با “برنامه آزمایشی جدید” ، Google دوباره تبلیغات را در پروفایل های محلی کسب و کار آزمایش می کند

thumbnail

Google دوباره در پروفایل کسب و کار محلی در حال آزمایش تبلیغات است. این شرکت در سال 2017 و دوباره سال گذشته کاری مشابه انجام داد. تیم Capper اول بود برای اطلاع از این آزمایش اخیر ، در رستوران ها و چند دسته دیگر.

عدم امتناع تأیید کردم که مشاغل نمی توانند تبلیغ کنند یا تبلیغ کنندگانی را که در نمایه های محلی آنها ظاهر می شود ، انتخاب کنند. تبلیغات می توانند به صورت دسک تاپ و موبایل ظاهر شوند.

به نظر می رسد که تبلیغات شخص ثالث به خود مشاغل مرتبط است. سفارش غذا برای خود رستوران است – گرچه Capper نشان میدهد این آگهی به طور بالقوه نظمی را تغییر می دهد که ممکن است در غیر این صورت مستقیم به رستوران برود.

آگهی های Groupon (در زیر) شما را به صفحه ای می اندازند که معامله ای را برای آن تجارت انجام می دهد ، که برخی از مشاغل آن را دوست ندارند زیرا جستجوگر ممکن است شخصی باشد که بدون انگیزه می خرید.

مطالب مرتبط  با جستجوی سرعت انتشار ، بازبینی های Google My Business بیشتر از دست رفته است
تبلیغات شخص ثالث در پروفایل کسب و کار محلی. منبع: Tim Capper

سخنگوی Google هنگام درخواست نظر ، گفت: “این در حال حاضر یک برنامه آزمایشی کوچک است. ما همیشه در حال کار بر روی روش های جدید برای بهبود تجربه هم برای کاربران و هم برای تجار هستیم. ”

برنامه آزمایشی “لیست سفید”. من از این سوال کردم که آیا این بخشی از کمپین های محلی است ، که برخی از آزمایش های قبلی بودند. به گفته گوگل ، این متفاوت است. در حال حاضر این گروه مربوط به یک تبلیغ کننده کوچک ، لیست سفید صدق می کند – Groupon ، یکپارچه و کاویار سه نفری هستند که تاکنون دیدم.

با توجه به رستوران ها و خدمات ویژه تحویل شخص ثالث ، Google می گوید اجازه نمی دهد تبلیغاتی که رابطه زایمان را بهم ریخته باشند در صورت وجود نداشته باشد. این شرکت قبلاً اعلام کرده است که کنترل بیشتری در مورد ارائه خدمات تحویل با پروفایل های محلی و امکان شناسایی ارائه دهنده ترجیحی تحویل غذا به رستوران ها می دهد. ارائه دهندگان غیر مجاز می توانند از پروفایل خارج شوند. گوگل گفت که توانایی رستورانها برای سفارشی کردن ترجیحات سفارش آنلاین ، طی چند هفته آینده به کلیه رستوران های GMB می رسد.

مطالب مرتبط  گوگل پیوندهای جدید COVID-19 و Telehealth GMB را برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ارائه می دهد

چرا اهمیت می دهیم گوگل همیشه در حال آزمایش ارائه های جدید تبلیغات است. و مدتی است که به دنبال راه های اضافی برای کسب درآمد محلی است.

در آوریل 2019 ، Google نظرسنجی را انجام داد و از مشاغل محلی درباره ویژگی ها و ابزارهای فرضی Google My Business استفاده کرد. یکی از موارد پیشنهادی “حذف تبلیغات از نمایه کسب و کار شما” بود. این یکی از مزایای ذکر شده در داشتن “پروفایل پیشرفته Yelp” است. علاوه بر درآمد حاصل از کلیک ، ممکن است Google مشغول فکر کردن در مورد چیزهای مشابه در این خط باشد.

The post با “برنامه آزمایشی جدید” ، Google دوباره آزمایش تبلیغات در پروفایل کسب و کار محلی برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top