با کاهش تبلیغات ، تخمین هزینه جستجوی پرداخت شده در ایالات متحده توسط میلیارد ها کاهش می یابد

thumbnail

با آشکار ساختن همه گیر ، در ابتدا پیش بینی های مربوط به هزینه های تبلیغاتی صعودی ، راهی برای پیش بینی های محتاطانه یا بدبینانه تر کرده است. در مورد شماره های خرج جستجوی تازه اصلاح شده eMarketer برای نیمه اول سال جاری چنین است.

افت 6 تا 8 میلیارد دلاری. این شرکت پیش بینی خود را برای سه ماهه اول و دوم سال 2020 کاهش داد ، از نزدیک به 28 میلیارد دلار به 25.5 تا 23.8 میلیارد دلار. این کاهش 6 میلیارد دلار به 8 میلیارد دلار در مقایسه با پیش بینی های قبلی است.

Emarketer گفت که هزینه های جستجوی سه ماهه اول “در جایی بین افزایش هزینه های سال گذشته از 2.8٪ و کاهش 0.2٪ قرار گرفته است.” این شرکت فرضیه عقب نشینی را از ماه مارس آغاز می کند و در کل سه ماهه دوم سال گذشته از 20 تا 29 درصد تا پایان سه ماهه کاهش می یابد.

جستجو ممکن است “اثبات رکود اقتصادی” نباشد. در حال حاضر محیط بازاریابی آنلاین نامشخص و بی ثبات است. بر این اساس ، eMarketer می گوید “طیف وسیعی از امکاناتی را برای واکنش نشان می دهد که تبلیغ کنندگان در صنایع مختلف از نظر بودجه های جستجوی خود به محیط جدید واکنش نشان می دهند.”

بسیاری از بازاریابان تصور می کنند که جستجوی پرداخت شده “اثبات رکود اقتصادی” است و بنابراین در طول رکود پایدار و یا حتی رشد خواهد کرد. این یک رسانه عملکردی است که اثبات ROI را نسبت به بسیاری از کانال های دیگر آسان تر می کند. با این حال ، eMarketer استدلال می کند ، “حداقل دو فشار رو به پایین در هزینه های تبلیغات در جستجوی بحران فعلی وجود دارد.”

منطق پیش بینی جدید. نکته اول این واقعیت مکانیکی است که “بودجه جستجو پیشاپیش صورت نمی گیرد و هر زمان ممکن است متوقف یا متوقف شود.” بعلاوه ، eMarketer استدلال می کند که “جستجو یک کانال تبلیغاتی با قیف پایین است که معمولاً به سمت رانندگی تبدیل می شود – از جمله فروشگاه اینترنتی” ، و بسیاری از این تبدیل ها نمی توانند در حال حاضر به دلیل قرنطینه ، کمبود موجودی و مشکلات مرتبط با آن انجام شوند. “

مطالب مرتبط  نکته طرفدار: چگونه می توان بر موانع غلبه کرد تا از تاکتیک های جدید PPC استفاده کنید

در حمایت از این استدلال اخیر ، تمرکز آمازون بر روی محصولات ضروری و گزارش Tinuiti مبنی بر کاهش آمازون هزینه های جستجوی خود در گوگل را ذکر می کند: “طبق گزارش ها ، آمازون از هزینه های تبلیغاتی در جستجوی گوگل به میزان قابل توجهی عقب افتاده است ، به احتمال زیاد به دلیل عدم تمایل به رانندگی. تقاضای اضافی هنگامی که در حال حاضر نزدیک به ظرفیت باشد ، “eMarketer مشاهده می کند.

سایر نسخه های نزولی تقریباً دو هفته پیش eMarketer پیش بینی هزینه تبلیغات رسانه ای جهانی خود را به سمت پایین تجدید نظر کرد ، اما هنوز استدلال می کند که هزینه تبلیغات در سال 2020 با 7٪ رشد به 691.7 میلیارد دلار در سال 2020 در مقایسه با تخمین قبلی خود از 7.4٪ رشد و به طور کلی 712 میلیارد دلار افزایش خواهد یافت. با توجه به اتفاقات اخیر و چشم انداز رکود گسترده ، این ممکن است هنوز هم خیلی صعودی باشد. برای اولین بار ، این تجدید نظر در المپیک تابستانی هنوز هم اتفاق می افتد.

به طور جداگانه ، Magna Global پیش بینی آگهی خود در ایالات متحده امسال را کاهش داد ، با کاهش 2.8٪ در جایی که قبلاً انتظار رشد 6.6٪ را داشت. هر دو Magna و eMarketer فرض می کنند که هزینه تبلیغات در نیمه دوم به سطوح سالم تری بازمی گردد.

مطالب مرتبط  ویدیو: برایان Ussery از Razorfish در سئو برای سایت های تجارت الکترونیکی

چرا اهمیت می دهیم این بحران همه جنبه های زندگی مصرف کنندگان را به لرزه در آورده است و این در تغییر تقاضا و رفتار جستجو منعکس می شود. با این کار ، برندگان و بازنده های زیادی وجود داشته اند – مشاغلی که شاهد کاهش تقاضا هستند یا با چالش های زنجیره تامین وجود دارند.

اختلال در بودجه جستجو و تبلیغات دیجیتالی از اوایل ماه مارس آغاز شد و طی یک هفته ، همه چیز به سرعت با بسیاری از تبلیغ کنندگان PPC بیشتر متوقف شد. برای کسانی که هنوز تبلیغات را اجرا می کنند ، با خشک شدن رقابت حراج ، CPC و CPM شروع به کاهش می کردند. براد گدز از سکوی تست تبلیغات تبلیغاتی پرداخت شده AdAlysis هفته گذشته در Live با موتور جستجو لند گفت که وی 20٪ تا 30٪ از مشتریان B2B را کاهش داده است یا کمپین های مکث را کاهش می دهد. از لحاظ تاریخی ، SEM حداقل و همچنین سایر کانالهای بازاریابی پرداخت شده ، رکود را فروکش کرده است. اما ما در آب و هوای بی سابقه ای هستیم. مطمئناً امیدواریم که انتظارات Magna و eMarketer برای نیمه دوم بهبود یافته به اثبات برسد.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • بینگ به صفحات نتایج جستجو CDC coronavirus self checker chatbot را اضافه می کند
  • نظرسنجی نشان می دهد که SEO در طول رکود ، تمرکز اصلی برای بازاریابان خواهد بود
  • چرا نباید از تنظیمات فصلی Google Ads برای نوسانات COVID-19 استفاده کنید
  • آیا می توانیم در زمان بحران به اتوماسیون اعتماد کنیم؟

The post هنگامی که تبلیغ کنندگان کاهش می یابند ، برآورد هزینه جستجوی پرداخت شده توسط ایالات متحده توسط میلیارد ها برای اولین بار در Land Engine Land کاهش می یابد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top