با استفاده محدود از داده های فیس بوک برای CCPA اشتباه گرفته اید؟ تو تنها نیستی

thumbnail

پاسخ فیس بوک به CCPA ، استفاده محدود از داده ها (LDU) دیرهنگام بود و همچنان برای تبلیغ کنندگان گیج کننده و چالش برانگیز است. حتی شاید حتی ندانید که آیا بازاریابی فیس بوک شما با CCPA مطابقت دارد یا خیر. و اگر نتایج فیس بوک شما در ماه جولای سودمند به نظر برسد ، استفاده محدود از اطلاعات می تواند مقصر باشد.

برای جمع آوری ، برای تمام ماه جولای ، فیس بوک به طور ناگهانی و خودکار استفاده محدود از داده را در حساب های تبلیغ کنندگان فعال کرد. با این کار همه کاربران در کالیفرنیا به دلیل ارسال درخواست “اطلاعات من را بفروشید” از طریق وب سایت شما ، باعث محدودیت توانایی بازاریابی در آنها یا اندازه گیری اقداماتی که از تبلیغات شما کرده اند ، پرچم گذاری کرد.

سیمون پولتون ، جانشین اطلاعات دیجیتال در Wpromote در بحث زنده ما با سرزمین موتور جستجو در LDU ، گفت: “این کاملا لعنتی است.” “این کاملا صادقانه است که بیشترین میزان تهاجم بیش از حد من فکر می کنم من از طریق یک پلتفرم از نظر آنچه که آنها انجام می دهند دیده اند – از نظر درآمد فعالانه به خود آسیب می رسانند – اما در واقع آنچه اتفاق می افتد بسیاری از تبلیغ کنندگان شاهد یک فروپاشی بزرگ هستند به خاطر همین. آنها اساساً تمام بازاریابی مجدد را در کالیفرنیا از بین بردند. “

علاوه بر این ، پولتون خاطرنشان می کند ، LDU سیگنال بازگشت را از بین می برد ، “بنابراین شما در هنگام تبدیل سیگنال را از دست می دهید ، بنابراین حتی اگر بتوانید از نظر آینده نگری برای مردم در کالیفرنیا بازاریابی کنید ، سیگنال های دریافتی شما صفر خواهد بود تبدیل. “

اگر مطمئن نیستید CCPA برای شغل شما اعمال می شود ، ابتدا این را بخوانید. اگر چنین نشد ، دیگر لازم نیست نگران LDU باشید. اگر چنین است ، به خواندن ادامه دهید.

سردرگمی دوره انتقال LDU: تنظیمات خود را بررسی کنید

تنظیمات پیش فرض LDU در Events Manager در حال حاضر انجام شده است هنوز “دوره گذار را حفظ کنید.” اما ، این هنوز دوره انتقال اولیه است که در 31 ژوئیه پایان یافت – بله ، بیش از یک ماه پیش!

این اساساً همان بررسی “پایان دوره انتقال اکنون” است ، یعنی اگر شما هیچ اقدامی برای اجرای پرچم LDU در سایت خود انجام نداده اید و این را بررسی کرده اید ، بازاریابی فیس بوک شما در حال حاضر است نه سازگار با CCPA. شما باید گزینه تمدید دوره انتقال تا 20 اکتبر را بررسی کنید و سپس برای اجرای پرچم شروع به کار کنید.

تنظیمات دوره انتقال فعلی برای استفاده محدود داده در مدیر رویدادهای فیس بوک.

پرچم LDU را از کجا باید در سایت خود پیاده سازی کنید؟

اگر به طور پیش فرض استفاده از پرچم استفاده محدود از داده های فیس بوک را در هر صفحه در Pixel پیاده کنید ، تفاوتی با ضامن “گسترش دوره انتقال” در مدیر رویدادها ندارد.

مطالب مرتبط  بروزرسانی شده: مارک ها پاسخ فیس بوک و پاسخ زاکربرگ را تحریم می کنند

آنچه شما باید انجام دهید این است که پرچم LDU را فقط زمانی فعال کنید که کاربر در مورد بنر Do Not Sell My Information در وب سایت شما اقدامی انجام داده باشد. اما ، این مسئله پیچیده می شود. انصراف چگونه است؟

بگویید کاربر از سایت شما انصراف می دهد. پولتون توضیح می دهد که این مقداری است که می خواهید آن را در کوکی ذخیره کنید تا بتوانید در تمام سایت ها پایدار باشید.

“این چالش در اینجا پیش می آید که کاربر کوکی ها را نیز غیرفعال کند. این بدان معناست که من نمی توانم آن مقدار را ذخیره کنم. راهی برای انجام این کار با ذخیره پرچم LDU در localStorage وجود دارد و ادامه می دهد که با کاربر ، “این یک مکان مقدس بیش از هر چیز یک مکان مقدس برای عملکردهای سایت است ، که فکر می کنم این در روحیه CCPA. ”

مشکل؟ “این از نظر فنی فوق العاده پیچیده است. ما توسعه دهندگان بسیار باهوشی داریم که در این زمینه کار می کنند و آنها متوجه شده اند که این امر در مشتریان بسیار پیچیده است. ”

“یک میانه شاد”. پولتون پیشنهاد می کند (با توجه به اینکه وی وکیل نیست) “یک راه میانه خوشحال کننده فقط این است که LDU را قادر به آتش سوزی هر زمان که کسی” اطلاعات من را بفروشید “انتخاب کند.”

