برخی مشاهدات اولیه در مورد به روزرسانی هسته Google December

thumbnail

به گفته بسیاری از ارائه دهندگان داده ، بروزرسانی هسته Google در دسامبر 2020 بسیار مهم بود. کار ما ، روز به روز ، تجزیه و تحلیل به روزرسانی های Google و تعیین موارد مشترک است تا بتوانیم به مشتریان خود در مورد بهبود وب سایت هایشان مشاوره دهیم. اکنون که نسخه اصلی به روز رسانی انجام شده است ، از تاریخ 16 دسامبر سال 2020 و در حالی که نسخه اصلی دسامبر را کاملاً مشخص نکرده ایم ، فکر کردیم که مشاهدات جالبی را که تاکنون انجام داده ایم منتقل کنیم.

بروزرسانی اصلی چیست؟

Google به طور روزانه در الگوریتم های جستجوی خود تغییراتی ایجاد می کند. چند بار در سال ، آنها تغییرات قابل توجهی در الگوریتم ها و سیستم های جستجوی اصلی خود ایجاد می کنند که بسیار بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. به گفته خود Google ، به روزرسانی های اصلی “برای اطمینان از اینکه به طور کلی [Google is] تحویل در [their] ماموریت برای ارائه محتوای مرتبط و معتبر به جستجوگران. “

اگر ترافیک وب سایت شما به دنبال به روزرسانی هسته اصلی Google کاهش یافته باشد ، به احتمال زیاد الگوریتم های Google مشخص کرده اند که صفحات دیگری در وب بیشتر از شما مرتبط و مفید هستند. عدم اطلاع از این امر می تواند برای SEO ناامید کننده باشد چگونه گوگل این کار را می کند.

اسناد Google در مورد نحوه جستجو جستجو مراحل انجام شده برای بازگرداندن نتایج مربوط به جستجوگران را شرح می دهد:

1. محتوا را در وب سازماندهی کنید: همانطور که Google وب را جستجو می کند ، آنها صفحات را در یک فهرست سازماندهی می کنند. آنها سیگنالهای کلیدی را در هر صفحه مانند کلمات کلیدی موجود در صفحه ، به روز بودن صفحه و موارد دیگر یادداشت می کنند.

2. معنی پرس و جو جستجوگر را تعیین کنید: برای اینکه بفهمد کدام صفحات را به یک جستجوگر توصیه می کند ، Google باید معنی هر پرسش را بفهمد. الگوریتم ها تعیین می کنند که آیا کوئری به دنبال محتوای تازه و جدید است یا خیر. رمزگشایی برخی از کلمات در یک پرسش برای Google آسان است. الگوریتم های گوگل اکنون می توانند در درک اینکه آیا جستجوگر بدنبال یک پاسخ مجزا و مجزا است که در آن گوگل بتواند یک واقعیت را از نمودار دانش به آنها ارائه دهد ، یا شاید آنها در حال تحقیق هستند که می خواهند اطلاعات دقیق تری بخوانند و از نتایج ارگانیک گوگل استفاده کنید.

3. تعیین اینکه کدام صفحات برای بازگشت مفید هستند: هنگامی که Google هدف یک سeryال را فهمید ، هدف آنها بازگرداندن صفحات وب مفیدترین برای پاسخ به این سeryال است.

اما چگونه Google مشخص می کند که کدام صفحات برای بازگشت به جستجوگر بهترین هستند؟ Google یک پست وبلاگی دارد که همزمان با ارائه مشاوره به دارندگان سایت به توضیح به روزرسانی های اصلی اختصاص دارد. بیشتر روش ما در تشخیص علت افت ترافیک براساس موارد توصیف شده در این پست است.

دستورالعمل های ارزیابی کیفیت می توانند سرنخی درباره به روزرسانی های Google به ما بدهند

در گذشته ، بسیاری از به روزرسانی های Google تمرکز کاملاً واضح و مشخصی داشتند. سایتهایی که تحت تأثیر به روزرسانیهای اولیه الگوریتم پنگوئن Google قرار دارند معمولاً در ساخت پیوند ناخواسته با کیفیت پایین مشکلی دارند. سایتهایی که تحت الگوریتم Panda Google قرار دارند ، الگوریتمی دیگر که سالها پیش منتشر شده است ، معمولاً سایتهایی هستند که به راحتی می توان آنها را دارای مقادیر زیادی محتوای نازک و غیر مفید دانست.

