با سیستم عامل های تجزیه و تحلیل تماس بگیرید: چه چیزی برای آنها مفید است؟

thumbnail

بازاریابان از سیستم عامل های تجزیه و تحلیل تماس برای شناسایی داده های غنی و بینش مصرف کننده پنهان شده در حجم فزاینده تماسهای ورودی استفاده می کنند. سیستم عامل تجزیه و تحلیل تماس یکی از معدود سیستم های مارتچ است که می تواند منجر به صورت آنلاین و آفلاین شود. ردیابی تماس – به دنبال تماس از مبدأ (یعنی وب سایت ، جستجوی کلیک برای تماس یا نمایش تبلیغات) به نماینده فروش (یعنی ، بر اساس موقعیت جغرافیایی یا خط محصول) – مورد اصلی استفاده بوده است.

با این حال ، سیستم عامل های تجزیه و تحلیل تماس در حال حاضر برای تعدادی از موارد استفاده در بازاریابی کار می کنند ، از جمله موارد زیر:

  • انتساب بازاریابی: تجزیه و تحلیل تماس ها ویژگی انعطاف پذیر را در کانال های رسانه ای ارائه می دهد و به برندها کمک می کند تا بفهمند کدام رسانه دیجیتال تماس تلفنی را هدایت می کند. به ویژه ، بازاریابان PPC برای اتصال تماس گیرندگان به کمپین ها و کلمات کلیدی خاص ، و پیگیری کلمات کلیدی به رویدادهای تبدیل ، تجزیه و تحلیل تماس را پذیرفته اند. هدف بهینه سازی پیشنهادات برای کلمات کلیدی راننده ترین تماسها است.
  • شخصی: برای بهبود شخصی سازی بازاریابی ، داده های تماس را می توان با سایر داده های سیستم مارتچ ترکیب کرد. با اطلاعات دموگرافیک سطح تجزیه و تحلیل ، علاقه به محصول ، مرحله خرید و نوع مشتری تماس بگیرید. با فشار آوردن مخاطبان تماس گیرنده به PPC ، CRM یا سایر سیستم های اتوماسیون بازاریابی ، بازاریابان می توانند برای اقدامات درست بعدی بهینه سازی کنند.
  • ساختمان مخاطبان پرسونا و نگاه بی نظیر: سکوهای تحلیلی تماس با شما ضبط و رونویسی تماس می کنند ، سپس مدل های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای نتایج به کار می گیرید تا ویژگی های بالاترین عملکرد تماس گیرنده یا پیام را تعیین کنید. پس از آن بازاریابان می توانند personas یا مخاطبان ظاهری ایجاد کنند تا از آنها در توسعه و اجرای کمپین استفاده کنند.
  • بارگیری مجدد: ضبط تماس ها و رونوشت ها همچنین می توانند برای بازپرداخت چشم اندازها بر اساس محتوا – و بینشهای بدست آمده از تماسهای قبلی آنها استفاده شوند.
  • امکان فروش: بسترهای نرم افزاری تجزیه و تحلیل تماس می توانند بر اساس تجزیه و تحلیل متن ، تماس را به ثمر برسانند ، تا شناسایی کنند که کدام تماس گیرنده مستحق تماس مجدد هستند ، عملکرد عامل را ارزیابی کرده و یاد بگیرند کدام اسکریپت یا پیشنهادات بهترین کار را دارند.
مطالب مرتبط  Google برنامه تأیید هویت را برای همه تبلیغ کنندگان ارائه می دهد

بسیاری از این برنامه های بازاریابی توسط سرمایه گذاری های فروشنده در هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین تقویت می شوند که سرعت و دقت بیشتری را در بینش های تماس گیرنده سوق می دهند. فن آوری تجزیه و تحلیل تماس از ارائه تجزیه و تحلیل های اساسی به ارائه “هوش مکالمه” مبتنی بر الگوریتم های بسیار پیشرفته ای که می تواند قصد تماس گیرنده را استخراج و پیش بینی کند ، و اندازه گیری لحن ، احساسات و احساسات تماس گیرنده در حال پیشرفت است. هدف این است که بازاریابان برند بتوانند اثربخشی بازاریابی و تبدیل فروش را افزایش دهند.

برنامه های بازاریابی برای فناوری های جدید ظاهر می شوند

فن آوری های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی ، از جمله دستیاران صوتی هوشمند ، چت بات ها و برنامه های پیام رسانی نیز ممکن است تأثیر مثبتی بر میزان تماس های تلفن همراه به مشاغل داشته باشند ، اگرچه کارشناسان صنعت هنوز در مورد ارزش بازاریابی آن تماس ها بحث می کنند. براساس گفته ها ، تقریباً یک چهارم از بزرگسالان ایالات متحده (24٪) دارای بلندگو هوشمند در سال 2020 هستند – بیش از 60 میلیون نفر را نمایندگی می کنند. گزارش صوتی هوشمندمنتشر شده توسط NPR و Edison Research. در این گزارش همچنین آمده است که تعداد بلندگوهای هوشمند در خانوارهای آمریکایی در سال 2018 از 118 میلیون نفر پیشی گرفته است.

