برای فشار دادن یا دریافت محتوای سایت: چگونه Google و بینگ متفاوت هستند [Video]

thumbnail

بینگ نوشت: “سرانجام موتورهای جستجو می توانند فرکانس خزیدن سایت ها را برای شناسایی تغییرات و تازه کردن محتوای فهرست بندی شده کاهش دهند”. “بینگ نوشت وقتی تعداد URL های وب مسترها را افزایش داد که می توانند برای فهرست بندی و خزیدن از 10 به 10،000 در روز مراجعه کنند. فعال کردن صاحبان سایت به ارسال مستقیم URL به موتور جستجوگر ، هزینه های بینگ را کاهش می دهد و حتی ممکن است نتایج جستجو با کیفیت بالاتر را تسهیل کند. در اوایل سال جاری ، موتور جستجو با Botify همکاری کرد تا یک API ارسال محتوا را ارائه دهد که بتواند نمایه سازی فوری را فعال کند ، به صاحبان سایت امکان کنترل بیشتر بر محتوای آنها و بالقوه دید بهتر جستجو را ارائه دهد.

از طرف دیگر ، Google هنوز چنین روشهایی را پذیرفته نیست.

پدرو دیاس ، مدیر شریک APIs3 و تحلیلگر سابق کیفیت جستجوی گوگل ، هنگامی که از دو رویکرد خزیدن و ایندکس کردن محتوا درباره ظاهر اخیر وی در این سؤال پرسید ، گفت: “همه چیز به سمت فشار بیشتر از درخواست است ، بنابراین حس می کند.” با موتور جستجوگر زمین زندگی کنید.

مطالب مرتبط  SEL 20200813

وی افزود: “ما باید ببینیم که این چه میزان بر زیرساخت شرکتها تأثیر می گذارد ، اما فکر می کنم این قدرت را به شما می دهد تا اطلاعات بیشتری را به Google تحویل دهید ، زیرا قبل از شما [would] صبر کنید تا گوگل همه چیز را خز کند ، و اگر ما به سمت این مدل حرکت کنیم … ممکن است شما کنترل بیشتری بر روی فهرست بندی داشته باشید ، و ممکن است بتوانید منابع بیشتری را ذخیره کنید و کار بهتری انجام دهید. “

در اولین جلسه Live با موتور جستجوگر زمین ، دیاس همچنین به اشتراک گذارد که چرا او فکر می کند چنین ویژگی ممکن است منجر به “رابطه عشق و نفرت” شود ، و الکسیس سندرز مرکل به چند روش دیگر برای ارسال URL های شما به Google لمس می کند.

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:

  • برای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید
  • چگونه SEO ها به ترافیک و اختلال در بودجه نزدیک می شوند [Video]
  • چه SEO برتر اکنون به مشتریان خود می گوید [Video]
  • کاری که تیم روابط جستجوی Google در پاسخ به COVID-19 انجام داده است [Video]
  • همچنین می توانید یک لیست کامل از همه جلسات Live with Engine Search Land را در YouTube پیدا کنید.
مطالب مرتبط  نکات CDP Pro: نحوه ایجاد نمای مشتری 360 درجه

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • مشاغل محلی می توانند کمکهای GoFundMe را از طریق مکانهای بینگ درخواست کنند
  • Google در مورد واجد شرایط بودن ، زمان اعتبار اعتبارهای تبلیغاتی SMB ، شفافیت می بخشد
  • Google به زنجیره های خرده فروشی اجازه می دهد تا از طریق APB GMB در مقیاس ارسال کنند – آیا آخرین ارسال آن پس از COVID خواهد بود؟
  • چگونه SEO ها به ترافیک و اختلال در بودجه نزدیک می شوند [Video]

پست برای فشار دادن یا واکشی محتوای سایت: چگونه گوگل و بینگ متفاوت هستند [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top