بعدی در MarTech Live: ایمیل بعنوان بخشی از یک استراتژی مدرن چند کاناله

thumbnail

روز چهارشنبه ، 16 سپتامبر در ساعت 13:00 EDT ، مدیر تحریریه MarTech Today و مجری برنامه MarTech Live ، کیم دیویس ، با رهبران بازاریابی در مورد بازاریابی از طریق ایمیل ، از فناوری قدرت دهنده آن تا چالش های تلفیق ایمیل در سایر کانال های بازاریابی ، صحبت خواهد کرد.

مهمانان کیم عبارتند از:

  • مایکل باربر ، بنیانگذار ، باربر و هیویت
  • آوریل مولن ، مدیر بازاریابی مارک و محتوا ، Sparkpost

مباحث مورد بحث شامل فن آوری های پیشرفته ای است که می توانند با کمپین های ایمیل شما مانند ایمیل پویا ، ایجاد محتوای ایمیل ساده ، تنظیم برنامه های تبلیغاتی بین کانال ها و موارد دیگر همراه شوند.

مطالب مرتبط  an یک مرد آگهی در حال انجام جستجوی Google چیست؟ "

این چت ساعت 1 بعدازظهر انجام می شود. EDT و ما به حداکثر 100 نفر در جلسه اجازه می دهیم تا بحث را به صورت زنده تجربه کرده و س askال کنند. سپس فیلم جلسه را برای لذت بیشتر مخاطبان امروز MarTech ارسال خواهیم کرد. اگر می خواهید در این جلسه شرکت کنید ، لطفاً این فرم را پر کنید. ما تأییدیه ها را برای 100 نفر اول ثبت نام کننده ارسال خواهیم کرد.

ما در MarTech Today امیدواریم که این سری از بحث های زنده ، ارائه ها ، آموزش ها و ملاقات ها به همه کمک کند تا در مورد تاکتیک ها و بهترین روش ها دقیق و به روز بمانند. این قسمتها نیز در صورت تقاضا در دسترس خواهد بود. آخرین مورد را اینجا ببینید. https://www.youtube.com/watch؟time_continue=35&v=KwFsd25Erz4&feature=emb_logo

مطالب مرتبط  جمعه سیاه در آوریل: تجارت الکترونیکی طبق سه گزارش در حال رونق است

اگر ایده ای برای جلسه دارید یا می خواهید به یک پنل بپیوندید ، به [email protected] ایمیل بزنید یا فرم زیر را در اینجا پر کنید.

پست بعدی در MarTech Live: ایمیل بعنوان بخشی از استراتژی مدرن چند کاناله اولین بار در Search Engine Land پدیدار شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top