به روزرسانی های هسته ای معمولاً یک تمرکز مشخص و واضح ندارند. اگر سایت شما تحت تأثیر منفی قرار گرفته باشد ، به ندرت یک اسلحه مخصوص سیگار کشیدن مقصر است.

خبر خوب این است که می توانیم با مطالعه تغییراتی که در دستورالعمل های کیفیت گوگل (QRG) ایجاد شده است ، در مورد اینکه Google می خواهد چه جستجوهایی را انجام دهد ، به سرنخی دست پیدا کنیم. وقتی این دستورالعمل ها به روز می شوند ، ما توجه می کنیم!

اگر یک مهندس Google برای بهبود الگوریتم در حال نوشتن کد است ، آنها دو کیفیت نتایج جستجو را برای مرور به Quality Rates ارائه می دهند. یکی این نتایج است که در حال حاضر هنگام جستجوی یک کلمه کلیدی وجود دارد. دوم این است که نتایج تغییرات مهندسی در الگوریتم اعمال شود ، نتایج چگونه به نظر می رسند. سپس رأی دهندگان نتایج جستجو را بر اساس دانش خود از QRG ارزیابی می کنند و بازخورد آنها به مهندس داده می شود.

گاهی اوقات QRG می تواند به ما نشان دهد که مهندسان Google در حال کار بر روی تغییر الگوریتم های Google هستند. به عنوان مثال ، در تابستان 2018 ، درست قبل از به روزرسانی هسته ای اول اوت ، Google QRG را اصلاح کرد تا هنگام توصیف صفحات YMYL کلمات “ایمنی کاربران” را اضافه کند:

در همان بازنگری در QRG ، گوگل اطلاعاتی را اضافه كرد كه اگر “شواهدی از شهرت مخلوط یا خفیف منفی” وجود دارد ، ارزیابی كنندگان كیفیت باید صفحه را “پایین” ارزیابی كنند.

فرض ما این است که این عبارات به QRG اضافه شده اند زیرا مهندسان گوگل می خواستند بتوانند به صورت الگوریتمی تشخیص دهند که آیا سایتی می تواند حاوی اطلاعات مضر باشد یا نویسنده یا شغل خاصی ممکن است به دلیل شهرت بد شناخته شده باشد. Google نمی خواهد وب سایت هایی را پیشنهاد کند که به طور بالقوه می توانند به جستجوگران آسیب برسانند. مطمئناً ، پس از این تغییرات در QRG ، گوگل آنچه را که جامعه جستجوگرها به روزرسانی “Medic” 1 آگوست 2018 نامید ، منتشر کرد. بسیاری از سایت های پزشکی و تغذیه ای که دارای مشکلات جدی در شهرت ، کمبود تخصص در زندگی واقعی و یا سایر ویژگی های غیرقابل اعتماد بودند ، در رتبه بندی کاهش چشمگیری داشتند.

به همین ترتیب ، بروزرسانی هسته اصلی گوگل 3 ژوئن 2019 تأثیر شدیدی در سایت های پزشکی جایگزین داشت که با اجماع علمی مغایرت داشت. باز هم ، این مطابق با آنچه در QRG می بینیم بود:

وقتی QRG به تازگی ، در اکتبر سال 2020 دوباره به روز شد ، هدف ما این بود که ببینیم Google چه تغییراتی را ایجاد کرده است زیرا اینها احتمالاً به ما سرنخ هایی می دهد تا تعیین کنیم مهندسان جستجوی Google در به روزرسانی های آینده چه چیزی را انجام می دهند. بارزترین موارد اضافه شده به QRG این بود که Google چندین مثال برای توضیح توضیح دهندگان در مورد اینکه آیا یک صفحه نیازهای جستجوگر را برآورده می کند اضافه کرد. همانطور که در مقاله ما در مورد درک مقصود کاربر بحث کردیم ، رأی دهندگان به عنوان مثال صفحه ای را که می تواند برای پرس و جو برگردانده شود نشان می دهد ، “چند اکتاو روی گیتار”. به رای دهندگان گفته می شود که این صفحه کیفیت بالایی دارد و دارای E-A-T متوسط ​​تا زیاد است. با این حال ، زیرا در این صفحه در مورد اکتاوهای a بحث شده است پیانو و نه گیتار ، این همان چیزی بود که س quال جستجو در مورد آن بود ، به رأی دهندگان دستور داده می شود که در هنگام “رفع نیازها” این صفحه را به عنوان “عدم پاسخگویی” علامت گذاری کنند.

