به روزرسانی Google Page Experience Update: تجربه کاربر برای تبدیل شدن به یک عامل رتبه بندی Google

thumbnail

امروز گوگل الگوریتم رتبه بندی جدیدی را برای قضاوت در مورد صفحات وب ، مبتنی بر نحوه درک کاربران از تجربه تعامل با یک صفحه وب ، اعلام کرد. این بدان معناست که اگر Google فکر کند کاربران وب سایت شما در صفحات شما تجربه ضعیفی خواهند داشت ، ممکن است Google آن صفحات را به همان اندازه که اکنون درج شده نیست ، رتبه بندی کند. این بروزرسانی به روزرسانی Google Page Experience گفته می شود و انتظار نمی رود تا حدودی در سال 2021 به طور زنده اجرا شود ، بنابراین شما باید زمان زیادی را برای آماده سازی داشته باشید.

تجربه صفحه چیست؟ Google دارای معیار توسعه دهنده دقیق در معیارهای تجربه در صفحه است اما به طور خلاصه ، این معیارها با هدف درک چگونگی درک یک تجربه از یک صفحه وب خاص: یک ملاحظاتی از جمله اینکه آیا سرعت بارگیری صفحه ، اگر کاربر پسند باشد ، اجرا می شود. HTTPS ، وجود تبلیغات مزاحم و اگر محتوا به عنوان بارهای صفحه پرش می کند.

تجربه صفحه از چندین عامل رتبه بندی جستجوی Google موجود تشکیل شده است ، از جمله بروزرسانی سازگار با تلفن همراه ، بروزرسانی صفحه سرعت ، افزایش رتبه بندی HTTPS ، مجازات بینابینی متقابل ، مجازات مرور ایمن ، ضمن پالایش معیارهای پیرامون سرعت و قابلیت استفاده. این اصلاحات تحت آن چیزی است که گوگل از آن به عنوان ویتامین های اصلی استفاده می کند.

ویتامین های اصلی وب چیست؟ Core Web Vitals شامل معیارهای واقعی و کاربر محور در دنیای واقعی است که نمرات مربوط به جنبه های صفحات شما را از جمله زمان بارگذاری ، تعامل و ثبات محتوا به هنگام بارگذاری می دهد. این معیارها تحت این معیارها قرار دارند:

  • بزرگترین رنگ محتوا (LCP): معیارهای بارگذاری کارایی. برای ارائه یک تجربه کاربری خوب ، LCP باید در داخل رخ دهد 2.5 ثانیه از اولین بار بارگیری صفحه شروع می شود.
  • تأخیر ورودی اول (FID): معیارهای تعامل. برای ارائه یک تجربه کاربری خوب ، صفحات باید FID کمتر از داشته باشند 100 میلی ثانیه.
  • تغییر چیدمان تجمعی (CLS): معیارهای پایداری بینایی. برای ارائه یک تجربه کاربری خوب ، صفحات باید CLS کمتر از آن را حفظ کنند 0.1.

چه چیزی به نظر می رسد وقتی همه اینها را با هم گروهی می کنید ، برای همه این عناصر نام این صفحه را کسب می کنید. گوگل گفت که تجربه صفحه به طور خاص نمره رتبه بندی نیست ، بلکه بیشتر ، هر عنصر دارای وزن و رتبه بندی خاص خود در الگوریتم کلی رتبه بندی گوگل است.

