به عصر بازاریابی پیش بینی شده خوش آمدید

thumbnail

هوش مصنوعی ، یادگیری ماشین ، یادگیری عمیق ، شبکه های عصبی. اینها همگی بخشی از زبان واژگان تبلیغاتی دیجیتال هستند زیرا الگوریتم های بسیاری از مکانیک های تاکتیکی کمپین های ما را قدرت می دهد. هدف؟ برای ارائه این ترکیب تبلیغاتی بر روی این تصور از آن پیشنهاد برای آن مخاطب برای دستیابی به هدف کمپین با کارآیی و کارآیی بیشتر از آنچه ما بازاریابان می توانستیم به صورت دستی انجام دهیم. همه با آموزش مدلهای الگوریتمی برای فهم الگوهای و پیش بینی نتایج بر اساس داده های تاریخی.

گوگل ، مایکروسافت ، فیس بوک و سایر سیستم عامل های تبلیغاتی دیجیتال از داده و الگوریتم هایی برای شناسایی هدف و پیش بینی نیازهای مشتری ، رفتار و پیامدهای بازاریابی استفاده می کنند.

این دوره بازاریابی پیش بینی شده است. و در حال تغییر است که استراتژیست ها و مدیران رسانه عملکرد ، مهارت ها و مهارت آنها و تیم هایشان در اولویت بندی قرار دارند تا باهوش تر ، نیرومندتر و مؤثرتر از بازاریابان PPC باشند. این مبحث اصلی من در حین رویداد مجازی SMX بعدی ما در روز سه شنبه بود (در صورت تقاضا با ثبت نام در دسترس است).

شرکت ها سالهاست که از چیزهایی مانند پیش بینی نیازهای موجودی ، بهینه سازی قیمت و جلوگیری از کلاهبرداری ، از تجزیه و تحلیل های پیش بینی کننده استفاده می کنند در حال حاضر یادگیری ماشین در بسیاری از ابزارهای بازاریابی ، از جمله خرید رسانه ها ، با ایجاد آگهی و ارائه خدمات ، پیشنهادات و هدف قرار دادن فزاینده توسط الگوریتم ها فراگیر است.

بازاریابی جستجو ، به طور خاص ، از خرید کلید واژه تا خرید مخاطب تا خرید پیش بینی قصد ، در حال تکامل است ، با برنامه های خودکار که بر اساس نتایج پیش بینی شده در سراسر سطوح انجام می شود. بازاریابی جستجو دیگر فقط به خرید کلمه کلیدی مناسب با هزینه هر کلیک کارآمد نمی پردازد.

اکنون شتاب را اضافه کنید. بسیاری از مردم خاطر نشان كردند كه COVID-19 به عنوان شتاب دهنده روند عمل كرده است. مطمئناً در تبلیغات دیجیتال و بازاریابی شاهد آن هستیم. به عنوان مثال ، معرفی فروشگاه های فیس بوک و لیست های رایگان در Google Shopping به دلیل COVID سریع دنبال شد ، زیرا رفتار خرید مصرف کنندگان بیشتر به صورت آنلاین روند پیدا می کند. بسیاری از عادات مصرف کننده شکل گرفته در این ماه ها ناپدید نمی شوند.

و یادگیری ماشین و هوش مصنوعی قلب تقریباً هر ویژگی جدید در بازاریابی دیجیتال است. تبلیغات در هر کجا و هر زمان که سیستم ها نتیجه مطلوب را پیش بینی کنند ارائه می شود. کلمات کلیدی و / یا مخاطبان غالباً نقشی را ایفا می کنند ، اما هم اکنون سیستم عامل ها از داده ها و الگوریتم ها برای شناسایی قصد و پیش بینی یا پیش بینی نیاز مشتری ، رفتار و نتایج بازاریابی استفاده می کنند. همانطور که سال گذشته بعد از گوگل بازاریابی لایو نوشتم ، انواع کمپین های جدید این شرکت تبلیغات را در چندین کانال ارائه می دهند – برای داشتن هر جنبه از سفر مشتری ، از بالا تا انتهای قیف.

ایده مشترک جستجو و نمایش در یک کمپین هنوز بسیاری از تبلیغ کنندگان را لرزاند. اما اکثر انواع جدید کمپین ها به تبلیغ کنندگان این امکان را نمی دهند که از موجودی کانال خودداری کنند. گوگل می گوید ، یک تاکتیک لازم در یک دنیای یادگیری قبل از ماشین است. یادگیری ماشین ممکن است بیش از حد شایع شود ، اما تقریباً در همه جنبه های کمپین ها نقش دارد و از اهمیت خود ادامه می یابد.

درک کنید که سیستم ها برای کار چگونه طراحی شده اند. برای تجسم اینکه میزان جستجوی پرداخت شده اکنون از یادگیری ماشین استفاده می کند ، ما جدول های دوره موتور Land Search Engine از عناصر PPC را با کدگذاری رنگی تهیه می کنیم. این مهم است که درک کنید چگونه این عناصر برای کار قبل از استقرار آنها طراحی شده اند. تا آنجا که می توانید در مورد چگونگی طراحی این سیستم های AI و ML ، کارایی ، آنچه در مورد سیگنال های مورد استفاده آنها ، مزایا و کاستی های آنها می دانیم ، بیاموزید.

