برای بهتر جستجوگرها ، تمام تخم مرغهای خود را در سبد SEO قرار ندهید

thumbnail

SEO یکی از بهترین کانال های بازاریابی برای بازده سرمایه گذاری برای بیشتر مشاغل کوچک است. به همین دلیل ، بسیاری از SMB کل بودجه بازاریابی خود را در تاکتیک های سئو سرمایه گذاری می کنند. شما به عنوان صاحب یک شرکت سئو فکر می کنید که این مشتری ایده آل ماست و تا حدی نیز اینگونه است.

با این وجود ، مهم است که به این نکته اشاره کنیم که برخی از بهترین کمپین های SEO ما برای شرکت هایی بوده است که در بیش از یک کانال بازاریابی سرمایه گذاری می کنند.

چرا این هست؟

در طول دو سال گذشته ، ما دیده ایم که گوگل سیگنال های مارک تجاری خود را به عنوان یک عامل رتبه بندی افزایش می دهد و برای من آشکار است که با تکامل الگوریتم این روند ادامه خواهد یافت. SEO ، از نظر ماهیت خود ، کانال خوبی برای ایجاد آگاهی از برند نیست ، زیرا کاربران قبل از جستجوی آن باید از محصول یا خدمات آگاهی داشته باشند.

علائم تجاری چیست؟

هیچ کس از همه علائم مارک تجاری Google مطلع نیست ، اما برای این مقاله ما به آنچه مهمترین اعتقاد ماست توجه خواهیم کرد: نمایش داده شدگان جستجوی مارک.

شما می توانید از Google Trends استفاده کنید تا ببینید چند بار افراد در جستجوی نام تجاری شما هستند. تصویر زیر مقایسه ای از جستجوهای مارک تجاری یک شرکت کنترل آفات منطقه ای در مقابل رقبای برتر آن در سطح کشور است. می توانید ببینید که آنها بیشتر از مارک های برتر ملی ، در چندین کانال بازاریابی در سطح محلی نسبت به مارک های برتر ملی ، از مارک های محلی بیشتر جستجو می کنند. اگرچه وب سایت آنها به اندازه این مارک های ملی از منظر سئو معتبر نیست ، اما آنها دائما از این مارک های بزرگتر در منطقه خود پیشی می گیرند.

به خاطر داشته باشید که این داده ها به صورت همبستگی هستند. به معنای متوقف کردن انجام سئو و تمرکز بر تبلیغات نیست ، بلکه این SEO به عنوان یک استراتژی مستقل بازاریابی تنها می تواند شما را تا این لحظه سوق دهد. سیگنال های تجاری فقط یکی از صدها فاکتور است که گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها استفاده می کند. با این حال ، اکثر فعالیتهای مرتبط با سئو ، برای ایجاد سیگنال های برند آنلاین بسیار کمی انجام می دهند.

مطالب مرتبط  20201016 SEL مختصر

داشتن یک استراتژی بازاریابی خوب که شامل چندین کانال بازاریابی علاوه بر SEO است ، سیگنالهایی را ایجاد می کند که فعالیتهای SEO به تنهایی نمی توانند ایجاد کنند.

فعالیتهایی که می توانند جستجوهای مارک ایجاد کنند چیست؟

واضح ترین کانال هایی که می توانند جستجوهای مارک شما را افزایش دهند تلویزیون ، رادیو ، بیلبوردها ، نامه مستقیم و غیره است. مشکل این کانال های بازاریابی تا حدی این است که آنها در دسترس اکثر مشاغل کوچک قرار ندارند. در اینجا لیستی از کانال های بازاریابی جایگزین وجود دارد که می توانند آگاهی از مارک تجاری ایجاد کنند که بانک را خراب نکند:

  1. بازاریابی– نمایش تبلیغات نمایش به کاربرانی که در وب سایت شما بوده اند یک روش عالی و کم هزینه برای حفظ مارک تجاری شماست.
  2. تبلیغات رسانه های اجتماعی – شکل دیگری از تبلیغات که می تواند مارک شما را با هزینه کمتری نسبت به سایر کانال های تبلیغاتی در معرض توده ها قرار دهد.
  3. وبینارها – میزبانی وبینارها یک تاکتیک عالی برای نشان دادن تخصص شما در بین افراد زیادی و ایجاد آگاهی از برند است. حتماً این موارد را برای استفاده در کمپین های رسانه های اجتماعی خود ضبط کنید.
  4. مشغول صحبت کردن – مانند وبینارها ، این یک روش کم هزینه برای نشان دادن نام تجاری شما به افرادی است که شاید تاکنون از شما نشنیده باشند. من اغلب در طول سمینار مارک تجاری شخصی را که در حال صحبت کردن است جستجو کردم تا بیشتر در مورد آنها اطلاعات کسب کنم.
  5. بازاریابی ایمیلی – حتی اگر اکثر کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل به افرادی هدایت می شوند که آگاهی از مارک شما تا حدودی آگاه هستند ، هنوز یک کانال کم هزینه خوب برای تبدیل مشتریان شاد شما به سفیران نام تجاری آنلاین است. هرچه افراد بیشتری در مورد برند شما به صورت آنلاین صحبت کنند ، جستجوهای برند بیشتر انجام می شود.
مطالب مرتبط  سؤالات متداول: همه چیز درباره لیست محصولات رایگان و پرداخت شده Google Shopping

با رشد مشاغل کوچک و سرمایه گذاری در کانال های تبلیغاتی بیشتر ، می توانید با نگاه کردن به روشهای جدید ایجاد جستجوی مارک به صورت آنلاین ، زندگی جدیدی را در کمپین سئوی خود بکشید:

  • تبلیغات تلویزیونی — حتماً وب سایت خود را به عنوان شماره تلفن برجسته ذکر کنید یا آنها را به طور کامل به وب سایت هدایت کنید زیرا بیشتر کاربران در حال تماشای تلویزیون هستند و در عین حال در دستگاه تلفن همراه خود در حال گشت و گذار در وب هستند.
  • بیلبوردها و نامه های مستقیم – حتی اگر این کانال های آفلاین باشند ، با این وجود انگیزه ای را می توانید جستجو کنید که با جزئیات بیشتری با صفحه فرود در وب سایت خود توضیح داده شود.
  • رادیو – شبیه به بیلبوردها و نامه های مستقیم ، ایجاد انگیزه ای برای بازدید از وب سایت شما (و نه فقط لیست کردن آدرس وب شما) برای جذب شنوندگان از جستجوی نام تجاری شما به صورت آنلاین ضروری است.

مخاطبان هدف شما خود را محدود به یک کانال نمی کنند ، بنابراین نباید تجارت شما نیز انجام شود. SEO تنها بخشی از اکوسیستم بازاریابی است که در آن هر کانال می تواند به هدف افزایش جستجوهای مارک شده برای نام شرکت شما کمک کند.

The post برای SEO بهتر ، تمام تخم مرغ های خود را در سبد SEO قرار ندهید برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top