برندگان جایزه PPC درباره استراتژی های مربوط به زمان های رقابت ، صنایع و بازارها صحبت می کنند

thumbnail

در مصاحبه ای با مت ون واگنر ، برندگان جایزه موتور جستجوی زمین SEM در مورد استراتژی های خود برای مبارزه با کمک مالی مبارزه با جستجو در اخبار در طی آتش سوزی در استرالیا ، بهبود CRO در فضای خدمات مالی بسیار رقابتی و بهبود حاشیه خرده فروشی فصلی صحبت کردند. کمپین های آمازون. برای بررسی تاکتیک ها ، فیلم زیر را تماشا کنید:

بهترین طرح کلی SEM – مشاغل کوچک

مت ادن ، رئیس رسانه عملکرد در آژانس دیجیتال ریف

از مبارزات انتخاباتی خود برای ما بگویید ، مت.

مت: انجمن وینسنت پل در اواخر دسامبر در مورد اجرای یک کارزار آتش سوزی به ما مراجعه کرد. به ویژه با فعالیت های آتش سوزی ، زیرا استرالیا این چرخه آتش سوزی را پشت سر می گذارد ، ما معمولاً ساختاری آماده داریم. این مورد کمی متفاوت بود زیرا بحران بسیار بزرگتر از آنچه که در گذشته داشتیم بود. ما در ابتدا می خواهیم کمپین های خود را با استفاده از اصلاح کننده های تطبیق گسترده اجرا کنیم. و سپس لیست را با سریعترین زمان ممکن با کلمات کلیدی منفی پایین بیاورید و آنها را فقط در یک تلاش کلمه کلیدی اجرا کنید.

روز بعد ساعت 9 صبح وارد آن شدم. و در آن دوره حدود 10 تا 15 هزار دلار جمع شده بود. ما بودجه 10 هزار دلاری داشته ایم که قرار بود تا 11 ژانویه اجرا شود ، اما فقط با توجه به میزان ترافیک ، حجم ورودی مشتری به سرعت افزایش می یابد زیرا تعداد بسیار زیادی از کمک های مالی که در آینده بود ، وجود دارد پس. بنابراین ما از ساختار اسکلتی که داشتیم استفاده کردیم و سپس بر روی آن تکرار کردیم و آن را با سال 2019 سازگار کردیم.

برخی از چالش های آن چیست زیرا به نظر می رسد خیلی سریع حرکت کرده است؟ چه چیزی شما را در این کمپین غافلگیر کرد؟

مت: تعجب بزرگ تعداد کمک های مالی بود. وقتی به اواخر سال گذشته نگاه می کنیم ، بسیاری از سازمان های خیریه ، بسیاری از خبرگزاری ها ، بسیاری از افراد در شبکه های اجتماعی که سعی در هدایت کمک ها و آگاهی رسانی داشتند ، وجود داشتند ، مخصوصاً برای روستاهای استرالیا. بنابراین آنچه باعث تعجب من شد این بود که با وجود این همه رقابتی که وجود داشت ، هنوز هم تعداد بسیار زیادی از کاربران از طریق آن وارد می شوند. ما این را رقابت می نامیم زیرا همه افراد برای یک چیز می جنگند ، که فقط برای کمک مالی برای این مناطق است. اما فقط تعداد افرادی که هنوز در آنجا بودند کار می کردند و می خواستند اهدا کنند و این فقط حرکت را حفظ می کرد. متوقف نشد

یکی از بزرگترین چالش ها تلاش برای جلوگیری از رسانه های خبری بود. چون در یک مسابقه گسترده بودیم

اصلاح كننده ، ما می خواستیم از تداخل با هر خبر خبری ، هر كسی كه به دنبال اخبار است ، جلوگیری كنیم ، “آتش سوزی در نزدیکی من” حجم زیادی برای کلمات کلیدی مانند آن وجود دارد ، نگاه کردن به نقشه زنده برای دیدن محل آتش سوزی ، محل آتش سوزی نیاز به تخلیه فقط از همه اینها یا آن نوع ترافیک پرهیز کنید و در واقع بخواهید تا آنجا که ممکن است از آن دوری کنید.

از آنچه فهمیدم متوجه شدید ، و این بسیار هوشمندانه بود ، اما شما متوجه می شوید که الگوی آب و هوا یا الگوی دود و تأثیر بر مبارزات شما و حتی واکنش نشان می دهد ، می دانید ، ما همه این اهرم ها را در مقابل خود داریم که می دانید تمام اطلاعات جمعیتی و جغرافیایی و زمان روز. کمی در مورد آنچه که در مورد آن بود صحبت کنید.