به همین ترتیب ، در QRG ، مقاله ویکی پدیا در مورد دستگاه های خودپرداز به عنوان صفحه ای با E-A-T بالا در نظر گرفته شد ، اما نه صفحه ای که پاسخگوی نیازهای جستجوگر تایپ شده در “ATM” باشد. این جستجوگر به دنبال مقاله ویکی پدیا نخواهد بود ، بلکه احتمالاً می خواهد بداند نزدیکترین دستگاه خودپرداز کجاست.

اعتقاد ما این است که اگر Google نکاتی را نشان دهد که نمونه رده برداران کیفیت صفحاتی را نشان می دهد که دارای E-A-T خوب هستند ، اما هنوز بهترین صفحه برای پاسخگویی به نیازهای جستجوگر نیستند ، در این صورت شاهد بازتاب این موضوع در به روزرسانی آینده خواهیم بود.

ما شک داشتیم که اگر گوگل در حال کار روی صفحاتی است که از نظر “نیازهای برآورده شده” کار خوبی انجام می دهند و این بدان معنی است که آنها برای درک زبان به پردازش زبان طبیعی و به ویژه BERT متکی هستند.

با همه این اوصاف ، ما از شنیدن دنی سالیوان ناامید شدیم گفتن که بروزرسانی هسته ماه دسامبر هیچ ارتباط مستقیمی با BERT ندارد.

ما فکر کردیم که گوگل از BERT استفاده می کند ، و در رابطه با BERT ، چارچوب های دیگری مانند مدل SMITH یا BigBird ، که هر یک از آنها به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا تعداد بیشتری از متن را نسبت به BERT تجزیه و تحلیل کنند تا ببینند آیا متن واقعاً جواب جستجوگر است یا خیر. در جستجوی این احتمال وجود دارد که هنوز هم این اتفاق می افتد … شاید مدتی است که اتفاق افتاده است. در گذشته حدس زده ایم که به روزرسانی اعلام نشده 8 نوامبر 2019 ، نوعی تغییر در استفاده Google از NLP را مشخص کرده است.

در حالی که ما در حال تجزیه و تحلیل سایت هایی هستیم که در این به روزرسانی برنده و باختند ، و به ویژه صفحاتی که برای جستجوی کلمات کلیدی خاص بهبود یافته یا کاهش یافته اند ، یک الگو برای ما برجسته است و رمزگشایی مختصر برای آن دشوار است. آنچه که ما مشاهده می کنیم این است که به نظر می رسد در بیشتر موارد ، تغییری که Google ایجاد کرده است به نتایج مفیدتر و مفیدتر کمک می کند. اما توضیح آن اغلب دشوار است چرا.

شاید به همین دلیل جان مولر از گوگل باشد در توییتر به من پاسخ داد با نقل قول از شازده کوچولو وقتی که من اشاره کردم ما در حال حفاری در تلاش برای کشف کردن این به روز رسانی!

نمونه هایی از سایت های تحت تأثیر به روزرسانی هسته ماه دسامبر

از آنجا که ما نمی خواهیم داده های خصوصی مشتریان خود را به اشتراک بگذاریم ، بیشتر آنچه در زیر مشاهده می کنید از لیست سایتهایی گرفته شده است که در این مقاله توسط لیلی ری به طور عمومی به عنوان برندگان یا بازندگان این به روز رسانی شناخته شده اند.

