برای سنجش موفقیت در بازاریابی جستجو ، روشهای عملی را باز کنید

thumbnail

آماده اید داده های خود را به بینش عملی تبدیل کنید که باعث آگاهی ، هدایت و درآمد بیشتر می شود؟ به ما در گزارش SMX – 23 فوریه آنلاین بپیوندید!

این رویداد اختصاصی یک روزه ارائه می شود استراتژی های اثبات شده و تاکتیک های عملی برای اندازه گیری موفقیت در بازاریابی جستجو. پس از حضور ، شما قادر خواهید بود:

  • پیکربندی داشبورد در Google Data Studio
  • استفاده از ویژگی های جدید در کنسول جستجوی Google و Bing Webmaster Tools
  • سودآوری و عملکرد آگهی را با اندازه گیری کنید گزارش Google Ads
  • تصمیمات مبتنی بر داده را اتخاذ کنید افزایش ترافیک و درآمد
مطالب مرتبط  Bing Webmaster Tools یک تستر جدید robots.txt می کند

شما همچنین یک شیرجه رفتن عمیق به قابلیت های جدید Google Analytics 4، نمای پیچیده کانال متقابل آن در چرخه زندگی مشتری.

برای شانس زنده حضور پیدا کنید س speakersالات تحلیلی خاص خود را از سخنرانان بپرسید، یا به همه جلسات درخواستی دسترسی پیدا کنید به راحتی خود آموزش دهید.

جایزه: همچنین یک دریافت خواهید کرد گواهی پایان کار و یک نشان دیجیتال به تعهد خود را به ادامه آموزش تجزیه و تحلیل نشان دهید، CV خود را تقویت کنید ، و مشارکت خود را در جامعه بازاریابی جستجو به نمایش بگذارید.

مطالب مرتبط  محتوای سیاه زندگی: آخرین نتایج عواقب ایمنی نام تجاری

ثبت نام تا 6 فوریه تا کارت All Access خود را فقط با 99 دلار ایمن کنید!

P.S. وارسی بقیه صفحات 2021 SMX، شامل غواصی کاملاً جدید عمیق در زمینه نوشتن متن خلاق و بهینه سازی تبدیل ، به علاوه اولین 100٪ SMX Advanced مجازی!

The post باز کردن تاکتیک های عملی برای سنجش موفقیت در بازاریابی جستجو اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top