مت: در سیدنی ، جایی که من هستم ، اغلب اوقات در بسیاری از روزها ، دود آن پوشیده شده بود. و این موضوع کمی مورد توجه رسانه ها قرار می گیرد ، شما از این موضوع کمی اخبار را پوشش می دهید. بنابراین ما پیشنهاد خود را اضافه وزن می کردیم ، و فقط CPC بهبود یافته را برای این کار در مقابل استراتژی های پیشنهاد پیشنهاد می دادیم ، ما مخصوصاً آن روزها پیشنهاد خود را اضافه وزن می کردیم. اما ما همچنین در روزهایی که اخبار جنجالی پخش می شد ، آنها را اضافه وزن می کردیم. نمی دانم چقدر دیدید ، اما نخست وزیر ما به نوعی چندین بار توپ را با بحران آتش سوزی زمین انداخت. بنابراین واقعاً اضافه وزن پیشنهادها در آنجا نیز وجود دارد ، زیرا ما می دانستیم افراد به دنبال آن می گردند و می دانستیم افراد نیز فعال خواهند بود.

مطالب مرتبط  SEO و توسعه دهندگان: چرا آنها در کنار هم بهتر هستند [Video]

بهترین طرح بازاریابی جستجوی B2B – SEM

کریستین نیکولینی ، معاون رسانه های پرداخت شده در Ignite Visibility

مت فقط در مورد چکش زدن به خانه چند تاکتیک واقعاً قدرتمند و استفاده بسیار م effectivelyثر از آنها بصورت یک باره صحبت کرده است ، اما شما مجبور بوده اید در یک بازار کاملاً رقابتی کار متفاوتی انجام دهید. بنابراین اگر می توانید ، داستان را برای ما بگویید. چه چالشهایی وجود داشت و برای موفقیت آنها باید با جستجوی پولی چه کار می کردید.

مسیحی: این مشتری خاص در فضای خدمات مالی ، بودجه هفت رقمی ، اهداف خرید بسیار صریح است. ما در سه سال گذشته با مشتری کار کرده ایم. ما در حال آمدن به دوره اندازه گیری بودیم که از اول مارس تا 31 دسامبر بود. و ما تازه پس از به دست آوردن این مشتری از نمایندگی قبلی ، در بهترین سال خود قرار داشتیم. اگر بخواهیم سال را نسبت به تعداد شما پیروز کنیم ، چیزهای زیادی برای بهبود داشتیم که به نوبه خود ، سالانه حدود 40٪ بود.

و به بیان ساده ، شرایط حول چهار ستون اصلی بازاریابی جستجو شده است. از نظر داخلی ، تیم ما از رشته هایی مانند برنامه علوم داده ، برنامه جستجو ، برنامه خلاق و CRO ما تشکیل شده است. و ما سعی می کنیم بین همه این برنامه ها هم افزایی ایجاد کنیم تا بتوانیم بدون افزایش بودجه زیادی به یک هدف واقعاً بلند پروازانه دست پیدا کنیم.

این هدف شخصی سازی نتایج جستجو ، به حداکثر رساندن قرار گرفتن در یک حراجی با ارزش بالا با استفاده از استراتژی های اشتراک گذاری برداشت ، بررسی تجربه صفحه فرود با استفاده از عناصر پویا در سایت و سپس پر کردن این فاصله بین ردیابی آنلاین و آفلاین بود. و آنچه که من یافته ام این است که ما باید اطلاعات را از یک فرصت باز ، یک برتری عقب برانیم ، و سپس امتیازدهی آن امتیازات و فرصت های بسته را به همان اندازه پایین تر از سطح کلمات کلیدی و حتی سطح خلاقیت ، و سپس قادر به تفکیک بخشهایی از تصاویر بازاریابی ما است که بر بالاترین کیفیت منجر از طریق تأثیر می گذارد.

و من می دانم که شما در مورد چالش های قبل از مت صحبت می کردید ، و از نظر ما رقابت این حراج یک چالش است. CPC با سه رقم بسته شدن بسیار بالا است ، بسته به نوع خدماتی که پیشنهاد می دهیم ، معمولاً بین 50-80 دلار CPC است. مشتری در هنگام مقیاس بندی بودجه ، واقعاً برای رسیدن به یک هدف خاص CPA تلاش می کرد. البته ، شما می توانید بودجه را مقیاس بندی کنید ، اما حفظ CPA مورد نیاز ما یک چالش دشوار بود.

علاوه بر این ، جستجوی نام تجاری را از رقبا دور می کند. عایق بندی در برابر رقبای خود یک چالش بود و اطمینان از این که ما همیشه به دنبال فرصت های جدید هستیم و بودجه ها و محیط جستجوی مارک های خود را که در آن رقابت لزوماً مناسب نبود ، گسترش نمی دهیم.

وقتی نوبت به حفظ نرخ تبدیل در محل می رسد ، وقتی شما معمولاً جستجوی سازمانی را به این صورت مقیاس می کنید و با بودجه های هفت رقمی سروکار دارید ، خرید ترافیک واقعاً آسان است. کاری که انجام آن دشوارتر است خرید یک تن از ترافیک و تبدیل این ترافیک و تلاش برای حفظ نرخ تبدیل است. بنابراین ما مجبور شدیم برخی از منابع را در جبهه CRO بیاوریم ، که به ما امکان می دهد میزان تعامل خود را در سطح تبلیغات افزایش دهیم. ما توانستیم از استراتژی ها و تجزیه و تحلیل های پیشنهادی برای سهم تأثیر استفاده کنیم تا ضمن کاهش هزینه ها ، میزان مواجهه خود را به حداکثر برسانیم. و ما با استفاده از یک استراتژی CRO کاملاً منضبط توانستیم ضمن افزایش دسترسی و بازدید به سایت خود ، نرخ تبدیل در محل خود را حفظ کنیم.