مطالب مرتبط  داده های مکان و روندهای خارجی را برای ایجاد استراتژی های متنوع مخاطب ترکیب کنید [Video]

DrAxe.com

این سایت از زمان موفقیت شدید پس از به روزرسانی اصلی 1 آگوست 2018 ، در محافل SEO بسیار مورد بحث قرار گرفته است. بیشتر سایت در مورد موضوعات پزشکی جایگزین بحث می کند. با توجه به داده های Semrush ، سایت پس از به روزرسانی هسته ماه دسامبر در بسیاری از صفحات سود داشته است.

این صفحه را مشاهده خواهیم کرد که در بسیاری از کلمات کلیدی پیشرفت های خوبی داشته است.

داده های Ahrefs به ما می گویند که این صفحه رتبه بندی بسیاری از کلمات کلیدی را بسیار بهتر کرده است.

در اینجا SERP ها برای جستجو برای “پاکسازی کبد “ قبل از بروزرسانی (نوامبر) و بعد از آن (دسامبر) همانطور که در Semrush نشان داده شده است. ما سایتهایی را برجسته کردیم که پس از به روزرسانی حرکت قابل توجهی داشتند.

می بینید که صفحه دکتر Axe از شماره 10 به شماره 4 برای این درخواست بهبود یافته است.

آیا Google در تشخیص اینکه این صفحه در مقایسه با سایت های دیگر نیاز جستجوگرانی که “پاک کردن کبد” را تایپ کرده اند ، کار خوبی انجام داده است؟ چرا آنها دکتر آکس را بالا بردند؟

بیایید خود را به جای یک جستجوگر قرار دهیم. آنچه افراد تمایل به انجام آن دارند هنگام ارزیابی اینکه کدام صفحه را می خواهیم در نتایج جستجو بخوانیم ، حذف عناوین موجود در صفحه است. اگر به دنبال اطلاعاتی در مورد پاکسازی کبد بودید و به شما می گفتم فقط می توانید یکی از موارد زیر را برای مطالعه بر اساس عناوین مقاله انتخاب کنید ، کدام یک را می خوانید؟

عناوین مقاله شماره 1:

  • قبل از آزمایش سم زدایی کبد چه باید بدانید
  • آیا در واقع چیزی به پاکسازی کبد کمک می کند؟
  • آیا سم زدایی کبد مضر است؟
  • چگونه کبد بدن را تمیز می کند
  • ورزش منظم داشته باشید
  • غذای سالم بخورید
  • الکل را محدود کنید
  • خط آخر

عناوین مقاله شماره 2:

  • 6 روش ساده برای سم زدایی از کبد

عنوان شماره 3:

  • سم زدایی از کبد: پاک کردن کبد 6 مرحله ای من را امتحان کنید
  • کبد چه کاری انجام می دهد؟
  • عوامل خطر
  • علائم کبد به درستی کار نمی کند
  • پاکسازی کبد
    • 1. غذاهای سمی را از رژیم خود حذف کنید
    • 2. آب سبزیجات خام بنوشید
    • 3. غذاهای غنی از پتاسیم را بارگیری کنید
    • 4. تنقیه قهوه
    • 5- مکمل های Milk Thistle و قاصدک را مصرف کنید
    • 6. جگر واقعی بخورید یا قرص کبد بخورید
  • دستور آشپزی
    • نوشیدنی سم زدایی کبد

برای ما واضح به نظر می رسید که براساس عناوین بخش های مقاله ، مقاله شماره 3 مقاله ای است که به احتمال زیاد از بین این سه مقاله برای رفع نیازهای جستجوگر است. اگر به دنبال اطلاعات مربوط به پاک سازی کبد هستم ، این مقاله دستورالعمل ها و مراحلی را که می توانم بردارم به من نشان می دهد. به نظر می رسد که شماره 3 از DrAxe.com است. دو مقاله دیگر دو مقاله ای هستند که با به روزرسانی هسته دسامبر ، uwmedicine.org و sfad Advancedhealth.com کاهش یافته اند.

