برنامه جدید مشاوران تجارت كوچك Google به منظور کمک به رشد SMB ها است

thumbnail

پس از آنچه چندین سال از توسعه آن می گذرد ، گوگل برنامه ای را برای مشاغل کوچک (SMB) برای راه اندازی بازاریاب بهتر در گوگل راه اندازی کرده است. این برنامه که مشاوران مشاغل کوچک (SBA) نامیده می شود ، 50 دقیقه جلسه مشاوره اختصاصی در مورد طیف وسیعی از محصولات از Google برای کسب و کار من تا تبلیغات و تجزیه و تحلیل تا YouTube ارائه می دهد.

هیچ شرکت یا آژانس گوگل در ایمیلی به من گفت که این برنامه “برای کسب و کارهای کوچک در ایالات متحده با یک حساب Google فعال فعال است. مشاغل بزرگ ، آژانس های بازاریابی و سئو سایت مشارکت ندارند. ” هزینه 39.99 دلار در هر جلسه است. تا پایان سال 2020 هزینه ای پرداخت نمی شود.

به نظر نمی رسد مشاغل کوچک تعریف شده باشد ، بنابراین از نظر تئوری شرکت هایی با حداکثر 100 کارمند یا حتی 499 کارمند (تعریف اداره تجارت کوچک ایالات متحده). به عنوان یک امر عملی ، این برنامه احتمالاً توسط مشاغل بسیار کوچک با تعداد کمی کارمند استفاده خواهد شد. حسابهای معلق واجد شرایط رزرو قرار نیستند و باید قبل از دسترسی به برنامه دوباره به کار خود برگردند.

آن را “Google Care” صدا نکنید. وقتی برای اولین بار این موضوع را شنیدم Apple Care به ذهنم خطور کرد. با این حال ، این شرکت می گوید این یک نسخه پیشرفته از پشتیبانی Google نیست – اگرچه بسیاری از افراد وسوسه می شوند که اینگونه ببینند. گوگل می گوید ، پشتیبانی برای عیب یابی در مورد مشکلات گسسته مانند بازگرداندن مجدد یا ادغام لیست های تکراری در نظر گرفته شده است.

مطالب مرتبط  Yelp ابزارهای بازگشایی COVID را برای مشاغل محلی ، رستوران ها ارائه می دهد

Google SBA در نظر گرفته شده است تا به صاحبان مشاغل کمک کند تا در استفاده از محصولات Google مهارت بیشتری کسب کنند. مشاوران “تحقیقات قبل از قرار ملاقات را انجام می دهند تا آماده شوند و از قرار ملاقات 50 دقیقه ای شما بیشترین استفاده را ببرند.”

گوگل می گوید SBA به طور خاص برای صاحبان مشاغل طراحی شده است که:

  • در مورد حضور آنلاین کسب و کار خود احساس خستگی یا عدم اطمینان کنید.
  • سوالات پیشرفته محصولات داشته باشید.
  • متخصص بازاریابی آنلاین یا آژانس بازاریابی خارج از کشور نداشته باشید.
  • هرگز از محصولات Google استفاده نکرده اید.

از این برنامه نمی توان برای تأیید صحت GMB در زمان واقعی استفاده کرد.

بسته به نظرسنجی شما از 60 تا 70 درصد SMB ها با آژانس های بازاریابی کار نمی کنند و سعی در مدیریت بازاریابی دیجیتال داخلی دارند.

چت تصویری و اشتراک صفحه توصیه ها از طریق گپ ویدیویی سفارشی و تحویل داده می شوند ، که همچنین می تواند شامل اشتراک گذاری صفحه باشد. SMB ها قبل از صحبت با یک مشاور تشویق می شوند که “اهداف خود را به اشتراک بگذارند”. مشاوران خود پرسنل داخلی گوگل هستند.

مطالب مرتبط  20200910 SEL مختصر

گوگل می گوید SMB ها می توانند در هر قرار ملاقات در مورد دو محصول بحث کنند. این سوال چندین جلسه را مطرح می کند. از گوگل پرسیدم آیا برای افرادی که بیش از یک جلسه زمان نیاز دارند بسته های تخفیفی در نظر دارند. سخنگوی Google گفت: “هیچ برنامه آینده ای برای بسته قیمت یا اشتراک وجود ندارد ، اما این چیزی است که ممکن است در آینده کشف کنیم.”

چرا اهمیت می دهیم پشتیبانی محلی Google در طول تاریخ به دلیل کیفیت نابرابر مورد انتقاد قرار گرفته است. این برنامه نشان دهنده یک پیشرفت بالقوه قابل توجه برای SMB ها است که اغلب توسط اشخاص ثالث که به دنبال فروش محصولاتشان هستند ، اطلاعات بازاریابی نادرست یا خود خدمت ارائه می شود. با این وجود ارزش برنامه در نهایت به کیفیت خود مشاوران و سطح تخصص آنها بستگی خواهد داشت. بر این اساس غرق می شود یا شنا می کند.

Google اغلب از تبلیغ محصولات و خدمات خود “خجالتی” است. من گمان می کنم ، اگر شرکتی این کار را انجام دهد ، تقاضای قابل توجهی از صاحبان مشاغل محلی که تشنه کمک و اطلاعات عینی هستند ، مشاهده می شود.

The post برنامه جدید مشاوران کسب و کار کوچک Google با هدف کمک به رشد SMB ها اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top