با از دست دادن بودجه در رسانه های محلی ، Field Day “فعال سازی آخرین مایل” را برای مارک ها ارائه می دهد

thumbnail

هزینه های سنتی رسانه ها ، از جمله تلویزیون محلی ، چاپ ، رادیو ، خارج از خانه و نامه های مستقیم ، بسته به رسانه بین 15 تا 50 درصد در سال جاری کاهش می یابد. برخی از تبلیغ کنندگان با انتقال هزینه های خود به کانال های دیجیتال ، هرگز باز نخواهند گشت.

با این حال ، کاهش هزینه های سنتی و محلی رسانه ها ، نیازی به حضور در بازاریابی محلی را از بین نمی برد. در واقع ، از بعضی جهات ، ممکن است اکنون نیاز به اعتماد و اعتباری که رسانه های محلی و بازاریابی اعطا می کنند ، حتی بیشتر از گذشته های اخیر باشد. Field Field را وارد کنید ، که “فعال سازی آخرین مایل” و بازاریابی محلی را برای مقیاس تجاری به مارک ها ارائه می دهد.

فهرست مارک های B2B و B2C

دفتر مرکزی این شرکت در ونیز ، کالیفرنیا در سال 2017 تأسیس شد. این شرکت بیش از 50 مشتری مارک ملی دارد ، از جمله مارک های B2B و B2C مانند T-Mobile ، Panera ، Staples ، Square ، AT&T ، بوستون مارکت ، Jamba Juice و Lyft ، از جمله دیگران.

Field Day به مارک های ملی-محلی کمک می کند تا “فرصت آخرین مایل” را درک کنند

منبع: روز میدان

Field Day از مدل به اصطلاح “gig Economy” برای ایجاد لیست گسترده ای از پیمانکاران محلی استفاده کرده است که می تواند طیف وسیعی از خدمات را به صورت یکبار مصرف ، دوره ای یا مداوم به شرکت ها ارائه دهد. این شامل فروش داخل و خارج و همچنین توانایی تعامل فیزیکی با مشتریان در مکانهای تجاری و اطراف آن (به عنوان مثال ، ارائه نمونه) یا رویدادهای محلی است.

آنچه Field Day ارائه می دهد از نظر من تقریباً بی نظیر است: دسترسی محلی با تعامل انسانی ، ساخته شده در یک بستر دیجیتال که مقیاس سراسری را بلافاصله قابل دسترسی می کند.

تغییر به فروش تلفنی

الكس نوسیفرا ، مدیر عامل Field Day می گوید كه این شركت از بدو تاسیس تاكنون ، بیش از 10 هزار متقاضی را غربالگری كرده و با بیش از 2000 “سفیر برند” محلی در 500 بازار محلی مصاحبه و آموزش داده است. بر خلاف بسیاری از شرکت های اقتصادی دیگر شرکت های بزرگ که نسبتاً کم پرداخت می کنند ، Field Day هر ساعت 25 دلار پرداخت می کند.

مطالب مرتبط  چگونه داده های جستجو می توانند تصمیمات تجاری بزرگتر آنلاین را آگاه سازند

به گفته Nocifera ، Field Day “پایان راه حل نهایی برای فروش محلی و فعالیت های بازاریابی” برای مارک های چند مکان است. در حالی که می توان انتظار داشت تقاضا برای بازاریابی محلی در طی COVID به طور اساسی کاهش یابد ، Nocifera به من گفت که تقاضای بیشتری را دیده است زیرا بسیاری از مشتریان “تبدیلات را به صورت دیجیتالی نمی دیدند. زمان فروش در تلویزیون و رادیو خیلی طولانی می شود و “موجودی خوب OOH” در دسترس نبود. ”

همانطور که گفته شد ، سفیران برند محلی Field Day در طول تاریخ به جامعه می رفتند یا از مشاغل بازدید می کردند. در حال حاضر COVID تمرکز خود را به تلفن منتقل کرده است ، جایی که این شرکت با فروشندگان سنتی بازاریابی تلفنی رقابت می کند. نوسیفرا می گوید ، تفاوت دانش و حضور محلی سفیران وی است ، در مقایسه با افراد در یک مرکز تماس تلفنی واقعی یا توزیع شده ، اغلب خارج از کشور.

