با نگاهی به طرف معامله گران ، Google در این تعطیلات تبلیغات ، به روزرسانی قیمت را برای تبلیغ کنندگان و کاربران منتشر می کند

thumbnail

روز پنجشنبه ، همراه با به روزرسانی تلاش های بازرگانی در تعطیلات خرید ، روز پنجشنبه ، Google از بروزرسانی هایی که مصرف کنندگان در خرده فروشی به آن توجه می کنند خبر داد – بازرگانان خرده فروشی باید به آنها توجه کنند – به خصوص که مربوط به اهمیت قیمت گذاری و تبلیغات است.

آگهی دهندگان خرده فروشی همچنین به گزارشات و بینش عملکرد بیشتری برای کمپین های خرید دسترسی خواهند داشت و هدف قرار دادن مشتری جدید برای خرید هوشمند از نسخه بتا خارج می شود.

این البته اولین فصل تعطیلات با لیست های رایگان و پولی در خرید است و به روزرسانی های روز پنجشنبه بیشتر منعکس کننده رویکرد جدید Google در تجارت است.

مقایسه قیمت مصرف کننده ، هشدارهای معامله

علاوه بر این که کاربران می توانند قیمت های خرده فروشان را در برگه خرید مقایسه کنند ، اکنون کاربران همچنین می توانند ببینند که آیا قیمت یک کالا “در مقایسه با سایر قیمت ها از سراسر وب و فروشگاه های اطراف” قیمت بالا ، پایین یا معمولی است. با کلیک کاربر بر روی لیست موجود در برگه خرید ، بینش قیمت در صفحات خرید محصول نشان داده می شود. اگر آنها بخواهند منتظر قیمت بهتر بمانند ، کاربران می توانند “ردیابی قیمت” را برای دریافت هشدارها از طریق ایمیل یا برنامه Google فعال کنند.

آنها همچنین قادر خواهند بود گزینه های قیمت گذاری و حمل و نقل را برای خرده فروشان آنلاین و محلی ، از جمله پیکاپ کنار ماشین و وانت در فروشگاه مقایسه کنند.

تبلیغات تبلیغاتی سریعتر ، بیشتر به چشم می آید

تبلیغات بازرگان اکنون در دسترس همه خرده فروشان ایالات متحده است و در مکان های بیشتری در سراسر Google نشان داده می شوند.

مطالب مرتبط  SEL 20200805

یک یادداشت سریع: اکنون Google از این موارد به سادگی به عنوان “تبلیغات” یاد می کند ، اما این پیشنهاداتی است که شما در Merchant Center راه اندازی کرده اید. نحوه نمایش آنها در Google اغلب تغییر می کند (و موارد دیگر در زیر) ، اما در اینجا مثالی از آن را در آگهی روی دسک تاپ مشاهده می کنید:

تبلیغاتی که در تبلیغات خرید در رایانه ظاهر می شود.

یک عیب تبلیغات زمان تأیید تأیید است. ماه گذشته ، گوگل اعلام کرد که تبلیغات را خیلی سریعتر تصویب می کند و تبلیغ کنندگان می توانند پس از پخش مستقیم آنها را ویرایش کنند و هر دو این قابلیت ها اکنون فعال هستند. در گذشته ، بررسی آهسته تبلیغات اغلب به معنای فروش کوتاه مدت بود – انواع فروش فلش که در تعطیلات از محبوبیت خاصی برخوردار است – تقریباً قبل از تصویب تبلیغات به پایان رسیده بود. این احتمال در فصل تعطیلات بسیار کم است. ویرایش همچنین به تبلیغ دهندگان اجازه می دهد تا زمان و مدت تبلیغ را ویرایش کنند.

تبلیغات هم اکنون واجد شرایط نمایش در لیست رایگان و پولی در برگه خرید هستند (برای فعال کردن لیست های رایگان در سراسر Google در Merchant Center ، جستجو در تصاویر تلفن همراه و همچنین در تبلیغات موجودی محلی (LIA)) در جستجو.

تبلیغات می تواند در سطوح بیشتری در سراسر Google نشان داده شود. تصویر: گوگل.

در خریدهای هوشمند برای مشتریان جدید بهینه شوید

هدف جدید جذب مشتری در کمپین های خرید هوشمند اکنون از نسخه بتا خارج شده است. هدف جدید خرید مشتری که در ماه ژوئیه همراه با فرم های تبلیغاتی نمایش هوشمند Smart Shopping و حاشیه نویسی حمل و نقل اعلام شد ، به بازاریابان این امکان را می دهد که برای اطلاع از پیشنهادات خودکار Google ، مقدار تبدیل جداگانه ای را برای مشتریان جدید تعیین کنند.

مطالب مرتبط  چگونه می توان از یک پیشنهاد SEO برنده استفاده کرد و از سکوت کردن "نه" جلوگیری کرد

گزینه های دیگر هدف در کمپین های خرید هوشمند “فروش به مشتریان جدید و موجود” و “بازدید از فروشگاه” است.

اطلاعات بیشتر در مورد حراج ، گزارش برای بازرگانان

معیارهای بینش حراج در ماه آینده در Google Ads Report Editor در دسترس خواهد بود. داده ها برای هر دو کمپین جستجو و خرید در دسترس خواهد بود.

برنامه ریز عملکرد از ماه گذشته برای کمپین های خرید و خریدهای هوشمند نیز در دسترس است. این به شما امکان می دهد بر اساس اهداف و عملکرد تاریخی خود ، تبدیل ، مقدار تبدیل ، نرخ تبدیل و برآورد هزینه را ببینید. پیش بینی ها با در نظر گرفتن نوسانات 7 تا 10 روز گذشته ، روزانه به روز می شوند. گوگل می گوید مدل فصلی نیز برای نوسانات اخیر بازار تنظیم شده است.

ویرایشگر گزارش جدید نیز در حال ورود به Merchant Center است. علاوه بر گزارش های سفارشی ، می توانید داشبورد اختصاصی نیز بسازید. اگر در حساب شما موجود باشد ، آن را در بخش عملکرد در سمت چپ مشاهده خواهید کرد. (اگر فقط سطوح موجود در کارت گوگل را مشاهده می کنید ، توجه داشته باشید که در پایین پیوندهایی وجود دارد که به راحتی قابل فراموشی هستند – “براساس محصول ، بر اساس مارک ، بر اساس طبقه بندی” – برای دریافت جزئیات تقسیم شده در آن کلیک ها.)

پست Google با نگاه به طرف معامله گران ، تبلیغات را منتشر می کند ، به روزرسانی قیمت ها برای تبلیغ کنندگان و کاربران در این فصل تعطیلات اولین بار در موتور جستجوگر Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top