با تجزیه و تحلیل تماس بیشترین بودجه جستجوی خود را بدست آورید

thumbnail

تجزیه و تحلیل تماس پیوند بین تماسهای ورودی و کمپین های جستجوی آنلاین ، صفحه نمایش ، اجتماعی یا ایمیل را برقرار می کند. مزایای خاص استفاده از یک بستر تجزیه و تحلیل تماس با سازمانی شامل موارد زیر است – اما به این موارد محدود نمی شود:

  • بهینه سازی کمپین بازاریابی. تماسهای ورودی را می توان در سطح کلمه کلیدی ، کمپین و کانال به منبع بازاریابی آنها ردیابی کرد و از طریق قیف تبدیل به دنبال سودآوری منابع درآمد.
  • تخصیص بودجه بازاریابی کارآمدتر. انتساب دقیق تر باعث می شود که بودجه بازاریابی به سود بیشتری به سودآورترین کلمات کلیدی ، کمپین ها و کانال ها اختصاص یابد.
  • نمای مشتری متحد تر. تلفیق داده های تجزیه و تحلیل تماس با سایر سیستم های مارتچ نمای کاملی از هر مشتری و مشتری برای بازاریابی شخصی تر و مرتبط تر فراهم می کند.
مطالب مرتبط  Google فرمهای اصلی را به کمپین های YouTube ، Discovery گسترش می دهد

اگر در حال بررسی یک بستر تجزیه و تحلیل تماس با سازمانی هستید ، این گزارش به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا به یکی از آنها نیاز دارید یا نه. “بسترهای نرم افزاری تحلیلی فراخوان امروز: راهنمای یک بازاریاب” MarTech بازار سکوهای تحلیلی تماس و ملاحظات مربوط به اجرای آن را بررسی می کند. گزارش 52 صفحه ای ، بازار رو به رشد سیستم عامل های تماس تلفنی ، به علاوه آخرین روندها ، فرصت ها و چالش ها را بررسی می کند.

مطالب مرتبط  شورت های اجتماعی: TikTok برای تجارت ، قرقره های اینستاگرام ، توییت های صوتی

همچنین در این گزارش پروفایل های 13 فروشنده پیشرو در تماس با شرکت های تجزیه و تحلیل ، مقایسه قابلیت ها و مراحل توصیه شده برای ارزیابی و خرید ارائه شده است. برای به دست آوردن نسخه خود از Depot بازاریابی دیجیتال بازدید کنید

پست با تجزیه و تحلیل تماس بیشترین بودجه جستجوی خود را کسب کنید اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top