه های مربوط به COVID-19 منتشر کرده و به مشاغل محلی این امکان را می دهد تا خود را به صورت بسته موقت نشان دهند. بینگ نیز تصویب کرد SpecialAnnouncement طرحواره را فعال کرده و مشاغل محلی را قادر می سازد دکمه اهدای عضو را به صفحه لیست محلی خود اضافه کنند.

اگرچه این ویژگیها در رتبه بندی جستجو تأثیر نمی گذارد ، اما آنها ابزارهای جدیدی هستند که مارک ها و مشاغل محلی می توانند از آنها برای برقراری ارتباط با مشتریان استفاده کنند ، که می تواند به آنها کمک کند تا تا زمان شروع بهبود اقتصادی ، اقتصاد را در آنجا بمانند.

مطالب مرتبط  راهنمای اصلی ویتامین های اصلی برای SEO و توسعه دهندگان

مربوط: کاری که تیم روابط جستجوی Google در پاسخ به COVID-19 انجام داده است [Video]

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:

  • برای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید
  • Schema.org در مقابل آنچه Google پشتیبانی می کند: تفاوت را بدانید [Video]
  • برای فشار دادن یا دریافت محتوای سایت: چگونه Google و بینگ متفاوت هستند [Video]
  • چه SEO برتر اکنون به مشتریان خود می گوید [Video]
  • چگونه SEO ها به ترافیک و اختلال در بودجه نزدیک می شوند [Video]
  • همچنین می توانید یک لیست کامل از همه جلسات Live with Engine Search Land را در YouTube پیدا کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • مشاغل محلی می توانند کمکهای GoFundMe را از طریق مکانهای بینگ درخواست کنند
  • برای فشار دادن یا دریافت محتوای سایت: چگونه Google و بینگ متفاوت هستند [Video]
  • Google در مورد واجد شرایط بودن ، زمان اعتبار اعتبارهای تبلیغاتی SMB ، شفافیت می بخشد
  • Google به زنجیره های خرده فروشی اجازه می دهد تا از طریق APB GMB در مقیاس ارسال کنند – آیا آخرین ارسال آن پس از COVID خواهد بود؟

به گفته SEO ، پست گوگل نباید به روز رسانی الگوریتم را متوقف کند [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top