مقاله دکتر Axe در تأمین نیازهای جستجوگر بسیار عالی عمل می کند. در حالی که این دارو به احتمال زیاد داروی جایگزین در نظر گرفته می شود ، اما ما احساس نمی کردیم که کاملاً خطرناک است. مقاله از نظر E-A-T کامل نیست. ما مخصوصاً دوست داریم که منابع علمی بیشتری از منابع معتبر مشاهده کنیم. با این حال ، اگر کسی به دنبال اطلاعات مربوط به پاک سازی کبد بود ، این مقاله بسیار مفید خواهد بود.

جالب است بدانید که با این به روزرسانی میزان پیشرفت ترافیک دکتر Axe به چه بزرگی رسیده است ، اگرچه پس از موفقیت در پزشکی آگوست 2018 ، آنها هنوز به بهبودی نرسیده اند. بسیاری از سایت های دارویی جایگزین با به روزرسانی هسته ماه دسامبر به شدت مورد حمله قرار گرفتند و بهبود نیافتند. در سایت مشابهی ، Mercola.com پس از این به روزرسانی میزان زیادی از بازدیدکنندگان را مشاهده کرد. ما گمان می کنیم همانطور که اطلاعات جدیدی در مورد روشهای درمانی جایگزین به نمودار دانش (Knowledge Graph) راه یافته است ، Google اکنون می تواند تشخیص دهد که برخی از سایتهای پزشکی جایگزین بیشتر از اینکه به آنها آسیب برساند ، کمک می کنند. اینگونه نیست که سایتهایی مانند Mercola برای افراد مضر است ، اما به نظر می رسد که آستانه خاصی از اعتماد Google به یک سایت وجود دارد تا بتواند در هر نوع س forال پزشکی رتبه بندی کند.

ما گمان می کنیم که در بسیاری از موارد ، گوگل شماره لازم را برای دستیابی به رتبه بندی سایت برای س quالات پزشکی جایگزین به شرطی که Google درک کند که محتوا مضر نیست ، رد می کند.

سایت مشاوره پزشکی

این سایت با به روزرسانی های زیادی فراز و نشیب هایی را دیده است. اگر به ترافیک ارگانیک Google آنها نگاهی بیندازیم ، متوجه خواهیم شد که آنها با به روزرسانی هسته اصلی به شدت تحت تأثیر قرار گرفته اند و به نظر نمی رسد با به روزرسانی هسته ماه دسامبر بهبودی داشته باشند.

در تجربه ما با به روزرسانی های اصلی ، وقتی سایتی تحت تأثیر منفی قرار می گیرد ، به طور کلی شاهد افت صفحات در همه صفحات هستیم. در این حالت ، در برخی از صفحات سایت بازیابی بسیار خوبی با این به روزرسانی مشاهده شد و برخی دیگر به شدت ضربه خوردند. در حالی که الگوی کلی بازدید به همان شکل باقی مانده است ، اما مشاهده صفحات منفرد بسیار جالب بود.

ما این الگو را در بسیاری از سایتهای تحت تأثیر به روزرسانی اصلی مشاهده کرده ایم – برخی از صفحات بالا هستند و برخی دیگر پایین است. اگرچه ممکن است ابتدایی به نظر برسد ، اما در تحلیل پس از بروزرسانی ما یک یافته طبیعی نیست. ما معمولاً یا می بینیم که الف سایت برنده یا بازنده است. با به روزرسانی هسته ای ماه مه 2020 ، آن فرد را پیدا کردیم صفحات اغلب برد یا باخت. با این به روزرسانی ، ما به آن خاص مشکوک هستیم کلید واژه ها تغییرات را مشاهده کرد.

در مثال بالا ، هر دو مقاله توسط یک نویسنده نوشته شده است. در واقع هیچ تغییری در سیگنال های E-A-T در هر یک از این صفحات وجود نداشت که بتوانیم آن را به عنوان مسئله دار یا مثال زدنی نشان دهیم. هر دو صفحه در این مورد از عنوان مناسب استفاده می کردند ، اگرچه می توان ادعا کرد که عناوین توضیحات بیشتری دارند و به راحتی می توان از پستی که عملکرد خوبی داشته است کاسته شد. ما همچنین متذکر شدیم که پستی که بخوبی جواب داده است ، دارای نظرات مفیدی نیز بوده است ، در حالی که پستی که رد شده است ، چنین نکرد.

