با جستجوی سرعت انتشار ، بازبینی های Google My Business بیشتر از دست رفته است

thumbnail

در اواسط ماه مارس ، Google به طور موقت انتشار بررسیهای جدید ، پاسخهای صاحب مشاغل و پستهای جدید Q&A را غیرفعال کرد. در ارسال لیست های جدید یا ساعت ها و به روزرسانی های آدرس نیز تاخیرهای دیگری وجود داشته است. سپس ، در اوایل ماه آوریل ، گوگل شروع به انتشار آهسته برخی از بررسی های “عقب افتاده” کرد.

برداشت سرعت: همه کشورها و بیشتر دسته ها. اطلاعیه سایت پشتیبانی GMB برای خواندن تغییر کرده است ، “پاسخ های بررسی اکنون در دسترس است. بررسی کاربران جدید ، عکسهای کاربر جدید ، نامهای کوتاه جدید و پرسش و پاسخ به تدریج بر اساس طبقه بندی کشور و کشور باز می گردد. ” در مورد استفاده از ضرب المثل “به تدریج” ، بسیاری از جستجوگرهای محلی محلی شکایت داشتند که هنوز تاکنون مشاهده نمی کنند که بخش عمده ای از نظرات مشتریان خود به صورت آنلاین ظاهر شوند.

مطالب مرتبط  وقتی سکوت گزینه ای نیست: برندها با پشتیبانی اعتراض در شیرجه می شوند

بازخورد حدیثی وجود دارد که نشان می دهد سرعت انتشار بررسی های توقیفی افزایش یافته است. ما به سخنگوی سخنگوی خود به Google مراجعه کردیم و به آنها گفتیم: “اکنون ما در همه کشورها و اکثریت قشر دسته بندی مشاغل ، نظرات کاربران و عکس های کاربران را منتشر می کنیم تا به افراد کمک کنند تا اطلاعات جدیدی درباره مکانهای اطراف خود کسب کنند. ما انتظار داریم که با پیشرفت زمان تعداد بیشتری از مشارکتهای کاربر منتشر شود. “

چرا اهمیت می دهیم Google با کارمندان پشتیبانی کم کار کرده است ، اما به نظر می رسد که مسائلی که در تعدیل بررسی و انتشار تأثیر می گذارد حل شده است. سایت هایی مانند Yelp و TripAdvisor هیچگاه جلوی انتشار نقد را متوقف نکردند. SEO و آژانس های محلی باید با راهبردهای تولید و مدیریت بازبینی خود از سر بگیرند یا ادامه دهند.

مطالب مرتبط  نظرسنجی نشان می دهد که SEO در طول رکود ، تمرکز اصلی برای بازاریابان خواهد بود

با باز شدن ایالات و مکانهای شغلی بیشتر ، بررسیها به عنوان منبع اطلاعات در مورد تجربه فروشگاه یا رستوران یا خدمات ، از اهمیت بیشتری برخوردار خواهند شد. دیگر فقط به کیفیت محصول یا خدمات ، مصرف کنندگان به دنبال بررسی و سؤال و پاسخ خواهند بود تا از چگونگی محافظت مشتریان و حمایت از بازگشت ایمن (یا مطلوب) برای بازگشت به فروشگاه ، اطمینان حاصل کنند.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • کتاب پخش بازاریابی قدیمی در طول COVID کافی نیست [Video]
  • جمعه سیاه در آوریل: تجارت الکترونیکی طبق سه گزارش در حال رونق است
  • شغل خود را در همه گیر محافظت کنید
  • آیا این یک بروزرسانی الگوریتم است یا گوگل با هدف جستجوی جدید سازگار است؟ [Video]

The post بیشترین بازبینی های Google My Business برای بارگیری در سرعت انتشار در اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر می شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top