از آنجا که دولت من بعد از اجرای سفارشات در منزل شروع به کار می کند ، می فهمم که من با تجارت در تلفن ارتباط برقرار می کنم. من در مورد کلیک کردن روی برنامه ها یا درگیر شدن با یک مرورگر موبایل صحبت نمی کنم. من به آن قهرمان ناشناس در بازاریابی دیجیتال مراجعه می کنم – تماس صوتی به شغلی که توسط یک تبلیغ جستجو ، یک فهرست Google برای کسب و کار من تحریک شده و یا حتی تبلیغات را نشان می دهد.
این که آیا یک وانت کنار را هماهنگ می کند ، در مورد ساعات کاری فعلی سؤال می کند یا به دنبال اطلاعاتی در مورد محصولات است ، از طریق تلفن اتفاق می افتد.
من تنها کسی نیستم که این را تجربه کرده ام. AT&T و Verizon هر دو گزارش افزایش چشمگیر در میزان و مدت مکالمات صوتی در طول همه گیری را نشان داده اند ، زیرا افراد دوباره مزایای این شکل از تعامل را کشف می کنند.
این مزایا اخبار مربوط به مشاغل وابسته به تماس های تلفنی برای هدایت یا فروشندگان ارائه دهنده سیستم های Call Analytics نیست. ما برای به روزرسانی گزارش امروز Martech Intelligence Intelligence (MIR) امروز ، به این دنیای داده ، جایی که هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در حال تولید بینش های عملی هستند ، پرداخته ایم.
این راهنمای خریدار به همه چیز از اصول اولیه نگاه می کند – چه بستر تحلیلی تماس چیست و چه عملکردی را باید از یک انتظار داشته باشید – تا توضیحات مفصلی درباره پیشنهادات 13 فروشنده مختلف ارائه دهد. و تمام این اطلاعات به روز است ، که ناشی از سوالات ما طی چند ماه گذشته است.
اگر در نظر دارید اجرای آنالیز تماس را به عنوان بخشی از پشته مارتچ خود اجرا کنید ، یا به فکر تغییر در ارائه دهنده دیگری هستید ، ما شما را تشویق می کنیم MIR خود را برای همه چیزهایی که باید بدانید بررسی کنید!
The post ابزارهای تجزیه و تحلیل فراخوانی در کانون توجه: قهرمانان گشوده نشده بازاریابی برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شدند.