“این کمی بیش از حد است ، اما یک روش عالی برای انجام آن و تداوم این ارزش برای افراد است. شما واقعاً می خواهید مطمئن شوید که می توانید به انتخاب کاربر احترام بگذارید. “

یک پیشنهاد دیگر: وقتی کاربر برای درمان مداوم در سایت شما شرکت می کند ، آدرس IP را در یک قسمت مخفی ذخیره کنید. LDU نیز این کار را انجام می دهد.

پولتون در توئیتر روز پنجشنبه اظهار داشت: فیس بوک همچنین پسوند Facebook Pixel Helper Chrome را به روز کرده است تا نشان دهد چه زمان و چه گزینه های پردازش داده ارسال می شود.

چگونه تبلیغ کنندگان باید با کالیفرنیا برخورد کنند؟

Akvile DeFazio از آژانس تبلیغاتی رسانه های اجتماعی AKvertise می گوید: “ما كالیفرنیا را به كارزارهای جداگانه ای رسانده ایم.” “ما برای دستیابی به دید بهتر ، سهولت مدیریت و بهینه سازی برای دیدن آنچه واقعاً در این کمپین های جدید اتفاق می افتد آسان تر است ، زیرا همه این تغییرات بسیار جدید هستند … از این طریق بر روی مبارزات شما به طور کلی تأثیر نخواهد گذاشت و ممکن است باعث کاهش عملکرد شود. “

مطالب مرتبط  چگونه می توان از یک پیشنهاد SEO برنده استفاده کرد و از سکوت کردن "نه" جلوگیری کرد

در نظرسنجی خود از دیگر بازاریابان فیس بوک ، دفازیو دریافت که حدود 60٪ گفتند که آنها نیز کالیفرنیا را به کمپین های جداگانه ای تقسیم می کنند.

تعامل با تبلیغات و پست ها. DeFazio به راهکاری اشاره کرد که اگر LDU را فعال کنید ، ممکن است همچنان برای مخاطبان هدف گیری مجدد مبتنی بر پیکسل کار کند.

“ما متوجه شده ایم که اگر ما فقط کالیفرنیا و افرادی را که قبلاً با یک تبلیغ یا پست فیس بوک یا اینستاگرام درگیر شده اند ، هدف قرار دهیم ، باز هم شاهد عملکرد در این مخاطبان هستیم زیرا کلیک ها از نظر فنی نوعی تعامل محسوب می شوند ، بنابراین احتمال اینکه شما باشید” من هنوز هم ممکن است درصد زیادی از افرادی را که با تبلیغات قبلی یا پست ها درگیر شده اند مورد ضرب و شتم قرار دهم و شما می توانید برای آنها دوباره هدف بگیرید. “

DeFazio همچنین به ساخت مخاطبان شبیه به این لیست های نامزدی ادامه می دهد. “آنها هنوز هم تا حدی عملکرد خود را دارند ، نه به همان اندازه که در پایان سال 2019 قدرتمند بودند ، اما این در حالی است که ما همچنان به استراتژی خود با مشتریان ادامه می دهیم.”

“DeFazio” اضافه کرد: “اگر می خواهید مخاطبان سفارشی دیگری ایجاد کنید ، یکی از مواردی که در گذشته در سایر سناریوها به خوبی دیده ایم ایجاد UTM های ساختگی و ضمیمه کردن آن به تبلیغات شما است.” “بنابراین ما خواهیم دانست که به ویژه مجموعه تبلیغاتی چه کسی را هدف قرار داده ایم. هرکسی که آن آگهی را کلیک کند ، ما از آن UTM ساختگی استفاده خواهیم کرد تا مخاطبی جذاب ایجاد کنیم که بتواند برای دسترسی به کاربران کالیفرنیا استفاده شود – البته افرادی که انصراف نداده اند. “

نرخ انصراف پایین از آنجا که CCPA انصراف می دهد – در مقایسه با انتخاب GDPR – DeFazio انتظار دارد که اصطکاک تأثیر بازاریابان را کاهش دهد. برای متن ، پولتون یک مشتری در سراسر کشور را متذکر شد که تقریباً 2 میلیون جلسه در ماه ژوئن داشته و 800 نفر را انتخاب کرده است.

با بررسی تجزیه و تحلیل ، CRM و / یا داده های سفارشات خود همچنان می توانید بینش عملکرد کالیفرنیا را بدست آورید.

پولتون می گوید: “هنوز دلیل بازاریابی در کالیفرنیا وجود دارد.” “فقط به این دلیل که نمی توانید در مورد آنها گزارش دهید ، در واقع به این معنی نیست که آنها را تبدیل و جذب نمی کنید.”

پست با استفاده از محدودیت داده های Facebook برای CCPA اشتباه گرفته شده است؟ شما تنها نیستید که ابتدا در Search Engine Land ظاهر شدید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top