این سایت همچنین در بسیاری از کلمات کلیدی که صفحات انجمن در آن رتبه بندی شده اند ، در رتبه بندی بهبود یافته است. ما دیده ایم که چندین مشتری ما دارای بخشهایی از محتوای تولید شده توسط کاربر بوده اند که با این به روزرسانی عملکرد خوبی داشته اند. همه اینها سایت های پزشکی نبودند

این مثال نشان می دهد که تجزیه و تحلیل این به روزرسانی چقدر چالش برانگیز است! در واقع هیچ اسلحه ای برای کشیدن سیگار وجود ندارد که به عنوان مقصر سایت هایی شناخته شود که عملکرد خوبی نداشته باشند.

واکسن.gov

با توجه به مطالعه لیلی ری که در بالا ذکر شد ، سایتی که در این به روزرسانی بسیار رنج برده است ، била واکسن.gov. این سایت در ژوئن سال 2020 رتبه بندی را افزایش داده است. گرچه این تاریخ به روزرسانی اصلی نبود ، اما در آن زمان شاهد بودیم که Google به سایتهایی که دارای اعتبار بالایی هستند از جمله بسیاری از .gov ، .edu و .org افزایش چشمگیری می بخشد. سایت های.

در یک ویدیوی اخیر Google ، آنها به اشتراک گذاشتند که در گذشته با تأکید بیشتر بر اقتدار در ارتباط با موارد ، نتایج جستجو را بهبود بخشیده اند. این منطقی است که به عنوان یک مقاله سفید در مورد چگونگی مبارزه گوگل با اطلاعات نادرست به ما می گوید که در زمان بحران ممکن است گوگل ترجیح دهد اقتدار را بر ارتباط و سایر عوامل رتبه بندی ترجیح دهد. در سال 2020 ، جهان قطعاً در شرایط بحرانی قرار دارد.

مطالب مرتبط  SMX Overseime: Schema و داده های ساختاری - طلا پنهان برای SEO

ما شک داریم که با این به روزرسانی اصلی ، Google احساس کرد که آنها اعتماد بیشتری به توانایی خود در ارائه محتوای پزشکی خوب و مفید دارند و به همین ترتیب ، آنها توانستند شماره تلفن را در مورد اهمیت اقتدار که به نظر می رسد در ژوئن.

ما کلمات کلیدی خاصی را بررسی کردیم که واکسن.gov با کاهش روبرو شده است و مجدداً متوجه شدیم که در هر حالت احساس می شود گوگل در ارائه نتیجه ای که بیشترین سود را برای جستجوگران دارد ، کار خوبی انجام داده است.

اگر سایت شما از نظر عمودی یک مرجع است و با این به روزرسانی افت هایی را مشاهده کردید ، آنچه اتفاق افتاده این نیست که از تنزل رتبه بندی شده اید ، بلکه گوگل توانسته است در برخی از رقبای کم اعتبار شما ارزش پیدا کند.

سایت پزشکی جایگزین

ما خوشحالیم که شاهد پیشرفتهایی هستیم که این مشتری ما با این به روزرسانی ایجاد کرده است.

در این حالت ، تمام صفحات سایت از 20 تا 60 درصد افزایش بازدید داشته اند. هنگامی که ما SERPS را برای کلمات کلیدی بهبود یافته بررسی کردیم ، مشخص است که این سایت ارتقا یافته است (در مقابل تنزل رقبا).

بحث در مورد محتوای این سایت بدون افشای هویت مشتری ما دشوار است. ما احساس کردیم که این مورد مهمی است که باید درباره آن بحث کنیم ، زیرا احساس می کنیم این نمونه دیگری از بهتر شدن Google در درک سبکهای رایج کمتر پزشکی است. این سایت با به روزرسانی اصلی ژوئن 2019 کاملاً نابود شد که بسیاری از سایت های داروی جایگزین را تنزل داده است. با این حال ، سایت به خوبی نوشته شده است و محتوای خوبی دارد.

