بهینه سازی بازخورد: اولین رویکرد کاربر برای SEO

thumbnail

در آخرین پست من ، چگونه UGC (محتوای تولید شده توسط کاربر) را به مشتری غیرانتفاعی خود کمک کردم تا مقالاتی معتبر ایجاد کند که 1.) هر دو بار را برای ما صرفه جویی می کند و 2.) آن را در جستجوی و اجتماعی خرد می کند. (به روزرسانی: اکنون ترافیک وبلاگ ارگانیک همان مشتری اکنون + 776٪ Y / Y است).

اما برنده ها در اینجا متوقف نمی شوند. من فهمیدم که نظرات کاربران در مورد پست ها نه تنها محتوای مکمل بسیار خوبی را ارائه می دهد که ممکن است به رتبه صفحه کمک کند ، بلکه بینشی شگفت انگیز در مورد چگونگی بهینه سازی بیشتر مطالب ارائه می دهد.

من این را “بازخورد بازخورد” می نامم – فرایند استفاده از نظرات خوانندگان برای بهبود بخشی از مطالب برای ارتباط و قصد کاربر.

با انجام این کار ، سرعت کلیک در یک سوال بالا (CTR) توسط + 96٪ P / P بدون تغییر در موقعیت رتبه بندی. فتنه؟ در اینجا نحوه عملکرد آن آورده شده است:

روند بهینه سازی بازخورد

1. در پایان مقاله خود ، یک فراخوان برای اقدام (CTA) برای اظهار نظر درج کنید. مرحله بعدی روشن می تواند مشارکت بیشتری را در سایت شما ترغیب کند. به سادگی از کاربران بخواهید که افکار و ایده های خود را روی این قطعه بگذارند.

در اینجا مثالی از نظر CTA آورده شده است: “ما می خواهیم آن را از شما بشنویم: بهترین ایده ها کدام ها هستند شما حول این موضوع دارید؟ نظر دهید! “

2. تبلیغ مقاله در زمینه اجتماعی و ایمیل. ارتقاء متقابل کانال می تواند باعث پشت سر گذاشتن نظرات کاربران کاربرانی شود که قبلاً با نام تجاری شما درگیر هستند.

3. نظرات ، چه در مورد خود مقاله و چه در مورد اجتماعی ، را تحلیل کنید. هنگامی که قطعه شما چندین نظر جمع آوری کرده است ، از طریق آنها بخوانید و از آنچه پیدا می کنید یادداشت بردارید. به ایده هایی که چندین کاربر به اشتراک می گذارند توجه ویژه ای کنید.

و به یاد داشته باشید: بهتر است با ارزش ها و چشم انداز کسب و کار خود صادق باشید. کاربری که به سادگی با موضع شما مخالف است ممکن است مناسب ترین بازخورد را ارائه ندهد. بیشتر به جای عقاید مفرد ، روی پاسخهای مداوم و مفید متمرکز شوید.

مطالب مرتبط  مایکروسافت تبلیغات با مشارکت IAS ایمنی برند را اضافه می کند

4. مقاله را به روز کنید تا ایده های خوانندگان را در خود گنجانید. این می تواند به معنای اضافه کردن نکات مربوطه در مورد کاربران باشد و یا به روزرسانی / حذف محتوا که بازخورد منفی دریافت کرده است. هدف این است که متناسب با محتوای خود به آنچه مخاطب شما واقعاً می خواهد ، متناسب شوید. سپس می توانید برای دریافت بازخورد در مورد مقاله بهبود یافته خود دوباره تبلیغ کنید!

5. بهینه سازی بازخورد را به استراتژی محتوای مداوم خود اضافه کنید. در نظر بگیرید که هر یک از 3-6 ماه نظرات را در قسمت های برتر بررسی کنید ، نه این که یک پروژه یک طرفه باشد. ترکیب منظم بازخورد کاربر می تواند ایده های جدیدی را ارائه دهد که محتوای شما را تازه نگه می دارد (که می دانیم عامل موفقیت جستجو است).

