با این 3 استراتژی قدرتمند قصه گویی ویدئویی ، یک برنده بازاریابی دیجیتال باشید

thumbnail

در دنیایی که به طور فزاینده ای دیجیتالی است ، ویدیو در حال تبدیل شدن به هنجار جدیدی برای قصه گویی بصری است. تعجب آور نیست ، با توجه به اینکه ویدئو یک رسانه بسیار دیدنی و م forثر برای برقراری ارتباط با مخاطبان یک برند است.

فراتر از تصاویر ساکن ، فیلم ها از صدا و حرکت برای ایجاد یک پیام جذاب استفاده می کنند و آن را به بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی بازاریابی آنلاین هر برند تبدیل می کنند. براساس Databox ، تقریباً 60٪ از بازاریابان گفتند که تبلیغات ویدیویی جذابیت بیشتری نسبت به تصاویر دارند.

برای ایجاد تجربیات آنلاین که مورد توجه مشتریان باشد ، هر مشاغل باید فن آوری های ویدیویی در حال ظهور را که منعکس کننده تجربه حضوری است ، مانند فیلم های سه بعدی و 360 درجه که در آخرین مقاله خود برجسته کردیم ، در نظر بگیریم. این ابزارهای جذاب باعث ایجاد تعامل قوی با مشتری می شوند که مرزهای تجربه دیجیتال را برطرف می کنند.

با این حال ، کلید استفاده م effectivelyثر از این ابزارها این است که ابتدا به اصول اولیه برگردید و همه استراتژی های اساسی را که می تواند داستان گویی تصویری یک مارک تجاری را بهبود بخشد ، درک کنید – استراتژی که به مخاطبان مناسب برسد و بازگشت سرمایه قوی ایجاد کند.

مخاطبان را برای یک اتصال شخصی تقسیم کنید

اگر مخاطب اشتباهی آن را تماشا کند ، ایجاد محتوای عالی ویدیویی به هدر می رود. مانند هر مورد دیگر ، ارتباطات شخصی که مصرف کننده مناسب را هدف قرار می دهد به قوی ترین نتایج منجر می شود. مطالعه Accenture نشان می دهد که 83٪ از مصرف کنندگان مایلند داده های خود را برای ایجاد تجربه شخصی تر به اشتراک بگذارند. واضح است که مصرف کنندگان تمایل دارند مارک های مورد علاقه خود را واقعی درک کنند و ترجیحات آنها

از آنجا که شخصی سازی ویدئو یک به یک همیشه امکان پذیر نیست ، بازاریابان می توانند به سادگی ارتباط گروهی یک به کوچک ایجاد کنند که داده های مشتری را به دسته های خاصی تقسیم کند ، اعم از سن ، جنس ، مکان یا رفتار. یک رستوران جدید که در محله ای در نیویورک افتتاح می شود می تواند مشتریانی را که در آن منطقه خاص زندگی می کنند هدف قرار دهد. یک خرده فروش با یک خط لباس جدید در فضای باز می تواند مخاطبان خود را برای هدف قرار دادن مشتریانی که در گذشته وسایل کوهپیمایی خریداری کرده اند یا موارد اردو را جستجو کرده اند ، تقسیم کند. این بخشهای گروه بندی شده همچنین می توانند پیام ویدیو و صفحه داستان را با ایجاد تعاملات معنادار که مصرف کنندگان با آنها طنین انداز هستند ، به آنها اطلاع دهند.

مطالب مرتبط  20201013 SEL مختصر

برای افزایش کارایی از هوش مصنوعی استفاده کنید

مدیریت دارایی های ویدئویی برای هر بخش و کمپین می تواند ساعت ها کار دستی داشته باشد. ارائه محتوای ویدئویی در دنیای رقابتی امروز نیازمند یک رویکرد هوشمندانه است که سرعت و عملکرد را فراهم می کند. این جایی است که هوش مصنوعی برای افزایش کارایی و ایجاد سهولت در سازمان ها برای ایجاد و توزیع فیلم ها ، همه در مقیاس ، وارد عمل می شود.