فرآیند بازاریابی محلی میدانی Day Field

منبع: روز میدان

نوسیفرا گفت که 90٪ تماس های سفیران Field Day در حال پاسخگویی است ، که تقریباً باورنکردنی است ، با توجه به اینکه مردم اگر شماره تلفن را تشخیص ندهند به طور فزاینده ای تماس ها را نادیده می گیرند اما او می گوید این به این دلیل است که سفیران Field Day با شماره تلفن های کار تماس می گیرند که معمولاً به تلفن های موبایل ارسال می شود. و به دلیل “ارتباط محلی ، همدلی و اعتماد” که سفیران محلی ارائه می دهند ، 45٪ از تماس ها اطلاعات دلخواه مانند آدرس های ایمیل یا دستیابی به هدف دیگر را می گیرند. (در این زمینه ، Field Day یک ابزار جالب جمع آوری اطلاعات شخص اول را ارائه می دهد.)

بازاریابی تجاری و عملکردی در سطح محلی

مارک ها بسته به اهدافشان بسته بندی ساعاتی را براساس فروشگاه ، رستوران یا محل کار خود انجام می دهند. این می تواند در یک دوره متمرکز یا در طی یک دوره طولانی مدت باشد. در حال حاضر ، بسته ها معمولاً شامل تماس تلفنی و پیگیری هستند. با این حال ، در گذشته و احتمالاً پس از پایان COVID ، Field Field به مجموعه گسترده ای از خدمات باز خواهد گشت. به عنوان مثال ، رستوران های روزمره سریع از Field Day برای توزیع نمونه ها یا پیشنهادات / کوپن به مشاغل در شعاع مکان های فروشگاه جدید استفاده کرده اند.

مطالب مرتبط  Google موافقت خود را برای پرداخت مطالب خبری شروع می کند

Nocifera می گوید Field Day توسط مارک های ملی-محلی هم برای آگاهی و هم برای بازاریابی عملکرد مورد استفاده قرار گرفته است. و برخلاف برخی کانالهای رسانه محلی ، این شرکت گزارشگری و تجزیه و تحلیل دیجیتال را نیز ارائه می دهد.

یک مسئله بالقوه این است که آیا مارک ها با تکیه بر پیمانکاران برای نمایندگی از آنها تردیدی دارند؟ با این حال ، Nocifera گفت که آموزش های گسترده ای وجود دارد که از طریق بستر Field Day انجام می شود و تکرارها از نظر عملکرد دقیق نظارت می شوند. “ما روزانه در حال تماشای عملکرد هستیم و مربی آنها هستیم ، یا گاهی اوقات آنها را مربیگری می کنیم ما هر تماس را ضبط می کنیم. ” (این داده های تماس فرصت جالب دیگری را برای مارک ها فراهم می کند.) وی افزود که همه گیری همچنین یک استعداد در دسترس متقاضیان با کیفیت بالا ایجاد کرده است.

بحث های زیادی در مورد صنعت نشان می دهد که آینده بازاریابی کاملاً دیجیتالی است. اما شرکت هایی که به طور انحصاری در کمپین های دیجیتال سرمایه گذاری می کنند ممکن است این کانال ها بعضی اوقات گران و اغلب کمتر از حد انتظار کارایی داشته باشند. این همان چیزی است که بسیاری از مارک های مستقیم به مصرف کننده را به حالت آفلاین و به رسانه های سنتی قبل از همه گیری سوق می دهد.

آینده بازاریابی برای مارک های دارای مکان فیزیکی یا آنهایی که از طریق فروشگاه ها به فروش می رسند ترکیبی از آنلاین و آفلاین است – یک مدل ترکیبی که ادغام موازی دیجیتال و فیزیک را در زندگی روزمره مصرف کنندگان تشخیص می دهد.

The post همزمان با از دست دادن بودجه در رسانه های محلی ، Field Day “فعال سازی آخرین مایل” را برای مارک ها ارائه می دهد اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top