آماده اید داده های خود را به بینش عملی تبدیل کنید که باعث آگاهی ، هدایت و درآمد بیشتر می شود؟ به ما در گزارش SMX – 23 فوریه آنلاین بپیوندید!
این رویداد اختصاصی یک روزه ارائه می شود استراتژی های اثبات شده و تاکتیک های عملی برای اندازه گیری موفقیت در بازاریابی جستجو. پس از حضور ، شما قادر خواهید بود:
- پیکربندی داشبورد در Google Data Studio
- استفاده از ویژگی های جدید در کنسول جستجوی Google و Bing Webmaster Tools
- سودآوری و عملکرد آگهی را با اندازه گیری کنید گزارش Google Ads
- تصمیمات مبتنی بر داده را اتخاذ کنید افزایش ترافیک و درآمد
شما همچنین یک شیرجه رفتن عمیق به قابلیت های جدید Google Analytics 4، نمای پیچیده کانال متقابل آن در چرخه زندگی مشتری.
برای شانس زنده حضور پیدا کنید س speakersالات تحلیلی خاص خود را از سخنرانان بپرسید، یا به همه جلسات درخواستی دسترسی پیدا کنید به راحتی خود آموزش دهید.
جایزه: همچنین یک دریافت خواهید کرد گواهی پایان کار و یک نشان دیجیتال به تعهد خود را به ادامه آموزش تجزیه و تحلیل نشان دهید، CV خود را تقویت کنید ، و مشارکت خود را در جامعه بازاریابی جستجو به نمایش بگذارید.
ثبت نام تا 6 فوریه تا کارت All Access خود را فقط با 99 دلار ایمن کنید!
P.S. وارسی بقیه صفحات 2021 SMX، شامل غواصی کاملاً جدید عمیق در زمینه نوشتن متن خلاق و بهینه سازی تبدیل ، به علاوه اولین 100٪ SMX Advanced مجازی!
The post باز کردن تاکتیک های عملی برای سنجش موفقیت در بازاریابی جستجو اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.