و به نظر می رسد از این بلندگوهای هوشمند و دستیاران صوتی برای برقراری ارتباط با مشاغل استفاده می شود ، بسیاری از پاسخ دهندگان می گویند در هفته گذشته با استفاده از بلندگوهای هوشمند (18٪) یا دستیار صوتی تلفن خود (24٪) غذا سفارش داده اند. علاوه بر این ، جستجوی اطلاعات در مورد مشاغل محلی یک فعالیت معمولی است ، به طوری که در هفته گذشته 31٪ از افراد از بلندگوهای هوشمند خود برای این منظور استفاده می کنند و 38٪ از پاسخ دهندگان از دستیار تلفن استفاده می کنند.

اطلاعات بیشتر در مورد Call Analytics

  • دانلود راهنمای خریدار ما برای تماس با سیستم عامل های تجزیه و تحلیل در حال حاضر!
  • تقویت تماس های صوتی فرصتی را برای بازاریابان با استفاده از سیستم عامل های تجزیه و تحلیل تماس ایجاد می کند
  • با ابزارهای Analytics در کانون توجه قرار بگیرید: قهرمانان گشوده نشده بازاریابی
  • آیا به طور مؤثر می توانید از میزان تماس ورودی خود از درآمد ، اندازه گیری و به حداکثر رساندن درآمد استفاده کنید؟
مطالب مرتبط  چرا سئو در حال حاضر؟

مدیریت داده های تماس همچنان یک اولویت است

اما حتی هنگامی که بازاریاب های تجاری دسترسی و بینش بیشتری نسبت به مصرف کننده داشته باشند ، حفظ حریم خصوصی داده ها از اولویت ، به ویژه برای مارک های موجود در بازارهای مراقبت های بهداشتی و خدمات مالی است. فروشندگان بستر های نرم افزاری تجزیه و تحلیل مکالمه باید مقررات قابل حمل و پاسخگویی بیمه سلامت (HIPAA) و فناوری اطلاعات سلامت را برای مقررات اقتصادی و کلینیکی بهداشت (HITECH) رعایت کنند.

بسیاری از فروشندگان به طور خودکار اطلاعات شناسایی شخصی (PII) و اطلاعات مالی مصرف کننده را از ضبط تماس ها و رونوشت ها برای رعایت استانداردهای امنیت داده های صنعت کارت پرداخت (PCI DSS) ، مجموعه ای از استانداردهای امنیتی طراحی می کنند تا اطمینان حاصل شود که شرکت هایی که قبول می کنند ، پردازش می کنند ، ذخیره می کنند. یا اطلاعات کارت اعتباری را منتقل کنید و محیطی امن داشته باشید.

فروشندگان متعددی با استفاده از اقدامات امنیتی مانند رمزنگاری داده ها و احراز هویت دو عامل. دیگران در حسابرسی های امنیتی داده های شخص ثالث از طریق سازمان هایی مانند TrustArc (قبلاً TRUSTe) ، یک شرکت سازگار با فناوری و امنیت سرمایه گذاری می کنند.

مقررات حفاظت از داده های عمومی اتحادیه اروپا (EU) در ماه مه سال 2018 به اجرا درآمد و بر همه بازاریابان و شرکت های داده ایالات متحده که داده های اروپایی را اداره می کنند یا به مشتریان در اتحادیه اروپا خدمت می کنند ، تأثیر می گذارد. در ژوئن سال 2018 ، قانون گذاران کالیفرنیا قانون حفظ حریم خصوصی مصرف کنندگان در سال 2018 را تصویب کردند ، که به مصرف کنندگان کنترل بیشتری بر استفاده از اطلاعات شخصی خود به صورت آنلاین اعطا می کند. این قانون در ژانویه سال 2020 به اجرا درآمد ، و اطلاعات شخصی را به عنوان هر چیزی که می تواند با یک فرد یا خانواده در ارتباط یا پیوند باشد ، تعریف می کند.

این مقررات با هدف رعایت استانداردهای جدید به سود مصرف کنندگان و همچنین بازاریابان ، تمرکز گسترده ای بر صنعت حاکمیت داده ها دارند.

اگر این مزایا مانند آنچه شما دنبال آن به نظر می رسند ، گزارش اطلاعات Martech ما را برای اطلاعات عمیق در فضای تحلیلی تماس و پروفایل های عمیق فروشندگان بررسی کنید.

The post ارسال بستر های نرم افزاری تحلیلی: چه چیزی برای آنها خوب است؟ برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top