ما با این مشتری کار کرده ایم تا به آنها در بهبود نحوه نمایش سیگنال های مربوط به E-A-T در سایت خود کمک کنیم. آنها برای افزودن منابع و طرح های بیشتر تلاش کردند. آنها همچنین برای نمایش بهتر تخصص و موارد دیگر ، فرمول بندی را در بیوگرافی نویسنده خود بهبود بخشیدند.

این احتمال وجود دارد که پیشرفت هایی که آنها با به روزرسانی هسته ماه دسامبر مشاهده کرده اند به دلیل اعتماد بیشتر گوگل به سایت پس از این پیشرفت ها بوده است. با این حال ، ما گمان می کنیم که نمودار دانش اکنون اطلاعات بیشتری برای استفاده از Google در زمینه پزشکی جایگزین خود در اختیار دارد تا به آنها کمک کند تا تشخیص دهند که موضوع اصلی آنها از نظر علمی و معتبر است.

اگر کاهش بازدید را مشاهده کردید و سایت شما alt-med است ، کاملاً محتمل است که شما هیچ اشتباهی مرتکب نشده باشید ، اما گوگل اکنون قادر است برخی از مطالب خوب را در صفحات رقبای شما نمایش دهد و آن را مفیدتر تشخیص دهد. نسبت به مال تو. با این حال ، اگر سایت شما در مورد موضوعات پزشکی جایگزین صحبت می کند و از تحقیقات علمی به خوبی پشتیبانی نمی شود ، بهبودی ممکن است دشوار باشد.

الگوهایی که پس از این به روزرسانی در حال بررسی آنها هستیم

معمولاً با گذشت چند هفته از بروزرسانی جدید گوگل ، احساس می کنیم که ایده مناسبی درباره تغییر گوگل داریم. در این مورد ، ما هنوز هم در موقعیت حدس و گمان هستیم و به بررسی الگوهایی که می بینیم ادامه می دهیم.

موارد زیر مواردی است که ما در حال بررسی آنها هستیم زیرا به صاحبان سایت کمک می کند تا مشخص کنند کدام صفحات و به ویژه کلمات کلیدی مانند قبل از به روزرسانی عملکرد خوبی ندارند.

1) ممکن است Google تغییراتی در نحوه ارزیابی موضوعات پزشکی جایگزین ایجاد کرده باشد. چندین مشتری alt alt ما با این به روزرسانی در سراسر کشور پیشرفت های خوبی داشته اند. ما احساس می کنیم که گوگل در این که بتواند بفهمد کدام یک از این صفحات قابل اعتماد است ، گامهایی برداشته است. در گذشته ، ما احساس می کنیم بسیاری از محتوای alt-med توسط گوگل تخفیف داده می شوند حتی اگر نوع محتوایی باشد که بسیاری از افراد در جستجوی آن هستند.

2) ممکن است Google توجه بیشتری به عناوین و ساختار محتوا داشته باشد. جستجوگران دوست دارند عنوان ها را حذف کنند تا مشخص کنند مقاله ای است که می خواهند با آن درگیر شوند. بسیار جالب است بدانید که در بیشتر موارد ، می توانیم ببینیم که صفحاتی که با این به روزرسانی بهبود یافته اند ، صفحه هایی هستند که از عناوین به خوبی استفاده کرده اند. به عنوان نکته جالب توجه ، یکی از س Googleالاتی که Google در پست خود در مورد به روزرسانی های اصلی لیست می کند ، این است: “آیا عنوان و یا عنوان صفحه خلاصه ای مفید و توصیفی از مطالب ارائه می دهد؟”

3) به نظر می رسد گوگل در زمینه پیدا کردن محتوایی که مربوط به یک سeryال است کار بهتری انجام می دهد. حتی اگر دنی سالیوان گفت که بروزرسانی Core دسامبر ارتباط مستقیمی با BERT ندارد ، اما الگویی که در بیشتر موارد می توانیم ببینیم ، اگر نه همه کلمات کلیدی که در پایگاه مشتری ما تغییر کرده اند ، این است که گوگل در ظاهر کردن صفحات مفیدی که ملاقات آنها خوب بود ، عملکرد خوبی داشته است. نیازهای جستجوگر.