مطالب مرتبط  تبلیغ کنندگان مالیات خدمات دیجیتال Google را در انگلستان ، اتریش ، ترکیه جذب می کنند

بهترین طرح بازاریابی جستجوی خرده فروشی – SEM

بریتنی اولیوریو ، مدیر راه حل های کانال در Sidecar

شما در یک فضای خرده فروشی بسیار رقابتی کار می کردید. حاشیه ها در آنجا همیشه یک چالش است. می توانید کمی در مورد این که مشکل چیست ، شکل ظاهری بازار ، و توانایی انجام کارها و چگونگی انجام آن ها برای ما بگویید؟

بریتنی: آمازون هزینه های خود را فقط برای تبلیغات ساده به عنوان چند روش مختلف تحقق انجام می دهد که هزینه های اضافی را پرداخت می کنند. بنابراین به طور کلی وقتی تبلیغات در حاشیه آمازون باریک تر است ، نسبت به تبلیغ در کانال های دیگر. به همین دلیل ، بسیاری از مشتریان ما در تبلیغات و حاشیه های خود با مشکلاتی روبرو هستند و باید مطمئن شوند که به وضوح از محصولات حاشیه پایین خود درآمد کسب می کنند.

Summit Sports لباس و تجهیزات در فضای باز از قایق ها گرفته تا تجهیزات برفی و تجهیزات اسکی را به فروش می رساند. محصولات آنها نه تنها فصلی بلکه در فصول مختلف بودند. آنها هنگامی که برخی از محصولاتشان حاشیه بالاتر و پایین تر و همچنین فصلی داشتند ، می فهمیدند که چگونه می توانند کمپین های خود را تنظیم کنند.

ما کار خود را با بررسی مارک ها ، انواع محصولات و کاربردهای واقعی شخصی آغاز کردیم تا ببینیم حاشیه های مختلف کجاست و چگونه تبلیغات تبلیغاتی منطقی است. ما دریافتیم که موارد برچسب خصوصی آنها ، همانطور که شک می کنید حاشیه بالاتری نسبت به کالاهای شخص ثالث دارند. ما این داده ها را گرفتیم و توانستیم مارک ها را به کمپین های جداگانه تقسیم کنیم. ما برای تنظیم اهداف مختلف هزینه های فروش در بین کمپین های مختلفی که راه اندازی کرده بودیم ، با فرارفتن و فصلی بودن فصل های کم اوج آنها و همچنین تفاوت های حاشیه ای کار کردیم.

شما باید برخی از داده های فروش و حاشیه را در سیستم پیشنهاد خود قرار دهید. چطور بود؟ آیا این آسان بود؟ آیا ارتباط دستی زیادی وجود داشت؟ چه کار کردین؟

بریتنی: قطعاً کار زیادی روی ابزار داخلی ما لازم بود. این استراتژی ای است که ما قبلاً در مورد برخی از مشتریان Google خود که از نظر ما بسیار خوب کار کرده است ، استفاده کرده ایم. این فقط در آمازون جدیدتر است ، فقط به دلیل جدید بودن سیستم عامل و نداشتن تمام قابلیت هایی که گوگل از آن برخوردار است. بنابراین ما بسیار سخت کار کردیم تا فناوری داخلی خود را به روز کنیم تا بتوانیم داده ها را بلعیده و بنابراین تصمیمات مبتنی بر داده را خارج از حاشیه بگیریم. بنابراین ما توانستیم اهداف مختلف هزینه فروش در هر کمپین را بر اساس داده های حاشیه تعیین کنیم ، زیرا آنها اهداف مختلفی در هر کمپین داشتند. سپس فناوری ما داده ها را بررسی می کند و با توجه به اهداف هزینه فروش که تنظیم کرده ایم ، آنها را تنظیم می کند.

بزرگترین سورپرایز چه بود؟ آیا این اتفاق افتاد که به سرعت اتفاق افتاد؟ آیا تکرار زیادی انجام شد؟

بریتنی: من فکر می کنم بزرگترین تعجب این بود که خیلی سریع کار کرد. برای اینکه فناوری ما این تصمیمات را بگیرد ، داده های زیادی باید بلعیده شود. اما با توجه به اینکه در ورزش با برخی از افراد کار کرده ایم ، برای مدتی قبل از تصمیم به اجرای این استراتژی ، داده های کافی برای کار کردن داشتیم. ما خیلی سریع توانستیم تنظیمات بسیار تأثیرگذاری انجام دهیم. ما درآمد آنها را به میزان قابل توجهی در دو بازارشان افزایش دادیم و در عین حال به قیمت فروش آنها باقی ماندیم که این اولویت اصلی بود.

برای کسب راهنمایی بیشتر از برندگان جوایز Search Engine Land SEM Initiative ، فیلم بالا را مشاهده کنید.

The post برندگان جایزه PPC استراتژی های گفتگو برای زمان های رقابتی ، صنایع و بازارها اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top