برای مدیریت تبلیغات تجاری دیجیتال خود نرم افزار در نظر دارید؟ در اینجا آنچه شما باید بدانید

thumbnail

تصمیم گیری در مورد نیاز شرکت شما به یک پلتفرم مدیریت تبلیغات دیجیتال یا تجارت ، نیاز به انجام همان مراحل ارزیابی درگیر در هر تصویب نرم افزار ، از جمله ارزیابی خود جامع از نیازهای کاری سازمان ، توانایی های کارمندان ، پشتیبانی مدیریتی و منابع مالی دارد. برای تعیین جواب ها از سؤالات زیر استفاده کنید.

1. آیا خرید یا ساختن این فناوری معنای بیشتری دارد؟

مباحث مورد بحث شامل منابع – اعم از پرسنلی و مالی – و همچنین کنترل داده ها است. آیا با شخص ثالث دسترسی به داده های خود راحت هستید؟ آیا هزینه کل مالکیت یک سکوی شخص ثالث را می فهمید؟ آیا کارکنان داخلی شما می توانند با سرعت زیاد تغییرات در قالب های آگهی ، الزامات بسترهای نرم افزاری و روشهای ردیابی سرعت قدم بگذارند؟

2. چه ویژگی هایی برای نیازهای تجاری ما مهمتر است؟

اگر شما یک خرده فروش آنلاین باشید ، بهینه سازی پیشنهاد برای میلیون ها محصول یک عامل مهم خواهد بود. اگر در منابع داخلی کوتاهی دارید ، ممکن است متوجه شوید شریک زندگی با رویکرد کامل خدمات بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که تمام بازخوردهای مربوطه را از تیم خود جمع کرده اید تا بتوانید معیارهای خود را در اولویت قرار دهید.

3. چه کسی از این سیستم عامل استفاده خواهد کرد و یا آنها را حفظ خواهد کرد؟

پرسنل برای اتخاذ موفقیت آمیز هر پلتفرم بازاریابی دیجیتال مهم است. بدون وجود افراد ماهر مناسب در محل ، این ابزار می تواند تبدیل به یک مخزن گران قیمت از داده های غیرمترقبه با پتانسیل غیرقابل استفاده برای افزایش درآمد شود.

4- آیا ما به خود خدمت ، خدمت کامل یا چیزهایی در بین نیاز داریم؟

فروشندگان سیستم عامل های مختلف سطح مختلف خدمات مشتری و مشاوره استراتژیک را ارائه می دهند. به عنوان مثال ، آیا می توانید با ایجاد داخلی کلمات کلیدی ، بهینه سازی لیست محصولات ، مناقصه ، آزمایش خلاقیت ، توسعه ساختار حساب و ادغام با داده های درون کانال را مدیریت کنید؟ مهم است که تصوری راجع به کجا در طیف قرار می گیرید. دانستن فرایندهای بازاریابی فعلی شما ، دانستن چگونگی سنجش موفقیت و قادر به شناسایی جایی که به دنبال پیشرفت هستید ، همه بخش های مهم فرآیند تصمیم گیری هستند.

مطالب مرتبط  Common Shopify خطاهای SEO و نحوه جلوگیری از آنها

5- آیا بیشتر وقت می گذاریم “انجام ریاضی” از اجرای یک کارزار؟

اگر وقت خود را برای مدیریت خلاقانه و یا ارزیابی عملکرد کلی کمپین نمی یابید ، ممکن است زمان خودکار سازی باشد. دانستن فرایندهای بازاریابی فعلی شما ، دانستن چگونگی سنجش موفقیت و قادر به شناسایی جایی که به دنبال پیشرفت هستید ، همه بخش های مهم فرآیند تصمیم گیری هستند.

کارشناسان درباره محیط فعلی بازاریابی تجارت دیجیتال در لایو با موتور موتور جستجو صحبت می کنند

6. آیا ما می خواهیم یا باید تبلیغات تجاری دیجیتال را با تبلیغات ، جستجو و تبلیغات رسانه های اجتماعی ادغام کنیم؟

برای بسیاری از بازاریابان ، همه این سیستم عامل ها به همان اندازه مهم هستند. اگر این مسئله برای سازمان شما صحیح است ، ممکن است شما به یک سکویی نیاز داشته باشید که بتواند این کانال ها را ادغام کند ، و ممکن است برای عملی کردن آن به ترازی داخلی بهتر در تیم ها احتیاج داشته باشید.

7. آیا نیازهای گزارشگری پیچیده یا مداوم داریم؟

هنگامی که کارکنان بازاریابی یا مشتریان آژانس درخواست هایی برای گزارش های خاص و نیازهای گزارش دهی مداوم دارند ، ابزارهای مدیریت کمپین می توانند گزارشات را در تمام سیستم عامل های مورد نظر خود به صورت خودکار انجام دهند.

مطالب مرتبط  ویدئو: پم اوگست در اتوماسیون سئو و نقشه های XML

8- چگونه موفقیت را تعیین خواهیم کرد و سپس محک می زنیم؟ شما کدام شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) را می خواهید اندازه بگیرید و بر اساس عملکرد کمپین چه تصمیمی می گیرید؟

به عنوان مثال ، آیا می خواهید سهم بازار یا موقعیت صفحه محصولات خود را اندازه گیری کنید؟ آیا می خواهید تأثیر جستجوی یا تبلیغات اجتماعی در خریدها در سایتهای تجارت دیجیتال را اندازه گیری کنید؟ اهداف تجاری خود را از قبل تنظیم کنید تا بعداً بتوانید موفقیت را محک بزنید. بدون آنها توجیه هزینه برنامه یا تبلیغات تبلیغات دیجیتال برای مدیران C-suite دشوار خواهد بود.

9- کل هزینه مالکیت چقدر است؟

فروشندگان سیستم عامل مدیریت تبلیغات دیجیتال معمولاً درصدی از هزینه تبلیغات تبلیغاتی ماهانه خود را به مشتریان متهم می کنند. ممکن است هزینه های اضافی برای راه اندازی ، ادغام یا آموزش کارکنان روی سکو وجود داشته باشد. در صورت نیاز به تخصص اضافی در کانالهای رسانه ای پولی مانند جستجو ، نمایش و بازاریابی رسانه های اجتماعی ، خدمات مشاوره حرفه ای نیز ممکن است در دسترس باشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مدیریت تبلیغات تجاری دیجیتال و پروفایل 19 فروشندگان مختلف ، گزارش اطلاعات Martech ما در مورد سیستم های تبلیغاتی تبلیغات تجاری دیجیتال برای آمازون ، Google Shopping و Beyond را ببینید!

The post در نظر گرفتن نرم افزار برای مدیریت تبلیغات تجاری دیجیتال شما؟ در اینجا آنچه شما باید بدانید برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top