بهینه سازی خوراک محصول: در اینجا دلیل بیشتری برای استفاده از این ویژگی ها وجود دارد

thumbnail
Google ویژگیهای فید محصولات را در تبلیغات خرید نشان می دهد.

اگر به دلیل بیشتری برای توجه به همه ویژگی های موجود در محصولاتتان در فید محصولات Google خود نیاز دارید ، در زیر یکی از این موارد آورده شده است: Google در آگهی های خرید در حال جستجوی ویژگی های بیشتر از فید محصولات بازرگانان است.

مثال بالا ، توسط جکسون لو، سرب SEO ، رشد بین المللی در Shopify ، این هفته تبلیغات پوشاک را با ویژگی “Material” نشان می دهد. سخنگوی گوگل به Search Engine Land گفت که ویژگی های موجود در تبلیغات خرید به صورت زنده به صورت زنده انجام می شود و اکنون روی دسک تاپ آزمایش می شود.

من کنجکاو بودم اگر این امر به طور عمده در تبلیغات برای نمایش داده شد از نام تجاری نشان داده شود ، اما من همچنین قادر به دریافت ویژگی مواد به سطح سوالات غیر مارک در تلفن همراه بود:

ویژگیهای نمایش داده شده در تبلیغات خرید Google

چرا اهمیت می دهیم گوگل می گوید دائماً در حال آزمایش اطلاعات مختلف در تبلیغات خرید مربوط به عمودی خاص است.

مطالب مرتبط  SEL 20200406

این بدان معنی است که پر کردن هرچه بیشتر خصوصیات برای محصولات خود حتی مهمتر است زیرا هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است در تبلیغات خرید ظاهر شود. این علاوه بر استفاده از آنها برای اطمینان از سطح تبلیغات شما برای نمایش داده های مربوطه و هنگامی که کاربران روی فیلترهای جستجو موجود کلیک می کنند.

اگر تاکنون مدتی فید محصولات Google خود را حساب نکرده اید ، این دلیل خوبی است برای حذف آن در لیست کارهای خود.

نحوه بهینه سازی فیدهای محصول شما برای ویژگی های Google. تمام ویژگی های موجود را مرور کنید ، با توجه به ویژگی های مربوط به انواع محصولاتی که می فروشید ، توجه ویژه ای داشته باشید. به عنوان نمونه ، دسته بندی لباس را به عنوان نمونه ، مواد ، الگوی ، جنسیت ، سن ، گروه ، رنگ ، اندازه ، نوع اندازه ، سیستم اندازه نگه دارید. می توانید لیست کاملی از ویژگی های خوراک محصول Google را در اینجا بیابید.

مطالب مرتبط  Web Stories به Google Discover می آیند

علاوه بر این ، مطمئن شوید که از ویژگی item_group_id برای انواع مختلف محصولات در فید خود استفاده می کنید (به این صفحه راهنما مراجعه کنید). به این ترتیب ، وقتی شخصی به کالای شما در خرید نگاه کند ، محصول را با انواع آن (رنگ ها ، الگوهای و…) نشان می دهد. این امر در مورد پوشاک ، کفش ، الکترونیک ، مبلمان ، آرایش و مواد غذایی کاربرد دارد.

سطحی در سراسر Google. توجه خواهید کرد بسیاری از ویژگی های خوراک محصول برای واجد شرایط بودن لیست های پیشرفته در سطوح در سراسر Google مورد نیاز است. اگر می خواهید در لیست محصولات رایگان در برگه خرید Google ، جستجو ، تصاویر ، Google Maps و Google Lens قرار بگیرید ، حتماً در مرکز Google Merchant Google خود به سطوح مختلف Google بروید.

پست بهینه سازی خوراک محصول: دلیل بیشتری برای استفاده از این خصوصیات برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شده است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top