با استفاده از هوش مصنوعی ، تیم ها می توانند به صورت پویا محتوای ویدئو را قالب بندی ، برش و تغییر اندازه دهند ، برش زنده را برای اطمینان از اینکه موضوع اصلی همیشه مورد توجه کلیپ قرار دارد ، رونویسی خودکار صدا برای تولید زیرنویس و ایجاد پیش نمایش کوتاه برای بازدیدکنندگان جهت کلیک و مشاهده موارد بیشتر. این فناوری همچنین می تواند جریان کارها را از طریق برچسب گذاری خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی ، فراداده های ساختاریافته و جستجوی پیشرفته برای همکاری در زمان واقعی و تغییرات محتوای در حال پرواز ، ساده کند.

با حذف پیچیدگی مدیریت ویدیوها با هوش مصنوعی ، شرکت ها می توانند با ایجاد و توزیع ویدئو کارایی بیشتری داشته و تمرکز خود را بر ارائه تجربیات بصری جذاب تر بگذارند.

عملکرد ویدئو را با تجزیه و تحلیل اندازه بگیرید

برای تعیین موفقیت ، مارک ها باید کمپین های ویدیویی خود را بسنجند تا ارزیابی کنند که چه عواملی م whatثر است. هر نقطه داده به شما در جهت آگاهی از استراتژی خلاق و بازاریابی در حال انجام و در نهایت بهبود ROI ویدئو کمک می کند. برای شروع ، بازاریابان می توانند معیارهای اصلی زیر را ارزیابی کنند:

  1. چه کسی فیلم را مشاهده کرده است؟
  2. تأثیر قرارگیری صفحه چگونه بازی می کند؟
  3. عملکرد با بازی خودکار چگونه تأثیر می گذارد؟
  4. چه کوکی هایی با بیننده مرتبط هستند؟
  5. آیا فراخوانی برای اقدام وجود داشت؟
  6. کدام قسمت از ویدیو دوباره پخش شد یا رد شد؟
  7. آیا رویدادی برای ترک ویدیو رخ داده است؟
  8. چه موقع واقعه رها شدن اتفاق افتاد؟
مطالب مرتبط  SEO برای جاوا اسکریپت واکنشی با استفاده از React یا Vue با NodeJS و سایر پشته های باطن

بر اساس نتایج ، مارک ها می توانند به راحتی محتوای ویدیویی و استراتژی توزیع خود را محوری کنند. با گذشت زمان ، این معیارها باید به روز شده و اصلاح شوند زیرا بازاریابان تجربه و درک بهتری از م differentلفه های مختلف داستان گویی ویدئویی کسب می کنند. با اهداف قابل اندازه گیری ، مارک ها می توانند به طور مداوم آنچه را که برای محتوای ویدئو اتفاق می افتد ردیابی کنند و با یک استراتژی صحیح ، به طور مداوم آن معیارها را بهبود و بهینه سازی کنند.

مارک ها می توانند با فیلم های شخصی و با عملکرد بالا برنده شوند

قدرت داستان سرایی تصویری را نمی توان دست کم گرفت. همانطور که از همه گیری مشاهده کردیم ، مصرف کنندگان به سرعت با همه موارد ویدئویی سازگار شده اند ، و این رسانه را در استراتژی بازاریابی آنلاین یک برند در سالهای آینده بیشتر مورد توجه قرار می دهد. اکنون بیش از هر زمان دیگری ، مارک ها باید درک کنند که مخاطبان خود کجا هستند و فیلم های جذاب و جذاب ایجاد کنند.

پیاده سازی این سه رکن اصلی ، بنیادی محکم برای ارائه قصه گویی ویدئویی عالی که مصرف کنندگان هوس می کنند ، ایجاد می کند. با تأسیس این موارد ، بازاریاب ها می توانند به سمت روندهای جدید ویدیویی حرکت کنند که محتوای ویدیویی آنها را به سطح بالاتری برساند. در پایان ، برنده ها مارک هایی هستند که در طول سفر خریدار ، فیلم های شخصی سازی شده و با عملکرد بالا را به مشتریان تحویل می دهند.

The post با این 3 استراتژی قدرتمند قصه گویی ویدئویی برنده بازاریابی دیجیتال باشید اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top