بعدی در Live با موتور جستجو زمین: برخورد با تبلیغات CCPA و Facebook

thumbnail

جمعه ، 7 اوت ، جینی ماروین ، سردبیر بخش موتور جستجو ، با کارشناسان تبلیغات و اطلاعات اطلاعاتی صحبت خواهد کرد در مورد آنچه تبلیغ کنندگان تحت تأثیر CCPA باید انجام دهند تا کمپین های فیس بوک خود را مطابقت دهند ، چگونه می توانند کمپین های فیس بوک را تنظیم کنند. از این تغییر ، و تأثیر بازاریابان در اثر استفاده از داده محدود در حال حاضر مشاهده می کند.

از تاریخ 1 ژوئیه ، فیس بوک به طور خودکار تبلیغ کنندگان را در تنظیم جدید استفاده از داده محدود برای انطباق با قانون حفظ حریم شخصی مصرف کننده (CCPA) انتخاب کرد. هنگامی که استفاده از داده محدود (LDU) فعال است ، فیس بوک نحوه ذخیره داده ها و پردازش داده های کاربران شناسایی شده از کالیفرنیا را محدود می کند. این ویژگی در حال حاضر تأثیر چشمگیری در تبلیغ کنندگان و توانایی آنها در تبدیل و عقب نشینی ساکنان کالیفرنیا دارد.

مطالب مرتبط  SMX Overseime: Schema و داده های ساختاری - طلا پنهان برای SEO

CCPA به ساکنان کالیفرنیا این حق را می دهد که بدانند از داده هایشان چگونه استفاده می شود ، چه دسته هایی از داده ها جمع آوری و فروخته می شوند (به عنوان مثال ، نام ، آدرس IP) و امکان انصراف از اجازه شرکت ها برای انجام این کار. این فقط مربوط به مشاغل مستقر در کالیفرنیا نیست. مقالات مرتبط با ما را در مورد چالشهای سازگاری CCPA و دوره پیش فرض استفاده محدود از داده های Facebook بخوانید.

علاوه بر جینی ، میهمانان شامل موارد زیر می شوند:

  • Simon Poulton، VP of Digital Digital، Wpromote.
  • Akvile Defazio ، رئیس جمهور ، AKvertise ، Inc.

گپ ساعت 1 بعد از ظهر برگزار می شود. ET جمعه ، و ما به حداکثر 100 نفر در جلسه اجازه خواهیم داد تا بحث را بصورت زنده تجربه کنند و سوالی بپرسند. سپس ویدیوی این جلسه را برای لذت بردن مخاطبان بزرگتر موتور جستجوگر زمین ارسال خواهیم کرد.

مطالب مرتبط  Google می گوید تبلیغات بازرگانان Google سریع تر در این تعطیلات تأیید می شوند

اگر می خواهید بخشی از جلسه باشید لطفا این فرم را پر کنید. ما برای 100 نفر اول ثبت نام شده تأیید خواهیم کرد.

ما در Search Engine Land امیدواریم که این سری از مباحث زنده ، سخنرانی ها ، آموزش ها و ملاقات ها به همه کمک کنند تا در مورد تاکتیک ها و بهترین شیوه ها به روز و تند باشند. اگر ایده ای برای جلسه دارید یا می خواهید به یک پانل بپیوندید ، به [email protected] ایمیل بفرستید یا فرم زمین را از اینجا پر کنید.

آخرین جلسه زیر را تماشا کنید:

The post Next on Live with Search Engine Land: برخورد با تبلیغات CCPA و Facebook ، برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top