به ما كمك كنيد كه احساس كنيم بازرگانان نسبت به كنفرانسها و نمايشگاه هاي تجاري چيست

thumbnail

همانطور که بسیاری از جهان شروع به کاوش در مورد بازگشایی مشاغل و اقدامات آرامش بخش تر از راه دور اجتماعی می کنند ، سوالی که بسیاری در صنعت بازاریابی از آن سؤال می کنند این است که برای رویدادهای حضوری چه معنی دارد.

برای درک بهتر خودمان ، هر دو هفته در حال بررسی مخاطبان خود از بازاریابان دیجیتال و تکنسین های بازاریابی هستیم تا دقیقاً احساس همه را از حضور در برنامه های زنده در سه ماهه چهارم امسال بررسی کند.

مطالب مرتبط  کنسول جستجوی Google به طور موقت ویژگی نمایه سازی درخواست را رها می کند

برای انجام نظرسنجی کوتاه اینجا را کلیک کنید.

ما به عنوان تهیه‌کننده رویدادهای زنده که تقویم خود را مختل کرده است ، ما مطمئناً به درک احساسات پیرامون حضور در رویدادهای زنده علاقه مندیم. اما ما در این جامعه تنها نیستیم. به همین دلیل است که ما این داده ها را هر دو هفته یکبار در وب سایت خود و در خبرنامه های خود منتشر خواهیم کرد تا دیگران بتوانند براساس آن بینشها ، از آن سود ببرند و تصمیم گیری کنند.

مطالب مرتبط  از فردا شروع می شود: 40+ جلسات بازاریابی جستجوی رایگان تحت نظارت متخصص

The post به ما کمک کند نمودارهای بازار بازاریابی در مورد کنفرانس ها و نمایشگاه های حضوری را برای اولین بار در موتور موتور جستجو نشان دهد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top