با Google Mobility Reports ببینید که چگونه بازدید از خرده فروشی ، مواد غذایی ، محل کار به ترتیب منطقه ای روند دارد

thumbnail

گزارش های تحرک جامعه COVID-19 Google نشان می دهد که چگونه بازدیدها و مدت اقامت در دسته های مختلف مکان در مقایسه با یک دوره پایه قبل از همه گیری تغییر کرده است.

این گزارش ها که بطور مداوم منتشر می شوند ، روند حرکت در طول زمان را با توجه به جغرافیا (از جمله کشور ، ایالت و ایالت) طی یک دوره شش هفته نشان می دهد ، با جدیدترین داده های ارائه شده تقریباً 2-3 روز پیش (مقدار زمان لازم برای تهیه گزارشات است).

تحرک به مرور زمان برای کالیفرنیا تغییر می کند. این نمودار در پورتال ویروس کرونا ویرایش Google News ظاهر می شود. این داده ها از گزارشات تحرک جامعه COVID-19 Google تهیه شده است.

دسته بندی مکان ها گزارش تحرک جامعه روندهای فعلی را در گروههای مکان زیر مشاهده می کند:

  • خرده فروشی و تفریح.
  • مواد غذایی و داروخانه
  • پارک ها (اشاره به پارک های رسمی رسمی دارد ، نه کلیاتی که در مناطق روستایی در فضای باز یافت می شود).
  • ایستگاه های ترانزیت
  • مکانهای کاری
  • مسکونی

مقولات به منظور هدایت از راه دور اجتماعی ، مقاصد با ویژگیهای مشابه را با هم جمع می کنند. به عنوان مثال ، مواد غذایی و داروخانه با هم گروه بندی می شوند زیرا تمایل به سفرهای اساسی دارند.

هر دسته ممکن است انواع بسیاری از مکان ها را داشته باشد و Google گرایش را برای دسته های فوق منتشر می کند ، زیرا آنها برای تلاش های دوردست اجتماعی و دسترسی به خدمات ضروری مفید هستند.

آنچه در ابتدا به آن اشاره می شود. مبنای اولیه به ارزش متوسط ​​روز بین 3 ژانویه و 6 فوریه 2020 اشاره دارد. اساساً ، این یک مقدار “عادی” برای آن روز خاص هفته است. بنابراین ، مبنای پایه در واقع هفت مقدار مشخص است (یکی برای هر روز هفته).

روزهای پایه هرگز تغییر نمی کنند و همچنین فصلی را در نظر نمی گیرند.

Google توصیه می کند که کاربران قبل از تجزیه و تحلیل داده ها با نگه داشتن سؤالات زیر ، برای منطقه خود کالیبراسیون کنند:

  • آیا اتفاق مهمی افتاده است [in your region] بین 3 ژانویه و 6 فوریه 2020؟
  • بازدید کنندگان پارک از ژانویه تا به امروز چگونه تغییر می کنند؟
  • فکر می کنید مردم زمان بیشتری را در اماکن مسکونی سپری کنند؟
  • چگونه ممکن است انواع کارها بر تحرک در روزهای هفته یا آخر هفته تأثیر بگذارد؟
  • منطقه شما چقدر خوب نشان داده شده است؟
مطالب مرتبط  بیش از 70٪ SEO در ایالات متحده مردان هستند و بیشتر از همکاران زن هستند

ملاحظات فوق می تواند به شما در تفسیر دقیق تر داده کمک کند. به عنوان مثال ، نمودار زیر نشان می دهد که بازدید از پارک ها نسبت به سطح پایه 46٪ افزایش یافته است. با این حال ، ژانویه در شهرستان Suffolk ، ماساچوست ، تمایل به سرمازدگی است ، که ممکن است بسیاری از بازدید کنندگان را دلسرد کند.

شماره عنوان (در قسمت بالا با قرمز حلقه شده) منعکس کننده درصد تغییر برای تاریخ گزارش است که در بالای گزارش ظاهر می شود.

آنچه نشان نمی دهد گزارش ها حاکی از تغییر نسبی است ، نه بازدید کنندگان مطلق و یا مدت اقامت. همانطور که در بالا ذکر شد ، روندها مربوط به دوره پایه هستند و روند سال به سال را نشان نمی دهند.

خطوط اصلی برای نوع منطقه خاص آنهاست که هنگام مقایسه در مناطق مختلف باید در نظر داشته باشید. شکاف در خطوط روند زمانی نشان داده می شود که گوگل داده کافی در اختیار نداشت تا بتواند با اطمینان و ناشناس تغییر از خط پایه را تخمین بزند.

نحوه جمع آوری داده ها بینش روند با مجموعه ای از داده های ناشناس و جمع شده از کاربرانی که در حساب های Google خود به سابقه موقعیت مکانی انتخاب کرده اند ایجاد می شود (که به طور پیش فرض غیرفعال است). گوگل در بخش “درباره این داده ها” هر گزارش می گوید: “مانند همه نمونه ها ، این ممکن است رفتار دقیق یک جمعیت وسیع را نشان دهد یا نباشد.”

مطالب مرتبط  Soapbox: SMB ها را به سمت حاشیه نکشید - برای بسیاری ، این زندگی جدید آنها است

روند تحرک اپل نیز اتفاق افتاد. اپل همچنین از داده های ناشناس برای تولید گزارشات روند تحرک خود استفاده می کند. با این حال ، نمودارهای اپل روند رانندگی ، پیاده روی و حمل و نقل را نشان می دهد ، بر خلاف تقسیم آنها بر اساس دسته بندی مکان هایی که Google انجام می دهد.

گزارش روند تحرک اپل برای نیویورک.

چرا اهمیت می دهیم داده های تحرک ممکن است برای مشاغل محلی مفید باشد تا چگونگی واکنش مشتریان بالقوه در منطقه خود نسبت به این بیماری همه گیر و سیاست هایی را که با هدف مبارزه با آن انجام می شود ، ارزیابی کنند. گزارش داده های تحرک جامعه برای کل ایالات متحده همچنین تصویری از نحوه حرکت و واکنش مردم در سراسر کشور ارائه می دهد.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان ویروس کرونا

  • پخش مجدد: با بسته بندی فصل زمستان با موتور جستجو زندگی کنید Live COVID و اختلال در بازاریابی
  • چگونه برندها می توانند با هدف کار کنند و با تغییر کسب و کارها هنگام بازگشایی مشاغل ، تغییرات را در آغوش بگیرند
  • بازگشت به اصول اولیه: چگونه می توان مارک خود را از طریق یک بحران مدیریت کرد
  • اینستاگرام ، Yelp و دیگران ایمنی محل برگزاری ، یک عامل تصمیم گیری مصرف کننده در حال ظهور است

در پست مشاهده کنید که بازدیدها از مکانهای خرده فروشی ، مواد غذایی ، مکانهای کاری براساس منطقه چگونه است و گزارشهای تحرک Google برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top