به گفته SEO SEO ، Google نباید به روز رسانی الگوریتم را در طول همه گیری مکث کند [Video]

thumbnail

دانیل وایزبرگ ، وکیل جستجوگر در گوگل ، در پاسخ به نظرسنجی در توییتر که سردبیر اخبار موتور جستجوگر Land Barry Schwartz ارسال کرده بود ، گفت: “من انتظار داشتم مردم بیشتر دوست داشته باشند ،” نه ، ما به روزرسانی نمی خواهیم “. باید به طور موقت در هنگام شیوع COVID-19 به روزرسانی های الگوریتم را متوقف کند.

اگرچه احساسات شرکت کنندگان در نظرسنجی نسبتاً شکافته بود ، اما فردریک دوبوت بینگ و جان مولر گوگل گفتند که شرکت های مربوطه آنها باید در این مواقع به بهبود الگوریتم ها برای خدمت رسانی به کاربران ادامه دهند – چشم اندازی که در اولین نخستین برنامه های ما توسط همه پنل های سئو مورد تکرار قرار گرفت. با جلسه موتور جستجو زمین.

لیلی ری از Path Interactive گفت: “Google اقدامات زیادی برای مبارزه با اطلاعات غلط انجام می دهد و این اتفاقات همچنان ادامه خواهد یافت ، تصور می کنم طی چند ماه آینده”. اگر Google راه هایی برای بهبود کیفیت نتایج پیدا کند کاهش می یابد. اطلاعات نادرست ، پس از آن آنها باید به روز رسانی آن به روزرسانی ها ادامه دهند. “

“اگر مردم کار را متوقف کنند ، نهایتا سیستم ها در برخی از نقاط شکست خواهند خورد و اگر کسی در آنجا نباشد [make] این پیشرفتها ، بنابراین ما فقط می خواهیم به این نتیجه برسیم. “Pedro Dias از APIs3 گفت ، با اشاره به مشکلات اطلاعاتی که فیس بوک به دلیل اینکه مجبور به ارسال لژیون از بازرسان محتوا به خانه شده است ، گفت: ما نمی خواهیم این کار را انجام دهیم. ما می خواهیم آنچه را که می تواند حفظ کند حفظ کنیم … ما نباید متوقف شویم زیرا سایر قسمت ها نمی توانند جلو روند. “

مطالب مرتبط  دانلود فیلم خوب بد جلف 2

چرا اهمیت می دهیم از آنجا که شیوع این بیماری در سراسر ایالات متحده گسترش یافت ، Google نتایج جستجوی مربوط به تاج ویروس را کاملاً در پرتال اطلاعاتی قرار داد که در آن کاربران می توانند اطلاعاتی در مورد علائم ، مکان های آزمایش ، آخرین تحولات و موارد دیگر پیدا کنند. این سازمان همچنین دستورالعملهای ساختاری داده شده را برای اطلاعیه های مربوط به COVID-19 منتشر کرده و به مشاغل محلی این امکان را می دهد تا خود را به صورت بسته موقت نشان دهند. بینگ نیز تصویب کرد SpecialAnnouncement طرحواره را فعال کرده و مشاغل محلی را قادر می سازد دکمه اهدای عضو را به صفحه لیست محلی خود اضافه کنند.

اگرچه این ویژگیها در رتبه بندی جستجو تأثیر نمی گذارد ، اما آنها ابزارهای جدیدی هستند که مارک ها و مشاغل محلی می توانند از آنها برای برقراری ارتباط با مشتریان استفاده کنند ، که می تواند به آنها کمک کند تا تا زمان شروع بهبود اقتصادی ، اقتصاد را در آنجا بمانند.

مطالب مرتبط  جستجوی Google ویژگیهای جستجوی هتل و پرواز را در اطراف COVID-19 اضافه می کند

مربوط: کاری که تیم روابط جستجوی Google در پاسخ به COVID-19 انجام داده است [Video]

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:

  • برای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید
  • Schema.org در مقابل آنچه Google پشتیبانی می کند: تفاوت را بدانید [Video]
  • برای فشار دادن یا دریافت محتوای سایت: چگونه Google و بینگ متفاوت هستند [Video]
  • چه SEO برتر اکنون به مشتریان خود می گوید [Video]
  • چگونه SEO ها به ترافیک و اختلال در بودجه نزدیک می شوند [Video]
  • همچنین می توانید یک لیست کامل از همه جلسات Live with Engine Search Land را در YouTube پیدا کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • مشاغل محلی می توانند کمکهای GoFundMe را از طریق مکانهای بینگ درخواست کنند
  • برای فشار دادن یا دریافت محتوای سایت: چگونه Google و بینگ متفاوت هستند [Video]
  • Google در مورد واجد شرایط بودن ، زمان اعتبار اعتبارهای تبلیغاتی SMB ، شفافیت می بخشد
  • Google به زنجیره های خرده فروشی اجازه می دهد تا از طریق APB GMB در مقیاس ارسال کنند – آیا آخرین ارسال آن پس از COVID خواهد بود؟

به گفته SEO ، پست گوگل نباید به روز رسانی الگوریتم را متوقف کند [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top