همه این عوامل چیست؟ ما به اکثر آنها در بالا پیوند داده ایم ، اما نحوه این است که گوگل تک تک فاکتورهای موجود در صفحه را مستند می کند:

  • بزرگترین رنگ محتوا (LCP): عملکرد بارگیری را اندازه گیری می کند. برای ارائه یک تجربه کاربری خوب ، سایت ها باید تلاش کنند تا LCP در 2.5 ثانیه اول صفحه شروع به بارگیری کنند.
  • تأخیر ورودی اول (FID): تعامل را اندازه می گیرد. برای ارائه یک تجربه کاربری خوب ، سایت ها باید تلاش کنند FID کمتر از 100 میلی ثانیه داشته باشند.
  • تغییر چیدمان تجمعی (CLS): پایداری بینایی را اندازه می گیرد. برای ارائه یک تجربه کاربری خوب ، سایت ها باید تلاش کنند تا نمره CLS کمتر از 0.1 باشد.
  • موبایل-دوستانه این صفحه سازگار با موبایل است. بررسی کنید آیا صفحه شما با تست موبایل-دوستانه سازگار است یا خیر.
  • مرور ایمن. این صفحه حاوی محتوای مخرب (به عنوان مثال نرم افزارهای مخرب) یا فریب دهنده (به عنوان مثال مهندسی اجتماعی) نیست. با گزارش مشکلات امنیتی سایت خود را بررسی کنید که آیا سایت شما مشکلی در مرور ندارد.
  • HTTPS این صفحه از طریق HTTPS سرو می شود. بررسی کنید که آیا اتصال سایت شما ایمن است یا خیر. اگر صفحه از HTTPS سرو نمی شود ، بیاموزید که چگونه سایت خود را با HTTPS امن کنید.
  • فاقد تقابل مزاحم است. محتوای موجود در صفحه به راحتی در دسترس کاربر است. بیاموزید که چگونه بینابینی می توانند محتوای کمتری را در دسترس قرار دهند.
مطالب مرتبط  تجارت الکترونیکی ممکن است بیش از تعطیلات سال 2019 باشد و نبرد بازارها را برپا کند

تغییر چیدمان تجمعی (CLS). این یک متریک جدید است که در اصل به این نکته نگاه می کند که آیا صفحه در هنگام بارگذاری ، پایدار است (به عنوان مثال ، انجام تصاویر ، محتوا ، دکمه ها به عنوان بار صفحه در صفحه حرکت می کنند یا اینکه صفحه ثابت و محکم است). به طور خلاصه ، چیدمان صفحه در حال تغییر است و در نتیجه تجربه کاربر ضعیفی حاصل می شود. Google یک GIF از این اقدام را به اشتراک گذاشت:

برای این بروزرسانی آماده شوید. گوگل گفت این امروز زنده نمی ماند ، هیچ فاکتور رتبه بندی جدیدی وجود ندارد که امروز زنده بماند. این به طور زنده در 2021 آغاز خواهد شد ، گوگل قول داده است كه شش ماه قبل از پخش مستقیم آن را اعلام كند. گوگل به ما فرصت می دهد ، نه فقط به این دلیل که Google به طور معمول به ما امکان می دهد تا از این به روزرسانی ها آماده شویم ، بلکه به دلیل عدم ثبات محیطی که همه ما در طول این همه بیماری زندگی می کنیم. هنگامی که Google تاریخ انتشار این بروزرسانی را اعلام کرد ، همه شما را به روز خواهیم کرد.

اکنون می توانید برای ابزارهای ذکر شده در بالا ، همه این تغییرات رتبه بندی را آماده کنید. همچنین می توانید از گزارش جدید Core Web Vitals در کنسول جستجوی Google استفاده کنید که دیروز منتشر شد.

این آپدیت چقدر بزرگ خواهد بود؟ ما از Google در مورد به روزرسانی های قبلی Google شنیدیم ، که چگونه برخی مانند نسخه اولیه پاندا 11.8٪ از کلیه نمایش داده ها را تحت تأثیر قرار داده اند ، یا Google BERT 10٪ از نمایش داده ها را تحت تأثیر قرار داده است ، یا اینکه HTTPS یک عامل کوچک است. اما با این به روزرسانی ، ما هنوز نمی دانیم.

