بسیاری از بازاریابان بعید است که تا زمان واکسن COVID-19 در کنفرانس های حضوری شرکت کنند

thumbnail

اکثر بازاریابان می گویند که آنها در هیچ کنفرانس یا رویدادهای زنده در سال 2020 شرکت نخواهند کرد مگر اینکه واکسنی در دسترس باشد که آنها را از COVID-19 محافظت کند.

در حقیقت ، بیش از 66٪ از افراد مورد بررسی گفتند که فقط در سه ماهه چهارم بدون وقوع واکسن اثبات شده ، فقط در رویدادهای آنلاین یا مجازی شرکت می کنند.

بیش از 250 بازاریاب به بررسی ما پاسخ دادند. اکثریت از ایالات متحده استقبال کردند ، گرچه بسیاری از پاسخ دهندگان را از مناطق اروپا و آسیا دیدیم.

به طور کلی ، پاسخ دهندگان گفتند که فقط 4 مورد از 10 فرصت وجود دارد که آنها در یک کنفرانس تا پایان سال شرکت کنند.

این احساسات در حالی رخ می دهد که ایالات متحده آمریکا در این هفته 80،000 کشته شده را به دلیل بیماری کرونا ویروس پشت سر گذاشت و بسیاری از ایالت ها شروع به برداشتن محدودیت هایی با هدف اجرای فاصله اجتماعی می کنند.

چندین واکسن در حال حاضر تولید و آزمایش می شوند و یکی به آزمایشات فاز دوم منتقل شده است.

مطالب مرتبط  Google May ممکن است به روز رسانی هسته اصلی امروز به روز شود

چه می توانیم بکنیم

مانند رستوران ها ، سالن های کنسرت ، رویدادهای ورزشی و مشاغل دیگر که به تجربیات مشترک متکی هستند ، همه گیر COVID-19 برای نمایشگاه های تجاری و کنفرانس ها ویرانگر بوده است.

علاوه بر کنفرانس های بزرگ مانند SXSW ، HIMSS و Dreamforce ، نمایش های کوچک در سراسر کشور لغو شده است. و مانند ما ، که رویداد Discover MarTech ما را واقعاً در ماه آوریل برگزار کردیم و رویداد SMX Next ما را بطور آنلاین در ماه ژوئن اجرا می کنیم ، بسیاری از کنفرانس ها به فرمت های دیجیتالی محور هستند.

اما ارزش و تجربه برای شرکت کنندگان ، غرفه داران ، بلندگوها و بازاریاب ها به سختی نمی توان در یک بستر وبینار تکرار کرد. به همین دلیل از مخاطبان نظرسنجی خود پرسیدیم که سازمان دهندگان چه کاری می توانند انجام دهند تا چشم انداز حضور در یک کنفرانس در پاییز برای آنها قابل قبول تر شود.

یکی از پاسخ دهندگان نوشت: “بررسی های منظم دما و راهی برای ایجاد مسافت ، اما هنوز فرصتی برای شبکه یا رفتن به غرفه ها وجود دارد.” دیگری نوشت: “تعداد محدود ، نمودار صندلی ، پایبندی و نشان دادن چگونگی پیروی از کلیه دستورالعمل های بهداشتی قبل از رویداد.”

مطالب مرتبط  20200928 SEL مختصر

اما حتی این موارد احتیاطی ممکن است ترس را برطرف نکند.

یکی از پاسخ دهندگان گفت: “حتی اگر اقدامات احتیاطی زیادی را انجام داده باشید ، من نمی دانم که این کافی است تا همه احساس امنیت کنند.”

برای پیگیری نحوه تغییر این احساسات ، ما هر چند هفته یک بار از نظرسنجی دوباره استفاده خواهیم کرد. ما نتایج را در MarTech Today ، موتور جستجوگر زمین و بازاریابی زمین منتشر خواهیم کرد.

این داستان برای اولین بار در MarTech Today ظاهر شد. برای اطلاعات بیشتر در مورد فناوری بازاریابی ، اینجا را کلیک کنید.

URL اصلی: https: //martechtoday.com/many-marketers-unlikely-to-attend-in-person-conferences-until-covid-19-vaccine-241171

The post بعید است بسیاری از بازاریابان بتوانند در کنفرانس های حضوری شرکت کنند تا اینکه واکسن COVID-19 برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top