حال ممکن است از شما سؤال شود – آیا من واقعاً سئو سئو از این تلاش را خواهم دید؟

نتایج

من این روند دقیق را در یکی از لیست های مشتری خود آزمایش کردم. نظرات 100 پوندی را خواندم و به سرعت یک الگوی را متوجه شدم: سه ​​مورد از این پیشنهادات برای تعداد انگشت شماری از مفسران از دست دادند.

خوشبختانه ، بسیاری از این کاربران همچنین ایده هایی را برای جایگزینی آن موارد ارائه دادند. ما توانستیم به سرعت موارد فهرست و توضیحات را در مورد آنچه مخاطبان ما احساس می کردند مفیدتر قرار دهند ، بچرخانیم.

توجه داشته باشید: تجزیه و تحلیل نظرات ممکن است وقت گیر به نظر برسد ، اما برای مرجع ، کمتر از 30 دقیقه طول کشید تا تمام نظرات را شانه بزنم و بفهمم چه چیزی باید تغییر کند.

پس از به روزرسانی محتوا و ارسال به کنسول جستجوی Google برای فهرست بندی سریعتر ، نتایج تقریباً فوری را دیدیم. CTR بر روی قطعه برجسته بهترین عملکرد افزایش یافته است + 96٪ P / P ، از 14.2٪ به 8/27٪ بدون تغییر معنی دار در رتبه بندی.

ما همچنین دیدیم + 21٪ افزایش ترافیک به صفحه ، با پیشرفت های بیشتر در کلمات کلیدی.

جالب است که توجه کنید: شما می توانید یک قطعه – مکتب مقدس موقعیت های رتبه بندی – داشته باشید ، اما اگر مردم آنچه را که می بینند دوست ندارند ، آنها به سادگی می توانند حرکت کنند.

مطالب مرتبط  SEL 20200819

و حتی اگر شما قطعه را ندارید ، درک کاربر هنوز هم بر عوامل مختلفی تأثیر می گذارد که ممکن است بر عملکرد صفحه شما تأثیر بگذارد: پیوندهای برگشتی ، زمان ماندن و احساسات اظهار نظر ، برای نامگذاری چند مورد.

کوتاه در کامنت ها؟ این 3 نکته را امتحان کنید

1 اگر در صفحات خود اظهار نظر یا تعامل اجتماعی زیادی دریافت نکردید ، سعی کنید مقالات رقبا را برای همین کلمات کلیدی جستجو کنید. آنها ممکن است در صفحات خود اظهارنظرهایی داشته باشند که برای مطالب خود شما مرتبط باشد!

2 همچنین هرگز صدمه نمی بیند که مستقیماً (در صورت لزوم) از چند نفر بپرسید که فکر می کنید موضوع مقاله برای آنها صدق می کند. جمع آوری حتی چند نظر می تواند ایده های آشکاری را که ممکن است فکرش را نمی کنید روشن کنید.

3 سرانجام ، به سؤالات مقاله خود در کنسول جستجوی Google نگاه کنید تا ببینید آیا جستجوگرها شما را برای موضوعاتی پیدا می کند که باید در آن عمیق تر بگردید.

به عنوان مثال ، یکی از مشتریان SaaS ما مقاله ای در مورد جلسات تیم دارد که با شروع قرنطینه ، کلمات کلیدی “آنلاین” و “تماس کنفرانسی” را به دست آورد. ما این زبان را به روز کردیم تا برای جلسات مجازی مهم تر باشد – نه تنها در هنگام بیماری همه گیر COVID-19 بلکه در حالی که دنیای کار بیشتر و از راه دور تغییر می کند.

افکار نهایی

فراتر از سود ترافیکی ، نکته این روند گوش دادن به مخاطبان ما و ایجاد بهترین محتوای ممکن برای متناسب با نیازهای آنها است.

من امیدوارم که این نتایج ، سازندگان محتوا را ترغیب کند اولویت ادراک کاربران را در کنار “نظر موتور جستجو” قرار دهند. درخواست بازخورد و اقدام به پیشنهادات مفید یکی از راه های ایجاد نتایج بهتر جستجو است که می تواند واقعاً تغییری ایجاد کند. این چیزی است که من فکر می کنم همه ما می توانیم عقب برویم.

بهینه سازی پست انتقادات و پیشنهادات: اولین رویکرد کاربر برای SEO برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top