ما با رودی گلفی ، پیشرو محصول در تیم اکوسیستم جستجوی گوگل صحبت کردیم ، و وی گفت که آنها در مورد میزان وزن هر فاکتور بحث نمی کنند. رودی اظهار داشت که محتوای عالی هنوز هم عامل مهمتری خواهد بود و محتوای عالی با تجربه صفحه ضعیف هنوز هم می تواند در جستجوی گوگل رتبه بالایی داشته باشد.

محتوای عالی هنوز عالی است. گوگل تصریح کرد که با وجود تجربه ضعیف در صفحه ، محتوای عالی هنوز هم در جستجوی Google رتبه بالایی خواهند داشت. “در حالی که همه مؤلفه های تجربه صفحه مهم هستند ، ما صفحات با بهترین اطلاعات را در کل رتبه بندی می کنیم ، حتی اگر برخی از جنبه های تجربه صفحه زیر مجموعه باشند. یک صفحه خوب از داشتن محتوای عالی و مرتبط غافل نمی شود. با این حال ، در مواردی که چندین صفحه وجود دارد که دارای محتوای مشابه هستند ، تجربه صفحه برای مشاهده در جستجو بسیار مهمتر می شود. “

مطالب مرتبط  SEL 20200806

داستانهای برتر از آنجایی که ما در بخش AMP ما قرار نداریم برای بخش “Top Stories” Google الزامی نخواهیم بود ، دیگر نیازی به AMP برای گنجاندن بخش Top Stories در نتایج جستجوی تلفن همراه Google نیست. رودی گلفی به ما گفت ، چه اهمیتی دارد که گوگل به نمرات تجربه صفحه نگاه کند و این نقش حیاتی را در آنچه محتوای در قسمت Top Stories در گوگل نشان می دهد ، ایفا می کند.

AMP اگر صفحات AMP دارید ، AMP همچنان در نتایج جستجوی تلفن همراه Google ظاهر می شود. این تغییر نمی کند ، اما چیزی که تغییر می کند این است که اکنون صفحات AMP شما برای بخش Top Stories در Google با سایر صفحات رقابت می کنند.

رفی گلفی گفت اگر AMP دارید ، خبر خوب این است که اکثر صفحات AMP از نظر معیارهای تجربه صفحه بسیار خوب عمل می کنند. به این معنا نیست که تمام صفحات AMP دارای معیارهای تجربه بالای صفحه هستند ، اما AMP به روشی ساخته شده است تا به این امر کمک کند.

Google در تلفن همراه از معیارهای تجربه صفحه از محتوای AMP شما استفاده می کند. از آنجا که Google صفحات AMP را به صورت موبایل خدمت می کند ، اگر نسخه AMP از صفحه خود دارید ، Google سپس از معیارهای تجربه صفحه AMP برای اهداف به ثمر رساندن استفاده می کند. مجدداً ، این همان چیزی است که گوگل در اختیار کاربر قرار می دهد که برای رتبه بندی داوری می شود.

چرا اهمیت می دهیم گوگل مجموعه ای از عوامل جدید رتبه بندی را تحت عنوان تجربه صفحه اعلام کرده است. این بدان معنی است که ما باید تا سال 2021 آماده شویم برای این بروزرسانی رتبه بندی. از ابزارهایی که گوگل به ما داده است استفاده کنید تا سایت ها و سایت های مشتری ما برای این بروزرسانی آماده شوند. هنگامی که این به روزرسانی جدید به صورت زنده شروع می شود ، شما را پست خواهیم کرد و برای آماده سازی برای این تغییر چه کار دیگری می توانید انجام دهید.

SMX بعدی را بررسی کنید. فراموش نکنید که برای کنفرانس مجازی مجازی SMX بعدی ما ثبت نام کنید. یکی از کلیدهای مهم در مورد زمان بندی به روزرسانی های الگوریتم گوگل و مکان مورد نظر شما خواهد بود تا بتوانید برای این و به روز رسانی های الگوریتم آینده آماده شوید.

The post Google Update Update Update: تجربه کاربری برای تبدیل شدن به یک عامل رتبه بندی گوگل ، برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top