مطالب مرتبط  شرکت در SMX 23-24 ژوئن ... به صورت رایگان!

الگوریتم ها کامل نیستند. مدل ها به داده ها آموزش می دهند ، و این ورودی ها نیز اهمیت دارند (نمونه های بی شماری از پیامدهای ناخواسته تعصب الگوریتمی وجود دارد). یک دوز سالم از شک و تردید به شما کمک می کند تا هنگامی که نتایج نتایج مهم را برای تجارت شما ارائه نمی دهند ، شناسایی کنید. اما این امر مستلزم درک نحوه طراحی یک عنصر برای کارکردن است.

برای مثال از ویژگی های تنظیم فصلی استفاده کنید. بسیاری از افراد استفاده از آن را در کمپین های تبلیغاتی Google خود در ابتدای همه گیر COVID-19 شروع کردند. تنظیم فصلی طوری طراحی نشده است که در یک دوره پایدار تغییر مورد استفاده قرار گیرد.

مباشرت داده را جدی بگیرید. هیچ یک از این موارد بدون داده کار نمی کند. جوانب مثبت PPC در موقعیتی برای کمک به اطلاع رسانی در مورد استراتژی داده ها در سازمان های خود هستند. از بسیاری جهات ، بازاریابان جستجو در مرکز درک چگونگی استفاده از داده ها برای انجام بازاریابی بهتر و نتایج بهتر قرار گرفته اند.

چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که از سیستم ها و فرایندهایی برای گرفتن شاخص های اولیه برخوردار هستید و می توانید داده های خود را به سرعت در کمپین های خود بخش بندی و فعال کنید؟ چگونه می توانید روابط مستقیمی تری با کاربران برقرار کنید تا در هنگام خرابی مرورگرها روی کوکی های شخص ثالث ، کنترل و بینش بیشتری به دست آورید؟

مطالب مرتبط  ببینید چه کسی SMX بعدی را تأیید می کند

چگونه می توان از داده های شخصی شما یا سایر منابع داده برای بهبود شناخت الگوی و نتایج در مبارزات انتخاباتی خود – به روش هایی که به حریم خصوصی کاربر و مقررات رعایت می شود ، استفاده کرد؟

روی تجربیات کاربر متمرکز شوید. در حالت ایده آل ، در دوره بازاریابی پیش بینی شده الگوریتم ها تجربیات خوب کاربر را در اولویت قرار می دهند ، زیرا تجربیاتی که پیش بینی می شود بهترین نتایج را بر اساس داده های تاریخی بدست می آورند ، وزن بیشتری دارند. من سال گذشته در SMX Advanced در مورد رابطه بین مارک تجاری و عملکرد صحبت کردم ، و این همچنین برای تجربه صحبت می کند. استفاده مستقیم از مارک های مصرف کننده اهمیت برندسازی و تجربه در مورد نتایج عملکرد را روشن کرده است.

به داستان ، خلاقیت های تبلیغاتی ، صفحات فرود ، تجربیات بازخوانی و تصاویر خود توجه کنید.

تصویر استراتژیک بزرگتر را ببینید. به ویژه با الگوریتم هایی که به طور فزاینده ای در مورد دیکتاتوری پیش بینی شده در کجا و به چه کسانی تبلیغ می شوند ، مهارتهای استراتژیک بسیار ارزشمندتر از مهارتهای تاکتیکی یا مکانیکی خواهند بود.

من استدلال می کنم که اصول بازاریابی اکنون حتی بیشتر اهمیت دارد. این نیاز به تغییر دارد تمرکز به بهینه سازی درآمد به جای بهینه سازی کانال.

از آنجا که سفرهای مشتری پیچیده تر می شوند ، روی تجربه هایی که ایجاد می کنید براساس قصد و نه در کانال متمرکز شوید. برای انجام این کار به تفکر و برنامه ریزی استراتژیک ، خلاقانه نیاز است.

اگر به تصویر بزرگتری نگاه نمی کنیم ، می توانیم اثر متقابل تلاش های بازاریابی و تأثیر ترکیبی آنها در خط پایین را از دست بدهیم. این همچنین ممکن است نیاز به تمرکز بر روی شاخص های جدید عملکردی و معیارها داشته باشد.

در مورد راههایی که می توانید بازاریابی پیش بینی شده در هر جنبه ای از کار خود برای پیش بینی رفتارها و پیامدها ، از داده هایی که شما استفاده می کنید تا تجربیاتی که ایجاد می کنید ، تا روش هایی که موفقیت را سنجیده اید ، درونی کنید.

اطلاعات بیشتر از SMX Next

  • ثبت نام کنید تا تمام جلسات را به صورت تقاضا ببینید!
  • 20 سال از به روزرسانی های الگوریتم گوگل در مورد آنچه که SEO ها باید در مرحله بعدی تمرکز کنند ، می گویند

پست خوش آمدید به عصر بازاریابی پیش بینی اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top