“برچسب های تغذیه ای” جمع آوری داده های اپل برای برنامه ها از هفته آینده شروع می شود

thumbnail

چه بازاریابان بخواهند و چه نخواهند ، اپل (و دیگران) در حال اعمال شفافیت بیشتر بر روی آنها هستند. اگرچه اپل “اجازه ردیابی” خود ، قوانین انتخاب را تا سال آینده به تأخیر انداخت ، “برچسب های تغذیه حریم خصوصی” آن برای توسعه دهندگان برنامه هفته آینده در 8 دسامبر اجرا می شود.

اطلاعات خود گزارش شده است. این افشای جمع آوری داده ها که برای اولین بار در رویداد توسعه دهندگان WWDC اپل در تابستان امسال اعلام شد ، از توسعه دهندگان می خواهد که خود دسته بندی اطلاعات جمع آوری شده توسط برنامه های خود را گزارش دهند. توسعه دهندگان باید افشای مورد نیاز را در App Store Connect ارائه دهند. برای به روزرسانی برنامه و ارسال برنامه جدید اجباری خواهد بود.

“برچسب های تغذیه ای” جمع آوری داده ها از هفته آینده اجرا می شود

ناشران همچنین باید داده های گرفته شده و منتقل شده به شرکای شخص ثالث را گزارش دهند ، که شامل “ابزارهای تجزیه و تحلیل ، شبکه های تبلیغاتی ، SDK شخص ثالث یا سایر فروشندگان خارجی است که کد آنها را به برنامه خود اضافه کرده اید.”

کمتر ناشری از این کار اجتناب خواهد کرد. اپل طیف گسترده ای از دسته های داده را که نیاز به افشای اطلاعات در App Store دارند ، شناسایی کرده است:

  • اطلاعات تماس / هویت
  • اطلاعات سلامتی و تناسب اندام
  • داده های مکان
  • اطلاعات مالی (به عنوان مثال ، پرداخت ها ، امتیاز اعتبار ، و غیره)
  • هرگونه “اطلاعات حساس” (داده های جمعیتی ، نظرات ، گرایش جنسی ، داده های بیومتریک و غیره)
  • داده های مرتبط با جمع آوری اطلاعات مخاطبین کاربر
  • محتوای تولید شده توسط کاربر (ایمیل ، متن ، عکس ، فیلم و غیره)
  • سابقه جستجو یا مرور
  • شناسه های کاربر یا دستگاه
  • داده های تاریخ خرید (به عنوان مثال ، تجارت الکترونیکی / برنامه های خرده فروشی)
  • داده های استفاده / تجزیه و تحلیل (به عنوان مثال ، راه اندازی ها ، کلیک ها ، بازدیدها و غیره)
  • داده های تشخیصی (به عنوان مثال ، اطلاعات خرابی)
مطالب مرتبط  تلفیق محتوا چگونه می تواند به افزایش رتبه شما کمک کند

اپل همچنین تعداد محدودی شرایط را مشخص می کند که افشای جمع آوری داده ها اختیاری است. با این وجود چهار معیار وجود دارد که باید همه آنها رعایت شود تا از افشای اطلاعات جلوگیری شود.

اسناد افشای حریم خصوصی مورد نیاز را مسخره کنید

منبع تصویر: اپل

اکثریت قریب به اتفاق ناشران باید این افشای اطلاعات را ارائه دهند و تعداد کمی از آنها از این شركت ها فرار می كنند. س isال این است که آیا و چگونه ممکن است بر رفتار مصرف کننده یا استفاده از برنامه تأثیر بگذارند.

مطالب مرتبط  چگونه می توان جستجوی نیروی محرکه در این "نرمال جدید"

چرا اهمیت می دهیم قوانین حریم خصوصی مرتبط با GDPR اروپا و CCPA کالیفرنیا تغییرات واقعی چندانی در رفتار مصرف کننده ایجاد نکرده است زیرا اساساً مسئولیت درک و تعامل با ابزارهای انتخاب / انصراف را بر دوش کاربران می گذارد. با برچسب گذاری جدید اپل ، بسیاری از افراد ممکن است به همین ترتیب جلوی آنها را بگیرند و برنامه ها را بارگیری کنند به همان روشی که مردم توافق نامه های مجوز کاربر نهایی را نمی خوانند و روی “قبول” کلیک می کنند

اقدامات اپل باید در زمینه بزرگتر از بین رفتن کوکی های شخص ثالث ، جلوگیری از ردیابی هوشمند و “استهلاک” ID / IDFA تبلیغات دیده شود. تغییر ساختاری در حال ردیابی ، هدف گیری مجدد و انتساب مخاطب است. با گفتن این موارد ، ممکن است مصرف کنندگان از این افشای جمع آوری داده ها نترسند و تأثیر آنها بر بازاریابان حاشیه ای باشد. انتخاب برای ردیابی ، سال آینده ، به طور بالقوه داستان متفاوتی خواهد بود.

.

این پست “برچسب های تغذیه ای” جمع آوری داده های اپل برای برنامه ها از هفته آینده ظاهر می شود اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top