4) آیا UX عاملی است؟ ما در این مقاله در مورد این بحث نکردیم ، اما پس از خواندن این مقاله توسط کوین ایندیگ که وی در آن اشاره کرده است که بسیاری از سایتهایی که با به روزرسانی کاهش یافته اند ، تجربه تبلیغات وحشتناکی داشتند ، ما نیز توجه بیشتری به این موضوع داریم! اگر از این به روزرسانی خودداری کرده اید و تعداد زیادی تبلیغات دارید ، به ویژه تبلیغاتی که در توانایی کاربر برای خواندن محتوای اصلی تداخل ایجاد می کند ، شاید ارزش داشته باشد که تبلیغات کمتری را نشان دهید. اما بدانید که اگر Google با این به روزرسانی اصلی در رابطه با تبلیغات تغییری ایجاد کرد ، ممکن است لازم باشد منتظر بمانیم تا به روزرسانی اصلی دیگری داشته باشیم تا شاهد پیشرفت ها باشیم.

5) چند مورد دیگر. ما همچنین در حال حاضر در حال بررسی این موضوع هستیم که آیا این به روزرسانی تأثیر قوی تر از حد معمول در سایت های ارز رمزنگاری داشته است یا خیر. ارزیابی این چالش برانگیز است ، زیرا بیت کوین در چند هفته گذشته دوباره قدرت یافته است. به همین ترتیب ، ما در حال بررسی این موضوع هستیم که آیا اکنون به محتوای تولید شده توسط کاربر نیز ارزش بیشتری داده شده است یا خیر ، زیرا بسیاری از مشتریان ما که با این به روزرسانی خوب عمل کرده اند ، در صفحات انجمن خود یا سایر صفحات با محتوای تولید شده توسط کاربر ، در رتبه بندی کلمات کلیدی بهبود یافته اند. همه این مشتریان سایت های پزشکی نبودند.

با توجه به اینکه به ندرت یک مجرم مقصر است که یک سایت تحت تأثیر منفی یک به روزرسانی قرار گیرد ، ارائه مشاوره بازیابی خاص دشوار است. روش ما همیشه این است که براساس اطلاعات موجود در دستورالعمل های Google Rates Quality و همچنین Blog Post Google در به روزرسانی های اصلی ، همه تلاش خود را برای بهبود سایت انجام دهیم.

توصیه های ما در اینجا آمده است:

  • دستورالعمل های کیفیت ریترها را بخوانید و به مثالهایی که در عمودی مشابه شما هستند بسیار توجه کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که هر ادعای پزشکی مطرح شده (و واقعاً هر واقعیت مهمی) با مراجعه قوی از منابع معتبر و معتبر پشتیبانی می شود.
  • درمورد اینکه چه کسی هستید ، چه کسی مسئول محتوای سایت شما ، سیاست های بازپرداخت و روش های کسب درآمد شما است ، واضح و روشن باشید.
  • به کلمات کلیدی که در رتبه بندی کاهش یافته اند نگاه کنید و ببینید کدام یک از صفحات رقبای شما همزمان بهبود یافته است. هدف این است که مشخص شود آنها در تأمین نیازهای جستجوگر کار بهتری انجام می دهند و آیا می توانید محتوای خود را تغییر دهید تا واقعاً بهترین انتخاب باشد.
  • از عناوین توصیفی در مقالات خود به خوبی استفاده کنید.
  • اگر محتوای شما توسط شخصی که یک متخصص در زمینه موضوع است ، نوشته نشده است ، ممکن است لازم باشد نویسندگان معتبرتری پیدا کنید. در بسیاری از موارد برای محتوای پزشکی ، داشتن یک بازرسان پزشکی در کنار نویسنده خود کافی است.
  • در تبلیغات زیاده روی نکنید. اگر تبلیغات سرزده دارید ، حذف آنها را در نظر بگیرید.

البته همیشه توصیه می شود یک بررسی فنی کامل از سایتی انجام دهید که عملکرد خوبی ندارد. با وجود تجربه ما ، مشکلات فنی به ندرت دلیل افت ترافیک پس از به روزرسانی هسته اصلی Google نیست.

The post برخی مشاهدات اولیه در مورد به روزرسانی هسته Google December اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top